Nijnsjequote:
MPGquote:
Goed dat je dat laatste er even bij zegtquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
BWUURP![]()
Zo. De brengchinees is opAlthans het voer wat ie gebracht heeft
Ja he, ik denk, anders gaan de mensen rare dingen denkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed dat je dat laatste er even bij zegt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja he, ik denk, anders gaan de mensen rare dingen denken
Waarom?quote:
omdat deadlinequote:
geen fabeltjequote:Op woensdag 17 maart 2010 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje, tenzij je bedoeld dat je van bepaalde ziektes slank blijft, maar dan heb je wat rare prioriteiten...
* JF schiet zichzelf door hoofdquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
geen fabeltjehier twee orka's (niet LL) die beide gerookt hebben en ongeveer 20 kg aangekomen zijn
edit: oh bonjour allemaal![]()
JFquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
geen fabeltjehier twee orka's (niet LL) die beide gerookt hebben en ongeveer 20 kg aangekomen zijn
Het is wel een fabeltje dat het roken ansich je slank houdt, het stoppen en vervolgens de verslaving vervangen met eten dat maakt je dik. En dat zijn twee verschillende dingenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
thnxquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash dweilt de plassen bloed uit de KSC aan de kant.
Zo.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash dweilt de plassen bloed uit de KSC aan de kant.
Zo.
colaquote:
zo stijf als een hark van te lang in de auto zitten maar verder wel goedquote:
Ik scheur op zoeen schuurmachine in het rond hequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
jij kan hier dus ook komen werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |