Politie is je beste vriend.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef Strolie75 het volgende:
Milly uit Dordrecht waarschijnlijk vermoord door politie agent #3![]()
Wat B. zei Gijs! Wanneer je maar wilt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:29 schreef Strolie75 het volgende:
Heb al een week niet gespeeld. Andere shit even aan mijn hoofd.
Gisteren… gisteren!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:11 schreef Chocobo het volgende:
Cocoon ook weer overigens,... ... ... ...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat spel,...
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat spel,...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Vergeet niet te genieten van de omgevingquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben inmiddels verder dan jij Sjo, ongeveer even veel uur gespeeld, maar blijkbaar ga ik net ff wat sneller
Ik ga toch niet met een bril op gamenquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:46 schreef Chocobo het volgende:
GOTY editie binnenkort B,... met 3D bril![]()
![]()
Anyway,... als dit voor een mooie prijs uitkomt is het echt een aanrader Gijs. Erg cool spel!
[ afbeelding ]
Wut?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef Koko_Banana het volgende:
Echt belachelijk hoeveel sterker de monsters worden in chapter 11![]()
Wie ben jij en geen spoilers, cunt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef Koko_Banana het volgende:
Echt belachelijk hoeveel sterker de monsters worden in chapter 11![]()
Men wil hier NIETS wetenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:41 schreef Koko_Banana het volgende:
Hoe zijn dit nou spoilers?![]()
Ik heb niets verklapt over het verhaal. Ik zeg alleen iets over de moeilijkheidsgraad in een chapter.
Ik geniet van de omgeving Gijs. Plus ik ren nooit in Final games,.... vraagt veel van mijn analoge stickquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben inmiddels verder dan jij Sjo, ongeveer even veel uur gespeeld, maar blijkbaar ga ik net ff wat sneller
Is ook maar een optie natuurlijk Gijs! Je hoeft niet 3D te gamenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga toch niet met een bril op gamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |