Raalte, Zwolle, elk station tussen Zwolle en Nijverdal-West doe ik niet moeilijk overquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:32 schreef mschol het volgende:
waar e.v.t. op te halen?
en is gta 4 al geregistreerd @ live?
dat is voor mij te verquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Raalte, Zwolle, elk station tussen Zwolle en Nijverdal-West doe ik niet moeilijk overHet valt te bespreken allemaal
![]()
Als je online wilt spelen moest je volgens mij de code (meegeleverd met het spel) koppelen aan een games for windows Live account.. (games opslaan kan nog steeds met een offline account)quote:GTA4 heb ik voorzover ik me kan herinneren twee keer geinstalleerd, ook gespeeld.. dus ik denk dat ik hem wel geregistreerd heb? Of moet dat apart gebeuren? Volgens mij zag ik ergens ook een tooltje 'revoke licence' in de mappen.
Jammer, maar natuurlijk begrijpelijk. Kan het altijd verzenden hequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is voor mij te ver
[..]
Als je online wilt spelen moest je volgens mij de code (meegeleverd met het spel) koppelen aan een games for windows Live account.. (games opslaan kan nog steeds met een offline account)
ik moet eerlijk wel bekennen dat ik niet weet of je die ook kan intrekken, maar kan mij voorstellen dat dit niet kan
de revoke license is volgens mij voor de securom DRM die er op zit, maar weet dit niet 100% zeker.. zou het zeker nog even nazoeken als ik jou was
Voor ¤35 incl hebben we een deal!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Mass Effect en Bioshock voor 30 incl.
Je hebt PMquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:01 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Oke dat is goed! Als je even je bankgegevens pm't dan zal ik mijn adres geven en dan handelen we het verder zo af lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |