Maar jij komt uit Rotterdam, dus jouw mening telt niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:21 schreef o.us het volgende:
Ik vind mezelf ook een oldbie.
Oh wee als je mijn registratiedatum hier post.
je hebt gelijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:21 schreef o.us het volgende:
Ik vind mezelf ook een oldbie.
Oh wee als je mijn registratiedatum hier post.
Haters kunnen verlaten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar jij komt uit Rotterdam, dus jouw mening telt niet.
Diskriemienazi!!!! Alleen omdat ik Rotterdammer ben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eén R'dammer is meer dan voldoende in dit topic.
Jij bent import, dat telt niet!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Diskriemienazi!!!! Alleen omdat ik Rotterdammer ben.
Met importbruid? Of woonde die er al?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Check, A, maar sinds 4 jaar ben ik een geboren en getogen importRotterdammer.
Wij wonen samen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met importbruid? Of woonde die er al?
Ik ben zelf de importbruid, de relatie woonde hier al.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:43 schreef Adelante het volgende:
Met importbruid? Of woonde die er al?
Ja, dat krijg je met mijn tofheid, daar komen toch andere users op af.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:00 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij staat het hek rondom KLB weer open
Met stukjes?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met mijn tofheid, daar komen toch andere users op af.
Gelijk vliegen op een hoop stront.
Zo aantrekkelijk ben ik, als een dampende hoop stront.
Ik wil jouquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als jij dat zo graag wil, H, dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |