Trusten en beterschap!quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
Alvast TVP voor morgen. Nu slapen.![]()
![]()
En hoesten
gvd tering bronchiën.
ik wilde gewoon gaan slapen maar dat is mislukt omdat ik in nws ging lezenquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tja, slaapverwekkend zo'n verhaal he
Spanningsveld is en blijft altijd het algemeen belang (de wet en waar deze voor bedoeld is) en het individueel belang. De instanties die uitvoeren horen kijken door de eerste bril, en mensen die dit uitvoeren doen dit in 99% van de gevallen echt met de goede intenties. De burger zelf zit echter met zijn eigen belang, en dat wordt hiermee niet altijd gediend. En in dat soort gevallen wordt te makkelijk gewezen naar de instantie en te weinig gekeken naar eigen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:53 schreef golfer het volgende:
En ik post nog maar een keer mijn post uit de laatste CUL-SC:
Ten aanzien van de klagende mensen met een uitkering:
die uitkeringen zijn ooit in het leven geroepen om personen tijdelijk te ondersteunen of om mensen die echt niet meer zelf aan de bak kunnen komen een minimumbasis te geven.
De beoordeling van de situaties door de uitvoerende instanties is inderdaad vaak voor verbetering vatbaar, maar neem van mij aan dat die personen zoveel mogelijk hun best doen en ook van jou vragen om jouw best te doen hun beoordeling met allerlei argumenten, medische historie en ja... ook zelf op tijd verschijnen op een afspraak, te ondersteunen.
Ik heb zelf aan beide kanten gezeten: Ben zowel bijstandsgerechtigde, WAO-er, als beoordelaar geweest en snap de frustaties over en weer.
Het af-en-toe schelden op de instanties (gemeentes en UWV) snap ik ook maar al te goed.
Maar tegelijkertijd lees ik verhalen van jullie die mij ook doen fronsen en doen denken dat die instanties van jullie ook wat meer inspanningsgerichte medewerking verwachtingen mogen hebben.
Je zult er zelf ook alles aan moeten doen om uit die uitkeringssituatie te komen.
Zo. En dat uit het toetsenbord van een SP-er.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:18 schreef Den_Haag het volgende:
En verder wat Golfer zegt
Alleen dan niet dat SP-er stuk
Vind het best om belasting te betalen maar vind dat ik dan wel ook een bepaalde inspanning terug mag eisenIk vind het ook niet erg om een miljoen euro belasting te betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |