abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 maart 2010 @ 05:20:41 #1
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_79240416

Het weer:

Af en toe zon
Vannacht komen er opklaringen voor en is het droog. In het binnenland is er een kans op een enkele ondiepe mistbank. De wind is zuidelijk, wordt zwak tot matig, kracht 3 of minder. De minimumtemperatuur wordt omstreeks 2 graden, met in het binnenland kans op vorst aan de grond.

In de ochtend zijn er eerst wolkenvelden, maar de zon zal zich ook af en toe laten zien. De wind is zuidwest en neemt toe naar matig, kracht 4, aan zee en op het IJsselmeer vrij krachtig, 5 Bft.

Met deze wind wordt zachte lucht aangevoerd en lopen de temperaturen op tot 7 graden vlak aan zee en lokaal 13 graden landinwaarts.

In de nacht naar donderdag hebben we te maken met vrij veel bewolking. De minima liggen tussen 3 en 6 graden. De wind wordt zuid, zwak tot matig, rond kracht 3.

Donderdag begint de dag met bewolking, maar vrij snel breekt de zon af en toe door en loopt de temperatuur op: aan de kust op tot 13 graden en in het binnenland tot iets boven de 15 graden. In Limburg kan het zelfs 17 graden worden, bij een matige en aan de kust vrij krachtige zuidelijke wind.

Laatste nieuws:

DORDRECHT - Het 12-jarige meisje Milly Boele is dinsdag dood gevonden in een tuin bij een woning nabij haar ouderlijk huis in Dordrecht.

Het betreft de woning van een 26-jarige politieman, die als verdachte is aangehouden. Dat heeft de politie bekendgemaakt. De familie van het meisje is ingelicht.

De toedracht van haar dood is nog onbekend. De politie zei dat met de vondst van het lichaam van Milly Boele een einde is gekomen aan een periode van onzekerheid. Het meisje werd sinds vorige week woensdag vermist.

Onderzoek

Volgens de politie gaat het sporenonderzoek in de tuin nog de gehele nacht door. Ook het lichaam van het meisje moet nog worden geborgen.

De agent, werkzaam bij het korps Rotterdam-Rijnmond meldde zich dinsdag op het bureau met volgens de politie belangrijke informatie. Hierop is hij direct aangehouden. De politie startte vervolgens een onderzoek in de woning van de man aan de Schuilenburg.

Rijksrecherche

De Rijksrecherche neemt het onderzoek nu over en zal de verdachte verder verhoren, een normale procedure als een verdachte een politieman is.

Milly verdween vorige week spoorloos. Haar verdwijning kreeg landelijke bekendheid door een grootscheepse zoekactie waarbij donderdag het landelijk alarm Amber Alert werd ingezet.

De politie geeft waarschijnlijk in de loop van de woensdagochtend een persconferentie in Dordrecht.

Heldere vuurbol waargenomen boven nederland.

GRONINGEN - Verscheidene mensen hebben dinsdagavond in het midden en westen van het land een heldere vuurbol waargenomen.

Dat meldt de sterrenkundige Theo Jurriens, werkzaam aan de Rijksuniversiteit Groningen.

Volgens de sterrenkundige gaat het om een stuk steen dat is verbrand in de dampkring en daarbij een helder licht verspreidde.

De vuurbol werd even na achten gezien, aldus Jurriens. Hij kreeg meldingen uit onder meer Vlaardingen, Soest, Zoetermeer, Alkmaar en Amersfoort.
Foto is van 13 oktober 2009

Ziggo storing

BREDA - Door een storing in het verdeelcentrum van Ziggo in Zwolle hadden klanten van Ziggo in nagenoeg heel Nederland gisteravond anderhalf een uur lang geen tv, internet, telefoon en radio. Volgens een woordvoerder lag de oorzaak van het probleem in een verdeelcentrale in Zwolle.

Bijna in het hele land waren er daardoor problemen. Ziggo probeerde de signalen via andere centra door te schakelen naar degenen die last hebben van de storing. De storing begon gisteravondd rond half negen. De kabelmaatschappij meldde dat het om circa 1,5 miljoen van de circa 3,4 miljoen klanten last hadden van de storing.

Voor zover de woordvoerder gisteravond over informatie beschikte, was er in de Zwolse centrale een probleem met de energietoevoer. Normaliter slaat dan een generator aan, maar ‘door onbekende reden is dat niet gebeurd'.

De storing trof ook een groot deel van Brabant. Via twitter en andere sociale media melden veel mensen dat hun tv was uitgevallen.

Southpark

VEGHEL- Vandaag staat het nieuwe seizoen van southpark gepland..
de eerste aflevering zal in het teken staan van Tiger Woods,

Hoewel Tiger Woods hier eigenlijk niet blij om kan zijn moet hij wel van geluk spreken.
Matt stone vertelde: ''We hadden wel een heel seizoen over Tiger kunnen schrijven met
alles wat hij de laatste tijd heeft gedaan.''

De aflevering gaat er over dat een van de jongens van Southpark worstelt met een seks verslaving.
Producent Matt Stone laat weten: "De uitbraak van seksverslaafden is een groot probleem aan het worden in Amerika. We maken ons allemaal grote zorgen om Tiger en hopen dat hij snel weer beter wordt."

De aflevering zal morgen hier te zien zijn maar komt vanavond al in Amerika uit.
Wij Nederlanders zouden dan nog even moeten wachten.

Patty 10 kilo afgevallen door 6e zintuig.

AMSTERDAM - Patty Brard is tien kilo afgevallen. Dankzij haar vers ontwikkelde zesde zintuig. „Ik kwam in contact met mijn overleden broer. Hij zei dat ik een dieet moest gaan volgen. In mijn familie komt veel suikerziekte voor, hij stierf eraan.”

Patty heeft een spirituele cursus gedaan, die is gefilmd voor Patty het Medium dat vanavond te zien is op SBS 6. „Ik wilde voor het programma een foto van mijn broer meenemen. Maar ik voelde een sterke weerstand. Echt zó”, maakt ze een duwgebaar met vlakke hand. „Want ik zou hem twee dagen moeten missen als ik de foto meenam. Die heb ik toen maar thuisgelaten.

Het SBS-gezicht heeft meer bijzondere ervaringen gehad. „Ik was in een volle kerk en moest nummers trekken. Die hoorden dan bij mensen die in de banken zaten. Ik kon alles voelen, ik wist wie de mensen waren. Er was een vrouw, ik zei meteen ’je hebt een groene voordeur en je woont op nummer 38’. Dat bleek 39 te zijn, maar op alle post die ze krijgt staat altijd nummer 38.”

Inmiddels is Patty aan haar nieuwe gave gewend geraakt. „Ik was eerst wel in shock. Toen vroeg mijn vriend Antoine: waarom? De eerste keer dat wij elkaar ontmoetten vroeg ik hem naar zijn sterrenbeeld maar hij had geen zin om te antwoorden. Ik zei toen: maakt niet uit, je bent geboren op 23 maart. Hij dacht hoe kan dat nou, waar heeft ze dat gelezen? Alsof ik in zijn paspoort had gekeken of zo, haha.”
Meer Nieuws!!

Horoscoop

Ram
Het is belangrijk om flexibel te zijn. Dat geldt voor je carrière, maar ook voor je privé-leven. Je wordt er een stuk gelukkiger van, wanneer je niet zo snel uit je doen bent. Vriendschap is geen eenrichtingsverkeer. Laat jouw waardering voor jouw vrienden dus ook blijken, dan zul je zien dat er meteen veel meer interactie vanuit de anderen zal komen. Wees in ieder geval niet zo zelfingenomen en gedraag je niet al te gekrenkt.

Stier
Je kunt vannacht erg intens dromen. Dit is een boodschap uit je onderbewuste. Bedenk je dat je niet verplicht bent om de telefoon steeds op te nemen als deze overgaat. De wereld draait echt wel door zonder jou. Het kan trouwens even pijnlijk zijn om dat te beseffen. Ga zelf nauwkeurig te werk, want ook jij zou vandaag een onvergeeflijke fout kunnen maken als je je even af laat leiden. Maak het vandaag niet al te laat, ook al heb je tegen het eind van de dag het gevoel nog veel energie over te hebben.

Tweelingen
Gelukkig krijg jij altijd veel voldoening wanneer je alles hebt afgerond en daarna kun je pas écht genieten van de leuke dingen die je wou doen. Zet je dus eventjes tot nare klusjes, het is makkelijker dan je denkt. De afgelopen periode was niet gemakkelijk. Je zou je vandaag wat moe kunnen voelen. Dit komt dan waarschijnlijk omdat je de laatste tijd je maatschappelijke rol iets te serieus hebt genomen. Daardoor hebben de mensen om je heen iets teveel gebruik van je kunnen maken.

Kreeft
Je bent op een moeilijk punt beland in je relatie. Op de een of andere manier stokt jullie communicatie en jullie zijn niet meer in staat om een open gesprek te voeren. Wanneer de één iets zegt, hapt de ander meteen toe. Probeer weer echt met elkaar in contact te komen. Je zit lekker in je vel; een goede tijd om je vriendenkring uit te breiden. Venus staat in een ideale positie en er komt onverwacht iemand terug in je leven, met belangrijk nieuws. Wacht dus af en bekijk wat hij of zij te vertellen heeft.

Leeuw
Als je iets wilt bereiken op school of op je werk, zul je moeten geloven in jezelf. En dat alleen is niet genoeg. Je zult er ouderwets hard voor moeten werken. Bovendien hoef je er eigenlijk niet aan te twijfelen of je het wel kunt. Je hebt vandaag een roze bril op. Dat is natuurlijk fantastisch op het liefdesvlak. Je geniet intens van jouw partner, en als je single bent heb je zo iemand aan de haak geslagen. Op zakelijk gebied is het minder handig. Probeer belangrijke beslissingen dus uit te stellen.

Maagd
Deze ochtend kun je bewijzen hoe creatief je bent. Wat jij ook begint, je hebt altijd de juiste oplossing en alles gaat je gemakkelijk van de hand. Zelfs wanneer je al langer met een project rondloopt en het niet wil vlotten: deze ochtend nog gaat jou een lichtje op! Uranus zorgt voor verrassingen en onverwachte gebeurtenissen. Om daar goed mee om te kunnen gaan heb je tijd nodig om bij te tanken. Neem die tijd dan ook. Saai wordt het in ieder geval niet en dat bevalt je.

Weegschaal
Je hebt vandaag veel energie over en je komt na je werk dus thuis ook nog aan veel dingen toe. Mooi zo, want dat was ook hard nodig. Misschien zou je zelfs wat dingen in het vooruit kunnen doen, dan kun je op een andere dag lekker relaxen. Probeer van de uitdagingen die op je af komen een succes te maken. Mensen nemen een voorbeeld aan je omdat je zo succesvol bent. Door stap voor stap te handelen heb je succes en kun je anderen beïnvloeden.

Schorpioen
Het is niet laf, maar verstandig, als je de tijd zijn werk laat doen. Je hoeft echt niet alles in je leven te plannen. Waardeer jezelf in plaats daarvan wat meer. Het beste wat je vandaag kunt doen, is jezelf zoveel mogelijk los te maken van deze rol. Vanmiddag heeft het er alle schijn van dat Vrouwe Fortuna jou genegen is. Waag daarom maar eens een kansje! Het zou kunnen zijn dat je bij het winkelen iets op de kop tikt maar het kan ook betekenen dat je geluk in het spel hebt.

Boogschutter
Het wordt een geweldige dag! Venus straalt aan alle kanten en zorgt ervoor dat je precies de juiste dingen zegt en doet. Je trekt de aandacht, zelfs als je er niet naar op zoek bent. Zowel qua geld als qua werk kun je een gokje wagen. Hoop op het beste en zet nog iets hoger in dan gewoonlijk. Geef toe aan die drang om uit je bol te gaan. Je hebt waarschijnlijk een stressvolle periode achter de rug en zowel je lichaam als je geest snakken er als het ware naar om vrijgelaten te worden. Een heel goede manier daarvoor is om eens iets heel anders te gaan doen dan je gewend bent.

Steenbok
Neptunus berooft je van een realistische en scherpe blik. Dat heeft consequenties voor je werk en je financiën. Denk hieraan voordat je beslissingen neemt. Tussen jou en je partner kan het vandaag stroef lopen. Geef hem of haar de ruimte. Probeer je eigen ideeën vorm te geven, ook als je omgeving zich te veel met jouw zaken willen bemoeien. Als je innerlijke waarden belangrijker vindt dan uiterlijk vertoon en met deze houding je doeleinden nastreeft, zul je succes boeken.

Waterman
Plan deze periode geen grote uitgaven. Bevrijd je nu van al jouw negatieve gedachten en blijf je doelstellingen trouw. Dit is een gunstige dag om dingen voor te bereiden en te plannen. Heb je een zittend beroep, dan zou je bijvoorbeeld eens een tijdje moeten gaan rennen. Heb je de afgelopen tijd iets te serieus moeten zijn tussen al te veel mensen, trek je dan terug met een komische dvd en ga jezelf te buiten met een megazak popcorn.

Vissen
Eindelijk durf jij jouw partner aan te spreken over iets dat al langer speelt. Op je werk of op school hak je ook eindelijk de knoop door en dat zorgt voor bijzondere ontwikkelingen. Beloon jezelf vandaag met iets leuks. Je weet diep van binnen dat je ergens meer moeite in moet steken dan je nu doet. Je hebt gelukkig genoeg energie om dat op je te nemen. Je zult merken dat je je overal veel meer bij betrokken gaat voelen.

Degene die jarig zijn, gefeliciteerd allemaal

deze op vind je hier

_____________________________________________________________________________________
Let op:

Dit is GEEN SlowChat-topic.
Vraag rustig aan elkaar hoe het gaat, enz. Maar maak er geen uitgebreid gesprek van. Daarvoor kun je terecht in één van de vele SC-topics op FOK!, ook zijn er topics in ONZ te vinden met het mod seal of permitted slowchat.

Notoire Slowchatters zullen worden genote.

[ Bericht 4% gewijzigd door Snaavel op 17-03-2010 07:18:02 ]
pi_79240421
Tijd om zo te gaan slapen....goedemorgen mensen die dit lezen en net wakker zijn
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 17 maart 2010 @ 05:51:48 #3
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_79240457
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:23 schreef trovey het volgende:
Tijd om zo te gaan slapen....goedemorgen mensen die dit lezen en net wakker zijn
Goedemorgen,
  woensdag 17 maart 2010 @ 06:05:26 #4
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_79240471
Goedemorgen Nederland!
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  woensdag 17 maart 2010 @ 06:07:51 #5
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_79240476
Goedemorgen iedereen...
13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
pi_79240489
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:07 schreef heavenstar het volgende:
Goedemorgen iedereen...
Goedemorgen..

Wahoee..ben een leeuw dus ik sla morgen wel een vrouwtje om me heen ..tadaaa
pi_79240494
Aah woensdag rookworst-dag.

The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_79240496
Mogguh.

Die OP is wel netjes . Maybe kan er eens gekeken worden om iets met nieuws toe te voegen op die wiki pagina van "goedemorgen Fok" ?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  woensdag 17 maart 2010 @ 06:24:39 #9
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_79240498
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:23 schreef Winner_Taco het volgende:
Mogguh.

Die OP is wel netjes . Maybe kan er eens gekeken worden om iets met nieuws toe te voegen op die wiki pagina van "goedemorgen Fok" ?
Dankje.. heb er ook hard aan gewerkt..
Ik vind als je je eerste Goedemorgen topic maakt moet je er toch wel iets speciaals van maken
Heb er nog even een kleine update aan toegevoegd..
over southpark..
  woensdag 17 maart 2010 @ 06:26:23 #10
160953 Ezechielk
pi_79240500
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:07 schreef heavenstar het volgende:
Goedemorgen iedereen...
Mijn stralende ster
  woensdag 17 maart 2010 @ 06:29:18 #11
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_79240506
Goedenavond.
Ik ga zo slapen
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  woensdag 17 maart 2010 @ 06:29:20 #12
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_79240507
* Snaavel stapt uit bed, en loopt in zijn onderbox naar beneden om te pissen.. zo trug..
pi_79240513
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:29 schreef Snaavel het volgende:
* Snaavel stapt uit bed, en loopt in zijn onderbox naar beneden om te pissen.. zo trug..
  woensdag 17 maart 2010 @ 06:34:22 #14
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_79240518
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:31 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

pi_79240521
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:24 schreef Snaavel het volgende:

[..]

Dankje.. heb er ook hard aan gewerkt..
Ik vind als je je eerste Goedemorgen topic maakt moet je er toch wel iets speciaals van maken
Heb er nog even een kleine update aan toegevoegd..
over southpark..
Ziet er best ok uit!

Maar wel een beetje te veel informatie in de vroege ochtend!
pi_79240527
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:34 schreef Snaavel het volgende:

[..]

pi_79240529
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:37 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

En dat in de vroege ochtend...
pi_79240538
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:39 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

En dat in de vroege ochtend...
ham as
pi_79240545
Mogguh
pi_79240576
Goedemorgen allemaal

Ik ben (denk ik ) tweeling (zit net op het randje tussen 2 horoscopen ) iig tweeling klopt precies

zegt pa gister ineens, neem vrijdag middag anders vrij voor de kapper , (wat moet je anders als je elke dag er om 5 uur uit ben en pas om 6, 7 uur thuis bent iedere dag

hihi
-
  woensdag 17 maart 2010 @ 06:55:45 #21
160953 Ezechielk
pi_79240584
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
Goedemorgen allemaal

Ik ben (denk ik ) tweeling (zit net op het randje tussen 2 horoscopen ) iig tweeling klopt precies

zegt pa gister ineens, neem vrijdag middag anders vrij voor de kapper , (wat moet je anders als je elke dag er om 5 uur uit ben en pas om 6, 7 uur thuis bent iedere dag

hihi
Esmeralda
  Forum Admin woensdag 17 maart 2010 @ 06:56:48 #22
58651 crew  murp
murp
pi_79240590
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:55 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Esmeralda
Hoi eze
-
pi_79240613
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:57 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Hoi eze
Esmerallda17..
pi_79240616
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:56 schreef murp het volgende:
guten morgen
murp..hoi!
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:05:57 #26
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_79240620
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
Goedemorgen allemaal

hihi
Brainwash.. die knipt tot 8 uur..
pi_79240622
Ezechielk..
pi_79240628
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:05 schreef Snaavel het volgende:

[..]

Snaavel ..
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:07:53 #29
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_79240635
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:06 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

Snaavel ..
Watashiwa...
pi_79240644
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:04 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

Esmerallda17..
aangenaam kennis te maken Watii
quote:

[..]

Haha, toevallig is de brainwash vorige week bij ons in het dorp gekomen, (je woont toch niet bij mij he )
-
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:14:29 #31
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_79240653
mogguh schatjes en gespuis
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_79240660
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:14 schreef Huppelmuts het volgende:
mogguh schatjes en gespuis
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:19:52 #33
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_79240674
Nieuws update over patty,...
vond het wel weer iets voor pat...
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:20:34 #34
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_79240677
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:12 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

aangenaam kennis te maken Watii
[..]

Haha, toevallig is de brainwash vorige week bij ons in het dorp gekomen, (je woont toch niet bij mij he )
Misschien.. owja,.. heb jij trouwens nu zwart haar?
pi_79240697
Een hele goede morgen
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_79240701
goedemorgen
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_79240716
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:20 schreef Snaavel het volgende:

[..]

Misschien.. owja,.. heb jij trouwens nu zwart haar?
Haha nee, hoe kan dat als ik pas vrijdag naar de kapper ga ?
-
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 07:34:28 #38
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_79240759
mogguh
F.K.A. SuperwormJim
pi_79240771
Fijne dag mensjes,

ik ben weg
-
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:38:17 #40
284628 shizzless
i got wood .
pi_79240790
Goeie morgen vriendjes en vriendinnetjes van fok

bijna weekend
“Whatever it is -- I didn't do it! ”
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:38:45 #41
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_79240796
Mogguh medestrijders

En natuurlijk in het bijzonder:

Eze vrolijke vriend
SWJ
Mutsje
Murp
Panda
Meneer Zaagmans

En al mijn nog slapende of met zichzelf spelende fans
Mij mag je er voor wakker maken.
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:41:09 #42
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_79240812
Hopelijk wordt mn auto snel thuisgebracht
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_79240832
Goedemorgen lieve fokkertjes
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:46:35 #44
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_79240855
Morge Allemaal en Alleen
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:50:59 #45
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_79240885
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:46 schreef Trevland het volgende:
Morge Allemaal en Alleen
Trev
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:52:43 #46
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_79240897
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:50 schreef minkuukel het volgende:

[..]

Trev
Morge Kuukel
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:57:28 #47
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_79240941
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:26 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Haha nee, hoe kan dat als ik pas vrijdag naar de kapper ga ?
Ow, Omdat ik een meisje zag die een beetje op jou leek in eindhoven...
maar met zwart haar..
Morge trouwens aan de mensen die net pas wakker zijn...
pi_79241111
Mogge
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_79241142
fok de wekker....
pi_79241155
mogguh
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 08:14:23 #51
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_79241168
Goedemorgen
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_79241321
Goedemorgen allemaal
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  woensdag 17 maart 2010 @ 08:25:40 #53
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_79241360
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen
Ratel
  Redactie Sport woensdag 17 maart 2010 @ 08:26:45 #54
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_79241380
Goedemorgen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_79241393
quote:

[..]

Hulde voor Brainwash

Ben er tot nu toe altijd prima geknipt en je kunt er gewoon binnen lopen wanneer je zelf tijd hebt, idd tot 8 uur 's avonds

oja en goedemorgen natuurlijk
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_79241431
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:38 schreef minkuukel het volgende:
Mogguh medestrijders

En natuurlijk in het bijzonder:

Eze vrolijke vriend
SWJ
Mutsje
Murp
Panda
Meneer Zaagmans

En al mijn nog slapende of met zichzelf spelende fans
minkuukel..
pi_79241441
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen
ratelslangetje..
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 08:30:14 #58
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_79241444
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:25 schreef minkuukel het volgende:

[..]

Ratel
Kuukeluuk
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_79241449
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:26 schreef DeLuna het volgende:
Goedemorgen
DeLuna..
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 08:30:57 #60
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_79241460
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:30 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

ratelslangetje..
Hoii Watashiwa, mooie naam heb je.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_79241466
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:24 schreef Jac0bus het volgende:
Goedemorgen allemaal
JacoBus..
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 08:31:34 #62
264940 8108139dpths
pi_79241474
Goedemorgen lieve Fok!ertjes en Fok!erinnetjes!
pi_79241497
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:31 schreef 8108139dpths het volgende:
8108139dpths..
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 08:33:26 #64
264940 8108139dpths
pi_79241512
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:32 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

8108139dpths..

zeg maar erwin hoor
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 08:33:59 #65
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_79241526
eNGine10 en Luna
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_79241529
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:33 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

zeg maar erwin hoor
haha wel zo makkelijk
pi_79241536
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
eNGine10 en Luna
Hoi ratel
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 08:34:35 #68
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_79241543
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:31 schreef 8108139dpths het volgende:
Erwin
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_79241559
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:33 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

zeg maar erwin hoor
Erwin..
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 08:35:47 #70
264940 8108139dpths
pi_79241565
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:34 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

haha wel zo makkelijk
Ja toch?

motor
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:34 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Erwin
Ratel
pi_79241576
eNGine10..
pi_79241605
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:35 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

Ja toch?

motor
zeker. Waarom kies je dan ook zo'n naam?
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:36 schreef Watashiwa het volgende:
eNGine10..
  woensdag 17 maart 2010 @ 08:40:35 #73
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_79241668
Erwin

En Watas natuurlijk
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 08:41:09 #74
264940 8108139dpths
pi_79241676
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:37 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

zeker. Waarom kies je dan ook zo'n naam?
Lichte vlaag van verstandsverbijstering zeg maar... en ik ben goed met cijfertjes. ____!!
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 08:41:48 #75
264940 8108139dpths
pi_79241689
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:40 schreef minkuukel het volgende:
Erwin

En Watas natuurlijk
K
U
U
K
E
L

pi_79241731
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:41 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

Lichte vlaag van verstandsverbijstering zeg maar... en ik ben goed met cijfertjes. ____!!
hehe ik ben helemaal niet goed met motoren dus die van mij slaat ook nergens op.
  woensdag 17 maart 2010 @ 08:43:46 #77
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_79241739
quote:

[..]

Jaja, een nummertje maken ben je meester in heb ik gehoord
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79241821
quote:

[..]

K
U
U
K
E
L

m
i
n
k
u
u
k
e
l
!
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 08:47:25 #79
264940 8108139dpths
pi_79241837
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:43 schreef minkuukel het volgende:

[..]

Jaja, een nummertje maken ben je meester in heb ik gehoord
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79241997
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:47 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

D
P
T
H
S
pi_79242035
Goedemorgen
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 08:55:06 #82
264940 8108139dpths
pi_79242051
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:54 schreef c0nd0r het volgende:
Goedemorgen
c0nd0r
  woensdag 17 maart 2010 @ 08:55:09 #83
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_79242053
Mogguh!! bagger geslapen.... zenuwachtig voor sollicitatiegesprek zo en date in berlijn morgen....

WISH ME LUCK!
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  woensdag 17 maart 2010 @ 08:56:19 #84
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_79242081
quote:
Goedemorgen
c0n

Hoest ouwe struisvogel?
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 08:56:23 #85
264940 8108139dpths
pi_79242086
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mogguh!! bagger geslapen.... zenuwachtig voor sollicitatiegesprek zo en date in berlijn morgen....

WISH ME LUCK!
Knuffel

* luck wishes
pi_79242098
quote:
Goedemorgen
c
O
n
d
O
r
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 08:57:25 #87
264940 8108139dpths
pi_79242114
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:56 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

c
O
n
d
O
r
Je kan 't ook overdrijven...
pi_79242140
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:57 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

Je kan 't ook overdrijven...
ow..
  woensdag 17 maart 2010 @ 08:58:18 #89
160953 Ezechielk
pi_79242145
Goedemorgen binnenkomerts!
  woensdag 17 maart 2010 @ 08:58:56 #90
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_79242165
goeie smorgus!

Erwin
knuffel
Con
Bart
A man's got to do what a man's got to do
  woensdag 17 maart 2010 @ 08:59:06 #91
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_79242173
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:58 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

ow..
Leuk hoor
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 08:59:14 #92
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_79242178
quote:
Goedemorgen
c0nnep0n
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:55 schreef Knuffelzacht het volgende:

WISH ME LUCK!
Knuffel Succes
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 08:59:34 #93
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_79242190
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:58 schreef Ezechielk het volgende:
Olle.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 08:59:46 #94
264940 8108139dpths
pi_79242198
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:58 schreef Ezechielk het volgende:
Ez
heb je mijn nieuwe ondertitel gezien?
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:58 schreef Olle. het volgende:
goeie smorgus!

Erwin
knuffel
Con
Bart
Olle
  woensdag 17 maart 2010 @ 08:59:57 #95
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_79242205
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:59 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Olle.
moguh rateltje
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 09:00:04 #96
264940 8108139dpths
pi_79242209
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:59 schreef minkuukel het volgende:

[..]

Leuk hoor
pi_79242219
Waarom is jullie TT altijd zo saai?
Niet terugplaatsen @admin
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 09:00:51 #98
264940 8108139dpths
pi_79242231
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:00 schreef Apebeer het volgende:
Wat is er mis met de TT?
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:03:19 #99
160953 Ezechielk
pi_79242303
quote:
goeie smorgus!

Erwin
knuffel
Con
Bart
Olijke kerel
quote:

[..]

Olle.
Lolwut? Ez is de naam
Selma
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:59 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

Ez
heb je mijn nieuwe ondertitel gezien?
Erwin
Jep
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:00 schreef Apebeer het volgende:
Whut. De eerste aanhanger van het nieuwe geloof
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:03:36 #100
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_79242313
Ik ben nog steeds moe
SPOILER
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:03:59 #101
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_79242325
Dank jullie lieverds!!

aangezien het topic waarschijnlijk dicht is als ik klaar ben zal ik morgen wel posten hoe het gegaan is haha
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:05:21 #102
160953 Ezechielk
pi_79242365
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben nog steeds moe
SPOILER
SPOILER
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 09:06:13 #103
264940 8108139dpths
pi_79242389
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben nog steeds moe
SPOILER

Goedemorgen huppel
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:06:26 #104
160953 Ezechielk
pi_79242392
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
Dank jullie lieverds!!

aangezien het topic waarschijnlijk dicht is als ik klaar ben zal ik morgen wel posten hoe het gegaan is haha
KZ!
In principe hoeft dat niet, we weten nu al dat jij gewoon aangenomen gaat worden
Oh, zou ik bijna vergeten te duimen

* Ezechielk duim in mond stopt.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:08:04 #105
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_79242439
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:05 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:06 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

Goedemorgen huppel
mogguh en why the facepalm
[b]AirwiN schreef [/b]
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 09:09:05 #106
264940 8108139dpths
pi_79242470
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]

mogguh en why the facepalm
Nee, niks... helemaal niks.
pi_79242480
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:55 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

c0nd0r
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:56 schreef minkuukel het volgende:

[..]

c0n

Hoest ouwe struisvogel?
Ja lekk0r! Waar is de nieuwe SC?
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:56 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

c
O
n
d
O
r
quote:
goeie smorgus!

Erwin
knuffel
Con
Bart
He
quote:

[..]

c0nnep0n
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:11:03 #108
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_79242531
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:09 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

He
[..]

gisteren, toen mijn auto het nog deed, reed ik langs Ommen en toen ging DW zwaaien naar het bord en ze vroeg ook of ik die afslag niet moest hebben
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:12:22 #109
160953 Ezechielk
pi_79242580
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

SPOILER
Jup
SPOILER
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:13:02 #110
160953 Ezechielk
pi_79242600
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:09 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

He
[..]

Geile donder!

Oh, en [UDOWU-SC] In the rebound
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:15:47 #111
269797 Apebeer
Saaaaab O+
pi_79242668
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]

Whut. De eerste aanhanger van het nieuwe geloof
Ik twijfel nog
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:16:54 #112
160953 Ezechielk
pi_79242703
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:15 schreef Apebeer het volgende:

[..]

Ik twijfel nog
Waar twijfel je over? Dit is dè nieuwe religie!
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:22:29 #113
269797 Apebeer
Saaaaab O+
pi_79242886
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:16 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Waar twijfel je over? Dit is dè nieuwe religie!
Jullie regels.
En vooral het maandelijkse abonnementsgeld van ¤150 + 10% van al mijn inkomsten
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:26:25 #114
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_79242994
Ja, Maar daar krijg je wel een goede OP voor al zeg ik het zelf..
Ik ben trots op me zelf..
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:27:22 #115
160953 Ezechielk
pi_79243016
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:22 schreef Apebeer het volgende:

[..]

Jullie regels.
En vooral het maandelijkse abonnementsgeld van ¤150 + 10% van al mijn inkomsten
Onze regels zijn minder streng en raar dan die van bijvoorbeeld Scientology!
Je weet wat je er voor terug krijgt. 174 maagden bij overlijden, en een eigen EzeRain polo. Betere waar voor je geld kan je niet hebben.
Oh, en bij voldoende aanmeldingen zal er misschien ook nog een EzeRain boxer bijkomen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:28:11 #116
160953 Ezechielk
pi_79243039
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:26 schreef Snaavel het volgende:
Ja, Maar daar krijg je wel een goede OP voor al zeg ik het zelf..
Ik ben trots op me zelf..
Het is ook een prima OP
SPOILER
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:28:46 #117
269797 Apebeer
Saaaaab O+
pi_79243054
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:27 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Onze regels zijn minder streng en raar dan die van bijvoorbeeld Scientology!
Je weet wat je er voor terug krijgt. 174 maagden bij overlijden, en een eigen EzeRain polo. Betere waar voor je geld kan je niet hebben.
Oh, en bij voldoende aanmeldingen zal er misschien ook nog een EzeRain boxer bijkomen.
Het gaat me vooral om het geld.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:30:09 #118
160953 Ezechielk
pi_79243084
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:28 schreef Apebeer het volgende:

[..]

Het gaat me vooral om het geld.
Wat dat betreft zitten we nog onder de andere kerken met minimaal 250,- per maand, en 15 a 20% van de inkomsten
pi_79243107
Goeiemorgen allemaal

Richting school
 2011 13" i5 ...
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 09:31:38 #120
264940 8108139dpths
pi_79243134
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:31 schreef AskMe het volgende:
Goeiemorgen allemaal

Richting school
vraagje

veel plezier
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:32:31 #121
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_79243156
quote:
Weegschaal
Je hebt vandaag veel energie over en je komt na je werk dus thuis ook nog aan veel dingen toe. Mooi zo, want dat was ook hard nodig. Misschien zou je zelfs wat dingen in het vooruit kunnen doen, dan kun je op een andere dag lekker relaxen. Probeer van de uitdagingen die op je af komen een succes te maken. Mensen nemen een voorbeeld aan je omdat je zo succesvol bent. Door stap voor stap te handelen heb je succes en kun je anderen beïnvloeden.
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:32:48 #122
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_79243166
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:28 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Het is ook een prima OP
SPOILER
zelf in elkaar geflanst..
Nieuws heb ik gewoon van verschillende website ff gepakt..
Behalve de southpark.. Zelf geschreven..
Horroscoop van http://www.daghoroscoop.org/
Ik zal hem wel ff bij de wiki neer zetten..
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:33:16 #123
269797 Apebeer
Saaaaab O+
pi_79243178
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:30 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Wat dat betreft zitten we nog onder de andere kerken met minimaal 250,- per maand, en 15 a 20% van de inkomsten
Waarom vergelijk je je religie met andere religies?
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:33:21 #124
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_79243182
quote:
Goeiemorgen allemaal

Richting school
nog gefeliciteerd trouwens..
pi_79243237
Tvp.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:36:36 #126
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_79243291
kan de OP op de wiki niet aanpassen..
Misschien kan iemand anders het even doen..
De OP ff quoten en dan heb je het ook al..
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:37:44 #127
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_79243323
Goeiemorgen iedereen!
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:38:13 #128
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_79243337
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:36 schreef Snaavel het volgende:
kan de OP op de wiki niet aanpassen..
Misschien kan iemand anders het even doen..
De OP ff quoten en dan heb je het ook al..
Nee dan heb je iedere dag hetzelfde nieuws en dezelfde horoscoop
[b]AirwiN schreef [/b]
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 09:38:29 #129
264940 8108139dpths
pi_79243341
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:37 schreef Runselpink het volgende:
Goeiemorgen iedereen!
Runsel
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:39:35 #130
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_79243375
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:37 schreef Runselpink het volgende:
Goeiemorgen iedereen!
Goedemorgen
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:39:51 #131
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_79243387
quote:
Goeiemorgen allemaal

Richting school
Vraagme
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:40:44 #132
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_79243408
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Nee dan heb je iedere dag hetzelfde nieuws en dezelfde horoscoop
Nee niet als je de nieuws bronnen er bij zet..
en de plaatjes van de horoscopen kunnen in principe ook blijven staan..
het enige wat moet worden veranderd is het nieuws en de teksten van de horoscopen..
die zijn te vinden op daghoroscoop.org en het nieuws is te vinden op nu.nl of een andere degelijke nieuws site..
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:57:49 #133
160953 Ezechielk
pi_79243955
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:33 schreef Apebeer het volgende:

[..]

Waarom vergelijk je je religie met andere religies?
Cons en pro's tegen elkaar zetten. We moeten natuurlijk ook vernieuwend zijn
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:01:06 #134
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_79244083
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:40 schreef Snaavel het volgende:

[..]

Nee niet als je de nieuws bronnen er bij zet..
en de plaatjes van de horoscopen kunnen in principe ook blijven staan..
het enige wat moet worden veranderd is het nieuws en de teksten van de horoscopen..
die zijn te vinden op daghoroscoop.org en het nieuws is te vinden op nu.nl of een andere degelijke nieuws site..
Dan moet je heel veel doen zo heel vroeg in de ochtend voor een topic
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_79244496
Hallo iedereen
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:28:59 #136
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_79244991
Goedemorgen mensjes.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 10:29:35 #137
264940 8108139dpths
pi_79245005
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:14 schreef Koko_Banana het volgende:
Hallo iedereen
Banaan
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef ajf het volgende:
Goedemorgen mensjes.
Eric
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:30:14 #138
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_79245038
moguh eric!
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:37:39 #139
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_79245291
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:29 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

Banaan
[..]

Eric
Erwin
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:38:21 #140
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_79245309
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef Olle. het volgende:
moguh eric!
Mogguh Olle
pi_79245330
quote:
Goedemorgen mensjes.
Goeiemorgen Eric
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 10:40:16 #142
264940 8108139dpths
pi_79245375
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:38 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Goeiemorgen Eric
Dag buurvrouw
pi_79245409
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:40 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

Dag buurvrouw
Dag buurman
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:45:47 #144
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_79245572
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:38 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Goeiemorgen Eric
Goedemorgen LL
Nieuwe Ava?
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:46:39 #145
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_79245608
quote:
Goedemorgen mensjes.

Hoi
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:47:30 #146
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_79245646
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Hoi
Hola guapisima
pi_79245869
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef ajf het volgende:

[..]

Goedemorgen LL
Nieuwe Ava?
ja tijdelijk
pi_79245949
Goedemorgen liefjes
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:56:15 #149
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_79246008
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:52 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

ja tijdelijk
Want?
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:56:36 #150
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_79246020
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Goedemorgen liefjes
Ex schoondochter
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 10:56:39 #151
264940 8108139dpths
pi_79246024
quote:
Goedemorgen liefjes
hey negert
pi_79246162
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:56 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

hey negert
Hey gabber
pi_79246175
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:56 schreef ajf het volgende:

[..]

Ex schoondochter
Ex-schoonvader
pi_79246275
klaar met werk,nu w88 op incheck
The Devil made me do it
I cant stop what he is telling me
He sits on my shoulder and he is singing a wicked melody
Unleashing that Hell in me
pi_79246360
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:56 schreef ajf het volgende:

[..]

Want?
deze zuigt net zo hard als de vorige
quote:
Goedemorgen liefjes
Goeiemorgen chick
pi_79246475
moggu

Ajf
Bart
Huppel(lief)
Ixora(k)
loveylady
The Devil made me do it
pi_79246489
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

[..]

Goeiemorgen chick
Lady
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:08 schreef Psalms het volgende:
moggu

Ajf
Bart
Huppel(lief)
Ixora(k)
loveylady
Raph
pi_79246500
Goedemorgen
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_79246524
ff weer weg,be back soon
The Devil made me do it
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:16:59 #160
160953 Ezechielk
pi_79246785
quote:
Goedemorgen liefjes
Dwergje
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:17:24 #161
160953 Ezechielk
pi_79246802
quote:
moggu

Ajf
Bart(lief)
Huppel
Ixora( )
loveylady
Raph
pi_79246824
quote:
moggu

Ajf
Bart
Huppel(lief)
Ixora(k)
loveylady
Mogguh
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 11:18:29 #163
264940 8108139dpths
pi_79246845
quote:
moggu

Ajf
Bart
Huppel(lief)
Ixora(k)
loveylady
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:20:50 #164
160953 Ezechielk
pi_79246921
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:18 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Mogguh
Buuv
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:21:13 #165
160953 Ezechielk
pi_79246936
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:18 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

Is Huppelvrouw het niet, is het wel Huppelman die je vergeet
pi_79247012
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:20 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Buuv
Buum
pi_79247598
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:18 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

Erwin
The Devil made me do it
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 11:41:18 #168
264940 8108139dpths
pi_79247805
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:36 schreef Psalms het volgende:

[..]

Erwin
Raph
pi_79247911
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:41 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

Raph
was je wel vergeten ,maar ik vergeet je niet
The Devil made me do it
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:48:39 #170
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_79248140
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

[..]

Goeiemorgen chick
Je verandert nogal eens van Ava ja
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:49:16 #171
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_79248162
quote:
moggu

Ajf
Bart
Huppel(lief)
Ixora(k)
loveylady
Mogguh HM
pi_79248172
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef ajf het volgende:

[..]

Je verandert nogal eens van Ava ja
er is niemand die voor mij een toffe ava maakt dus ja dan maar een hoop slechte
ik ga de oudste van school halen
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 11:50:06 #173
264940 8108139dpths
pi_79248199
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:43 schreef Psalms het volgende:

[..]

was je wel vergeten ,maar ik vergeet je niet
Dat is je geraden...
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:50:37 #174
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_79248220
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:49 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

er is niemand die voor mij een toffe ava maakt dus ja dan maar een hoop slechte
ik ga de oudste van school halen
Zoek op internet
Tot morgen
pi_79248226
Nog even op de valreep iedereen alvast een hele fijne middag
pi_79248439
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:16 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Dwergje
Liefje
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 12:01:41 #177
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_79248632
F.K.A. SuperwormJim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')