quote:Zo’n 1,5 miljoen huishoudens kunnen vanavond geen televisie kijken. Door een grote storing bij kabelaar Ziggo kunnen abonnees geen televisie kijken of radio luisteren. De kabelaar verwacht tot woensdagmiddag nodig te hebben om de storing te verhelpen. Ziggo heeft 3,2 miljoen aansluitingen. De storing concentreert zich in het oosten van het land, van Groningen naar Limburg.
Op Twitter regent het klachten over de kabelaar. Vrijwel elke seconde wordt er een bericht geplaatst over Ziggo, wat een indicatie geeft van de impact van deze storing.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:52 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb digitenne, lekker puh
Niet met een buitenantennequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef Paul het volgende:
[..]
DIGITENNEdan ben je gepwned
wat een kutverbinding is dat
Woon je in Zeist? Ik kom langsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:56 schreef Paul het volgende:
Hier in Zeist verschilt het per wijk, ik heb bijna alle kanalen op tv en gewoon internet, andere wijken hebben geen internet/tv
Raap-me-op!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:57 schreef TheAnsword het volgende:
godver de godver die ziggo ook he
ik heb mn broer net gsmst hij werkt bij ziggo
even een grapje uitgehaald ;
hee wat haal je de tv van heel nederland eraf, doe er snel weer op man !
![]()
waarschijnlijk duurt het tot woensdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
quote:http://twitter.com/erikdewildt/status/10587041202
Hoofdkabel #Ziggo geraakt bij graven naar Milly?
1 minutes ago via web
Ze hebben digitenne ook te pakkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef JamFlava het volgende:
Het ligt niet aan Ziggo.. aliens proberen first contact te maken met alle Nederlanders. Aangezien de meeste Nederlanders tegenwoordig Ziggo hebben is het makkelijker om ze te bereiken. Ze hebben het alleen nog niet voor elkaar gekregen om beeld te krijgen. Er wordt aan gewerkt
Da's het enige goede aan deze storing.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:02 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat jullie Herman Den Blijker nu niet kunnen zijn. Superspannend!
Is er een link?quote:Heldere vuurbol waargenomen boven Nederland
GRONINGEN - Verscheidene mensen hebben dinsdagavond in het midden en westen van het land een heldere vuurbol waargenomen.
© NU.nl/Allesoversterrenkunde.nlDat meldt de sterrenkundige Theo Jurriens, werkzaam aan de Rijksuniversiteit Groningen.
Volgens de sterrenkundige gaat het om een stuk steen dat is verbrand in de dampkring en daarbij een helder licht verspreidde.
De vuurbol werd even na achten gezien, aldus Jurriens. Hij kreeg meldingen uit onder meer Vlaardingen, Soest, Zoetermeer, Alkmaar en Amersfoort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |