hey popje,quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als het bij Gamekings over deze game gaat hebbenze het binnen 5 minuten al weer over Brokeback mountain
Dude!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
hey popje,
soms type je dingen die veelste makkelijk zijn om in te koppen door andere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡ ͜ʖ ͡)
Echt slecht inderdaadquote:
LAK ME NAGELS, WANT ZIT OOK OP FOK BROquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude!
Hier zitten gasten die hun nagels lakken...
Ik vond 'm onwijs tegenvallen. Heb de demo zo'n anderhalf uur gespeeld en had meerdere keren echt geen idee wat nou de bedoeling was, en dat vind ik niet leuk. De omschrijving 'Zelda gecombineerd met God of War' klopt wel trouwens en ik kan me ook wel voorstellen dat anderen het tof vinden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:16 schreef Retarded het volgende:
Darksiders uitgespeeld (op normal) ... wat een vette game is dat zeg! En het eind smaakt absoluut naar meerzag het natuurlijk al van ver aankomen, maar erg cool dat er opeens wat "dingen" uit de lucht komen vallen
heldengame
Ik zat vast bij de demo op een gegeven moment. Dan moet je naar boven en dan hangt er zo'n beest aan het plafondquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond 'm onwijs tegenvallen. Heb de demo zo'n anderhalf uur gespeeld en had meerdere keren echt geen idee wat nou de bedoeling was, en dat vind ik niet leuk. De omschrijving 'Zelda gecombineerd met God of War' klopt wel trouwens en ik kan me ook wel voorstellen dat anderen het tof vinden.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond 'm onwijs tegenvallen. Heb de demo zo'n anderhalf uur gespeeld en had meerdere keren echt geen idee wat nou de bedoeling was, en dat vind ik niet leuk. De omschrijving 'Zelda gecombineerd met God of War' klopt wel trouwens en ik kan me ook wel voorstellen dat anderen het tof vinden.
Laten lakken jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude!
Hier zitten gasten die hun nagels lakken...
De demo is het gehele eerste level in de Cathedraal. Lijkt me wel representatief.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:55 schreef Retarded het volgende:
[..]
het is meer God of War dan Zelda gelukkig... Zelda wordt ik echt niet vrolijk van. Denk ook niet dat je Darksiders kunt beoordelen aan een demo. Verhaal is goed uitgewerkt en de gameplay is heel erg divers. Heb zo'n 15 uur over de game gedaan, en heb me eigenlijk geen minuut verveeld. Kwam 2x niet verder, dus heb youtube even geraadpleegd .. maar nergens echt frustrerend moeilijk ofzo... daar hou ik wel van
dude ..... , Zelda > gow zo hard he .quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:55 schreef Retarded het volgende:
[..]
het is meer God of War dan Zelda gelukkig... Zelda wordt ik echt niet vrolijk van. Denk ook niet dat je Darksiders kunt beoordelen aan een demo. Verhaal is goed uitgewerkt en de gameplay is heel erg divers. Heb zo'n 15 uur over de game gedaan, en heb me eigenlijk geen minuut verveeld. Kwam 2x niet verder, dus heb youtube even geraadpleegd .. maar nergens echt frustrerend moeilijk ofzo... daar hou ik wel van
Ja, zin in en ben benieuwd!quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat ze nou maar kappen met die screens en laat ze maar verder werken, anders stellen ze hem dadelijk weer uitquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelda is echt saai gastquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dude ..... , Zelda > gow zo hard he .
alleen al die pubertjes denken dat het stoer is als een game zo geweldadig is en hoe meer mensen er dood kunnen hoe beter.
Zelda heeft gewoon zoveel meer sfeer en magie in zich dat gow nog niet eens in de schaduw van een zelda game mag staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |