Beetje leeg hequote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:12 schreef Aisumasen het volgende:
Deze zondag omstreeks 21:10.....
[ afbeelding ]
Wacht, wat? Aisumasen is oud, ik heb nog genoeg tijd om te crowdsurfenquote:
Deed je dat als kleine Aisu wel dan? Kan het me lastig voorstellenquote:
Jij ziet nooit meer daglicht na dit optreden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:36 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wacht, wat? Aisumasen is oud, ik heb nog genoeg tijd om te crowdsurfen
Ja, ik ben echt blij dat ik mijn treintickets nu pas heb gekocht. Ik wou ze eigenlijk gisteren kopen meteen na school maar ben blij dat ik nog even FOK checktequote:
Yep, dat lijkt me het beste. Voor 15 pond per nacht vind ik al wel wat.quote:
Ik denk dat Aisumasen wel oud genoeg is om te doen wat hij wiltquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef maan. het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Vraag het me echt af met ouders gedoe!
Door jouw afkeur op hedendaagse muziek had ik je een jaar of 20 geschat, ik vond het al zo raar dat je gezeik had met je moeder.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:04 schreef Arn0 het volgende:
Ik denk dat Aisumasen wel oud genoeg is om te doen wat hij wiltIk ben 16 iig.
Wat Arn0 zegt, oud genoegquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef maan. het volgende:
Vraag of je bij alex kan slapen ofzo;)
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Vraag het me echt af met ouders gedoe!
Ik vind joining the dots nice.. voor de rest deel ik aisu's mening!
Is hij ook AM-fan of zo?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:25 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wat Arn0 zegt, oud genoeg. Sterker nog: Mijn vader heeft me overgehaald om nog 2 dagen extra in Londen te blijven voor de speciale "Humbug"-gig
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |