Ik ben en was altijd een nette jongen, maar natuurlijk heb ik ook welleens wat fout gedaan...
Het begon allemaal op de basisschool in groep 2 nota bene, ik zag een knikkerzak liggen vol met knikkers. Hij was van niemand, was wat ik dacht. Dus nam ik deze maar mee naar huis, de volgende dag op school knikkerend op het schoolplein met mn nieuwe aanwist zag een jongen dat die knikkerzak van een maatje van hem uit een andere klas was.. Dat jongetje huilen ik deze knikkerzak (inmiddelds zonder inhoud) terug geven, en alles was weer goed.
Toen ik enkele maanden laten in de supermarkt kwam, zag ik daar golfballen liggen, die waren natuurlijk goed voor de 'knikkerhandel' deze nam ik mee en onder het knikkeren kwamen we erachter dat hij van zeep was. Hier hadden we natuurlijk niets aan, want het regende. Daardoor moesten we maar even langs de speelgoedwinkel, wat knikkers bij binnenkomst, even kijken naar de knikkers die ze verkochten... 3 zakjes in mijn zakken en 1 betalen easy easy ...
Op latere leeftijd begon ik erg veel met yu-gi-oh kaarten te doen, onder andere soms mensen op internet oplichten je weet wel hoe dat gaat.... MAar daarbij ben ik zelf ook vaak genaait op het internet dus geheel terecht. Maar in de speelgoed winkels zaten in de gameboy spellen altijd 'promokaarten' die erg veel waard waren. Elke keer als er weer een nieuw spel uitkwam wisten ik en me maatjes deze kaarten te bemachtigen..
Rond die tijd begon het illegale vuurwerk ook een rol te spelen in mn leven. Ik ging op mn fietsje naar duitsland kocht er een paar doosjes vuurwerk en begon het te verkopen. Als verkoper moet je natuurlijk ook weten wat je aanbied, daardoor kwam het bommetjes maken niet geheel onverwachts. Dingen opblazen je weet wel.
Op oud en nieuw ging het net zo, lopend naar het schoolplein met 10talle bommen in mn zak en dingen opblazen. Echt een super dag gehad, maar toen een week erna politie aan de duer stond vond ik het minder tof. Met 10 man allemaal een geldbedrag betalen en 20 uur taakstraf ofzooo.
Zwaar dat het was, poeeehh hé in de brandde zon in de zomer een zandbak leegscheppen en de volgende week met nieuw zand volscheppen. En dan heb ik het niet over een kleine zandbak.
Het zand moest in kruiwagens naar een container 50meter verderop vervoerd worden, en ik was kapot aan het einde van de dag. Daardoor geen vuurwerk meer voor mij

Verder eigenlijk altijd netjes geweest