Denk jij dat dat profiel nog publiek is?quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:29 schreef xkellyyyyyy het volgende:
Wat is die hyves van die vriendin van sander? niet dat ik er iets mee wil doen, maar ik wil die reacties wel eens zien
ja die gaan we hier dus mooi niet geven hequote:Op woensdag 17 maart 2010 02:29 schreef xkellyyyyyy het volgende:
Wat is die hyves van die vriendin van sander? niet dat ik er iets mee wil doen, maar ik wil die reacties wel eens zien
Als ze hem heeft herkend dan is het zeer onlogisch. Een kind zal vrijwel altijd specificeren wie er staat. Het is dan waarschijnlijker dat ze hem wel heeft zien staan, maar nog niet wist dat het haar buurman was. Misschien was hij op een bepaalde manier wel vermomd of had ze een slecht zicht op de deur.quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:33 schreef Winner_Taco het volgende:
Jongens kunnen we niet gewoon OT blijven en persoonlijke vete's achterwege laten hier ?
[Sherlock mod /on] Is het logisch als je buurjongen en dus bekende voor de deur staat, dat je dan tegen je moeder aan de telefoon zegt : "Mama , er staat een man voor de deur?" [Sherlock mod /off]
de ene bron (telegraaf o.a.quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:33 schreef Winner_Taco het volgende:
Jongens kunnen we niet gewoon OT blijven en persoonlijke vete's achterwege laten hier ?
[Sherlock mod /on] Is het logisch als je buurjongen en dus bekende voor de deur staat, dat je dan tegen je moeder aan de telefoon zegt : "Mama , er staat een man voor de deur?" [Sherlock mod /off]
Als je kunt waarnemen dat er een man voor de deur staat kun je toch ook beoordelen wie daar staat (ervan uitgaande dat het een bekende is)quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:35 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Als ze hem heeft herkend dan is het zeer onlogisch. Een kind zal vrijwel altijd specificeren wie er staat. Het is dan waarschijnlijker dat ze hem wel heeft zien staan, maar nog niet wist dat het haar buurman was. Misschien was hij op een bepaalde manier wel vermomd of had ze een slecht zicht op de deur.
dat bedoel ik dus idd ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 02:38 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Als je kunt waarnemen dat er een man voor de deur staat kun je toch ook beoordelen wie daar staat (ervan uitgaande dat het een bekende is)
Als ze bijvoorbeeld alleen de bel had gehoord , of een silhouet had waargenomen kon ze lijkt me niet speciferen of het om een man/vrouw ging.
Die vader heeft bij vrijdag bij SBS6 in een oproep zelf geroepen dat zijn dochter had gezegd dat "er een man voor de deur stond"quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de ene bron (telegraaf o.a.) meldt idd dat ze heeft gezegd dat er een man voor de deur stond, andere bronnen melden n.a.v het interview dat er iemand voor de deur stond, kan ook weer een wezenlijk verschil zijn.
Er zijn altijd mensen die meehuilen met de wolven om er bij te horen. Maar naast de nabestaanden kunnen er zat mensen zijn die zich er werkelijk aangedaan door voelen, of het nou iemand betreft die een jong meisje als familielid heeft dat wel eens in de problemen is geweest of het iemand betreft die zich om een andere reden in kan leven in de ouders of het meisje zelf.quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb je nog geen poging zien doen. Wat gesputter vanaf de zijlijn, da's al.
Probeer het morgen ofzo. Nu lekker slapen. Hopelijk word ik niet vermoord door een politieagent van 26. Want dan zou ik anderen nog in shock kunnen brengen, als ik het zelfbenoemde emotionele gezeik hier moet geloven.
Dat zou je denken, maar er zijn allerlei redenen te bedenken waarom ze hem (nog) niet herkende. Als je door een houten deur met een paar raampjes kijkt en je ziet een deel van iemands lichaam en hij staat met zijn gezicht naar de straat (bijv. om te kijken of hij door iemand gezien wordt bijv) dan kun je echt wel waarnemen of iemand een man of een vrouw is, zonder dat je hem echt moet herkennen. Aan de kleding alleen al. Ook zou het bijv. mogelijk zijn dat de buurman ter vermomming een motorhelm of een zonnebril op had. Etc.quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:38 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Als je kunt waarnemen dat er een man voor de deur staat kun je toch ook beoordelen wie daar staat (ervan uitgaande dat het een bekende is)
Als ze bijvoorbeeld alleen de bel had gehoord , of een silhouet had waargenomen kon ze lijkt me niet speciferen of het om een man/vrouw ging.
ok, dat wist ik niet.Maar man.vrouw kun je sneller herkennen dan de exacte persoon, dat ben ik wel eens, aan kleding. kapsel etc.quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:40 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Die vader heeft bij vrijdag bij SBS6 in een oproep zelf geroepen dat zijn dochter had gezegd dat "er een man voor de deur stond"
TBSer in potentiequote:Op woensdag 17 maart 2010 02:47schreef diereneiland het volgende] -
Over 3,5 maand weet jij niet eens weer wie Milly is. Stel je aub niet zo kinderachtig op joh.quote:
Internetheld.quote:
Dat vind ik inderdaad ook beetje raar. Als er hier iemand aanbelt, of ik ergens aanbel in mijn woonblok of wijk, dan is het ook een "ons kent ons", En niet: "Er staat een man voor de deur" ... Dan op z'n minst de buurman staat voor de deur, als je de naam niet kent.quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:40 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Die vader heeft bij vrijdag bij SBS6 in een oproep zelf geroepen dat zijn dochter had gezegd dat "er een man voor de deur stond"
quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook beetje raar. Als er hier iemand aanbelt, of ik ergens aanbel in mijn woonblok of wijk, dan is het ook een "ons kent ons", En niet: "Er staat een man voor de deur" ... Dan op z'n minst de buurman staat voor de deur, als je de naam niet kent.
Dus daar kan je ook weer allerlei theoriën op loslaten. Misschien mochten haar ouders niet weten dat ze iets met die agent/buurman had en heeft hem maar "een man" genoemd. Het is allemaal koffiedikkijken, want ze kan het niet navertellen.
Hoeveel mensen kennen hun eigen buren niet, maar in zo'n rijtjeshuis, kan ik me dat amper voorstellen.
Dat ze gedreigd had het door te vertellen ofzo idd ? Heb dat beste vriendinnetje ook gehoord bij de manege met haar reactie op het geheel en het leek er een beetje op dat ze er niet helemaal van stond te kijken . Ook totaal niet ontdaan of verbaasd .quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook beetje raar. Als er hier iemand aanbelt, of ik ergens aanbel in mijn woonblok of wijk, dan is het ook een "ons kent ons", En niet: "Er staat een man voor de deur" ... Dan op z'n minst de buurman staat voor de deur, als je de naam niet kent.
Dus daar kan je ook weer allerlei theoriën op loslaten. Misschien mochten haar ouders niet weten dat ze iets met die agent/buurman had en heeft hem maar "een man" genoemd. Het is allemaal koffiedikkijken, want ze kan het niet navertellen.
Hoeveel mensen kennen hun eigen buren niet, maar in zo'n rijtjeshuis, kan ik me dat amper voorstellen.
Hij was politieagent en dus geen kluizenaar . Het meisje was ook sociaal actief dus de kans dat ze elkaar nooit tegengekomen zijn acht ik uiterst nihil .quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Je zou schrikken hoeveel mensen hun directe buren niet kennen....ik zou mijn buurvrouw van rechts echt niet uit een rij mensen halen die dezelfde kenmerken als haar zouden hebben....ik zie haar echt nooit
(en de rest van de buren ziet haar ook nooit. ze is echt een kluizenaar wat betreft de buren) en wat betreft een verhouding hebben met de man....je trekt nogal conclusies zo uit het niets
![]()
Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik ook al 3 jaar voor reumafonds collecteer in mijn wijk, dus dan ken je ook meer mensen van gezicht. Plus het jeugd/wijkwerk. En ik heb een hondje, dus kom ook paar keer per dag op straat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Je zou schrikken hoeveel mensen hun directe buren niet kennen....ik zou mijn buurvrouw van rechts echt niet uit een rij mensen halen die dezelfde kenmerken als haar zouden hebben....ik zie haar echt nooit
(en de rest van de buren ziet haar ook nooit. ze is echt een kluizenaar wat betreft de buren) en wat betreft een verhouding hebben met de man....je trekt nogal conclusies zo uit het niets
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |