Het weer:![]()
Af en toe zon
Vannacht komen er opklaringen voor en is het droog. In het binnenland is er een kans op een enkele ondiepe mistbank. De wind is zuidelijk, wordt zwak tot matig, kracht 3 of minder. De minimumtemperatuur wordt omstreeks 2 graden, met in het binnenland kans op vorst aan de grond.
In de ochtend zijn er eerst wolkenvelden, maar de zon zal zich ook af en toe laten zien. De wind is zuidwest en neemt toe naar matig, kracht 4, aan zee en op het IJsselmeer vrij krachtig, 5 Bft.
Met deze wind wordt zachte lucht aangevoerd en lopen de temperaturen op tot 7 graden vlak aan zee en lokaal 13 graden landinwaarts.
In de nacht naar donderdag hebben we te maken met vrij veel bewolking. De minima liggen tussen 3 en 6 graden. De wind wordt zuid, zwak tot matig, rond kracht 3.
Donderdag begint de dag met bewolking, maar vrij snel breekt de zon af en toe door en loopt de temperatuur op: aan de kust op tot 13 graden en in het binnenland tot iets boven de 15 graden. In Limburg kan het zelfs 17 graden worden, bij een matige en aan de kust vrij krachtige zuidelijke wind.
Laatste nieuws:![]()
DORDRECHT - Het 12-jarige meisje Milly Boele is dinsdag dood gevonden in een tuin bij een woning nabij haar ouderlijk huis in Dordrecht. Het betreft de woning van een 26-jarige politieman, die als verdachte is aangehouden. Dat heeft de politie bekendgemaakt. De familie van het meisje is ingelicht.
De toedracht van haar dood is nog onbekend. De politie zei dat met de vondst van het lichaam van Milly Boele een einde is gekomen aan een periode van onzekerheid. Het meisje werd sinds vorige week woensdag vermist.
OnderzoekVolgens de politie gaat het sporenonderzoek in de tuin nog de gehele nacht door. Ook het lichaam van het meisje moet nog worden geborgen.
De agent, werkzaam bij het korps Rotterdam-Rijnmond meldde zich dinsdag op het bureau met volgens de politie belangrijke informatie. Hierop is hij direct aangehouden. De politie startte vervolgens een onderzoek in de woning van de man aan de Schuilenburg.
RijksrechercheDe Rijksrecherche neemt het onderzoek nu over en zal de verdachte verder verhoren, een normale procedure als een verdachte een politieman is.
Milly verdween vorige week spoorloos. Haar verdwijning kreeg landelijke bekendheid door een grootscheepse zoekactie waarbij donderdag het landelijk alarm Amber Alert werd ingezet.
De politie geeft waarschijnlijk in de loop van de woensdagochtend een persconferentie in Dordrecht.
Heldere vuurbol waargenomen boven nederland.
GRONINGEN - Verscheidene mensen hebben dinsdagavond in het midden en westen van het land een heldere vuurbol waargenomen.Dat meldt de sterrenkundige Theo Jurriens, werkzaam aan de Rijksuniversiteit Groningen.
Volgens de sterrenkundige gaat het om een stuk steen dat is verbrand in de dampkring en daarbij een helder licht verspreidde.
De vuurbol werd even na achten gezien, aldus Jurriens. Hij kreeg meldingen uit onder meer Vlaardingen, Soest, Zoetermeer, Alkmaar en Amersfoort.
Foto is van 13 oktober 2009Ziggo storing
BREDA - Door een storing in het verdeelcentrum van Ziggo in Zwolle hadden klanten van Ziggo in nagenoeg heel Nederland gisteravond anderhalf een uur lang geen tv, internet, telefoon en radio. Volgens een woordvoerder lag de oorzaak van het probleem in een verdeelcentrale in Zwolle.Bijna in het hele land waren er daardoor problemen. Ziggo probeerde de signalen via andere centra door te schakelen naar degenen die last hebben van de storing. De storing begon gisteravondd rond half negen. De kabelmaatschappij meldde dat het om circa 1,5 miljoen van de circa 3,4 miljoen klanten last hadden van de storing.
Voor zover de woordvoerder gisteravond over informatie beschikte, was er in de Zwolse centrale een probleem met de energietoevoer. Normaliter slaat dan een generator aan, maar ‘door onbekende reden is dat niet gebeurd'.
De storing trof ook een groot deel van Brabant. Via twitter en andere sociale media melden veel mensen dat hun tv was uitgevallen.
Southpark
![]()
VEGHEL- Vandaag staat het nieuwe seizoen van southpark gepland..
de eerste aflevering zal in het teken staan van Tiger Woods,Hoewel Tiger Woods hier eigenlijk niet blij om
kan zijn moet hij wel van geluk spreken.
Matt stone vertelde: ''We hadden wel een heel seizoen over Tiger kunnen schrijven met
alles wat hij de laatste tijd heeft gedaan.''
De aflevering gaat er over dat een van de jongens van Southpark worstelt met een seks verslaving.
Producent Matt Stone laat weten: "De uitbraak van seksverslaafden is een groot probleem aan het worden in Amerika. We maken ons allemaal grote zorgen om Tiger en hopen dat hij snel weer beter wordt."
De aflevering zal morgen
hier te zien zijn maar komt vanavond al in Amerika uit.
Wij Nederlanders zouden dan nog even moeten wachten.
Patty 10 kilo afgevallen door 6e zintuig.![]()
AMSTERDAM - Patty Brard is tien kilo afgevallen. Dankzij haar vers ontwikkelde zesde zintuig. „Ik kwam in contact met mijn overleden broer. Hij zei dat ik een dieet moest gaan volgen. In mijn familie komt veel suikerziekte voor, hij stierf eraan.” Patty heeft een spirituele cursus gedaan, die is gefilmd voor Patty het Medium dat vanavond te zien is op SBS 6. „Ik wilde voor het programma een foto van mijn broer meenemen. Maar ik voelde een sterke weerstand. Echt zó”, maakt ze een duwgebaar met vlakke hand. „Want ik zou hem twee dagen moeten missen als ik de foto meenam. Die heb ik toen maar thuisgelaten.
Het SBS-gezicht heeft meer bijzondere ervaringen gehad. „Ik was in een volle kerk en moest nummers trekken. Die hoorden dan bij mensen die in de banken zaten. Ik kon alles voelen, ik wist wie de mensen waren. Er was een vrouw, ik zei meteen ’je hebt een groene voordeur en je woont op nummer 38’. Dat bleek 39 te zijn, maar op alle post die ze krijgt staat altijd nummer 38.”
Inmiddels is Patty aan haar nieuwe gave gewend geraakt. „Ik was eerst wel in shock. Toen vroeg mijn vriend Antoine: waarom? De eerste keer dat wij elkaar ontmoetten vroeg ik hem naar zijn sterrenbeeld maar hij had geen zin om te antwoorden. Ik zei toen: maakt niet uit, je bent geboren op 23 maart. Hij dacht hoe kan dat nou, waar heeft ze dat gelezen? Alsof ik in zijn paspoort had gekeken of zo, haha.”
Meer Nieuws!!Horoscoop
RamHet is belangrijk om flexibel te zijn. Dat geldt voor je carrière, maar ook voor je privé-leven. Je wordt er een stuk gelukkiger van, wanneer je niet zo snel uit je doen bent. Vriendschap is geen eenrichtingsverkeer. Laat jouw waardering voor jouw vrienden dus ook blijken, dan zul je zien dat er meteen veel meer interactie vanuit de anderen zal komen. Wees in ieder geval niet zo zelfingenomen en gedraag je niet al te gekrenkt.
StierJe kunt vannacht erg intens dromen. Dit is een boodschap uit je onderbewuste. Bedenk je dat je niet verplicht bent om de telefoon steeds op te nemen als deze overgaat. De wereld draait echt wel door zonder jou. Het kan trouwens even pijnlijk zijn om dat te beseffen. Ga zelf nauwkeurig te werk, want ook jij zou vandaag een onvergeeflijke fout kunnen maken als je je even af laat leiden. Maak het vandaag niet al te laat, ook al heb je tegen het eind van de dag het gevoel nog veel energie over te hebben.
TweelingenGelukkig krijg jij altijd veel voldoening wanneer je alles hebt afgerond en daarna kun je pas écht genieten van de leuke dingen die je wou doen. Zet je dus eventjes tot nare klusjes, het is makkelijker dan je denkt. De afgelopen periode was niet gemakkelijk. Je zou je vandaag wat moe kunnen voelen. Dit komt dan waarschijnlijk omdat je de laatste tijd je maatschappelijke rol iets te serieus hebt genomen. Daardoor hebben de mensen om je heen iets teveel gebruik van je kunnen maken.
KreeftJe bent op een moeilijk punt beland in je relatie. Op de een of andere manier stokt jullie communicatie en jullie zijn niet meer in staat om een open gesprek te voeren. Wanneer de één iets zegt, hapt de ander meteen toe. Probeer weer echt met elkaar in contact te komen. Je zit lekker in je vel; een goede tijd om je vriendenkring uit te breiden. Venus staat in een ideale positie en er komt onverwacht iemand terug in je leven, met belangrijk nieuws. Wacht dus af en bekijk wat hij of zij te vertellen heeft.
LeeuwAls je iets wilt bereiken op school of op je werk, zul je moeten geloven in jezelf. En dat alleen is niet genoeg. Je zult er ouderwets hard voor moeten werken. Bovendien hoef je er eigenlijk niet aan te twijfelen of je het wel kunt. Je hebt vandaag een roze bril op. Dat is natuurlijk fantastisch op het liefdesvlak. Je geniet intens van jouw partner, en als je single bent heb je zo iemand aan de haak geslagen. Op zakelijk gebied is het minder handig. Probeer belangrijke beslissingen dus uit te stellen.
MaagdDeze ochtend kun je bewijzen hoe creatief je bent. Wat jij ook begint, je hebt altijd de juiste oplossing en alles gaat je gemakkelijk van de hand. Zelfs wanneer je al langer met een project rondloopt en het niet wil vlotten: deze ochtend nog gaat jou een lichtje op! Uranus zorgt voor verrassingen en onverwachte gebeurtenissen. Om daar goed mee om te kunnen gaan heb je tijd nodig om bij te tanken. Neem die tijd dan ook. Saai wordt het in ieder geval niet en dat bevalt je.
WeegschaalJe hebt vandaag veel energie over en je komt na je werk dus thuis ook nog aan veel dingen toe. Mooi zo, want dat was ook hard nodig. Misschien zou je zelfs wat dingen in het vooruit kunnen doen, dan kun je op een andere dag lekker relaxen. Probeer van de uitdagingen die op je af komen een succes te maken. Mensen nemen een voorbeeld aan je omdat je zo succesvol bent. Door stap voor stap te handelen heb je succes en kun je anderen beïnvloeden.
SchorpioenHet is niet laf, maar verstandig, als je de tijd zijn werk laat doen. Je hoeft echt niet alles in je leven te plannen. Waardeer jezelf in plaats daarvan wat meer. Het beste wat je vandaag kunt doen, is jezelf zoveel mogelijk los te maken van deze rol. Vanmiddag heeft het er alle schijn van dat Vrouwe Fortuna jou genegen is. Waag daarom maar eens een kansje! Het zou kunnen zijn dat je bij het winkelen iets op de kop tikt maar het kan ook betekenen dat je geluk in het spel hebt.
BoogschutterHet wordt een geweldige dag! Venus straalt aan alle kanten en zorgt ervoor dat je precies de juiste dingen zegt en doet. Je trekt de aandacht, zelfs als je er niet naar op zoek bent. Zowel qua geld als qua werk kun je een gokje wagen. Hoop op het beste en zet nog iets hoger in dan gewoonlijk. Geef toe aan die drang om uit je bol te gaan. Je hebt waarschijnlijk een stressvolle periode achter de rug en zowel je lichaam als je geest snakken er als het ware naar om vrijgelaten te worden. Een heel goede manier daarvoor is om eens iets heel anders te gaan doen dan je gewend bent.
SteenbokNeptunus berooft je van een realistische en scherpe blik. Dat heeft consequenties voor je werk en je financiën. Denk hieraan voordat je beslissingen neemt. Tussen jou en je partner kan het vandaag stroef lopen. Geef hem of haar de ruimte. Probeer je eigen ideeën vorm te geven, ook als je omgeving zich te veel met jouw zaken willen bemoeien. Als je innerlijke waarden belangrijker vindt dan uiterlijk vertoon en met deze houding je doeleinden nastreeft, zul je succes boeken.
WatermanPlan deze periode geen grote uitgaven. Bevrijd je nu van al jouw negatieve gedachten en blijf je doelstellingen trouw. Dit is een gunstige dag om dingen voor te bereiden en te plannen. Heb je een zittend beroep, dan zou je bijvoorbeeld eens een tijdje moeten gaan rennen. Heb je de afgelopen tijd iets te serieus moeten zijn tussen al te veel mensen, trek je dan terug met een komische dvd en ga jezelf te buiten met een megazak popcorn.
VissenEindelijk durf jij jouw partner aan te spreken over iets dat al langer speelt. Op je werk of op school hak je ook eindelijk de knoop door en dat zorgt voor bijzondere ontwikkelingen. Beloon jezelf vandaag met iets leuks. Je weet diep van binnen dat je ergens meer moeite in moet steken dan je nu doet. Je hebt gelukkig genoeg energie om dat op je te nemen. Je zult merken dat je je overal veel meer bij betrokken gaat voelen.
Degene die jarig zijn, gefeliciteerd allemaal
deze op vind je hier
_____________________________________________________________________________________
Let op:
Dit is GEEN SlowChat-topic.
Vraag rustig aan elkaar hoe het gaat, enz. Maar maak er geen uitgebreid gesprek van. Daarvoor kun je terecht in één van de vele SC-topics op FOK!, ook zijn er topics in ONZ te vinden met het mod seal of permitted slowchat.Notoire Slowchatters zullen worden genote.[ Bericht 4% gewijzigd door Snaavel op 17-03-2010 07:18:02 ]