abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79228095
Een nog ongeopende versie van Bioshock 2: Rapture Edition (met schijnbaar een artbookje erbij?). Gaat weg wegens geen interesse

¤30 excl. en hij is van jou

Tevens beschikbaar:
GTAIV [PC] ¤10,-
Mass Effect [PC] ¤5,-
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_79228867
waar e.v.t. op te halen?

en is gta 4 al geregistreerd @ live?
pi_79229099
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:32 schreef mschol het volgende:
waar e.v.t. op te halen?

en is gta 4 al geregistreerd @ live?
Raalte, Zwolle, elk station tussen Zwolle en Nijverdal-West doe ik niet moeilijk over Het valt te bespreken allemaal

GTA4 heb ik voorzover ik me kan herinneren twee keer geinstalleerd, ook gespeeld.. dus ik denk dat ik hem wel geregistreerd heb? Of moet dat apart gebeuren? Volgens mij zag ik ergens ook een tooltje 'revoke licence' in de mappen.
pi_79231515
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Raalte, Zwolle, elk station tussen Zwolle en Nijverdal-West doe ik niet moeilijk over Het valt te bespreken allemaal
dat is voor mij te ver
quote:
GTA4 heb ik voorzover ik me kan herinneren twee keer geinstalleerd, ook gespeeld.. dus ik denk dat ik hem wel geregistreerd heb? Of moet dat apart gebeuren? Volgens mij zag ik ergens ook een tooltje 'revoke licence' in de mappen.
Als je online wilt spelen moest je volgens mij de code (meegeleverd met het spel) koppelen aan een games for windows Live account.. (games opslaan kan nog steeds met een offline account)
ik moet eerlijk wel bekennen dat ik niet weet of je die ook kan intrekken, maar kan mij voorstellen dat dit niet kan

de revoke license is volgens mij voor de securom DRM die er op zit, maar weet dit niet 100% zeker.. zou het zeker nog even nazoeken als ik jou was
pi_79233025
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 22:16 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is voor mij te ver
[..]

Als je online wilt spelen moest je volgens mij de code (meegeleverd met het spel) koppelen aan een games for windows Live account.. (games opslaan kan nog steeds met een offline account)
ik moet eerlijk wel bekennen dat ik niet weet of je die ook kan intrekken, maar kan mij voorstellen dat dit niet kan

de revoke license is volgens mij voor de securom DRM die er op zit, maar weet dit niet 100% zeker.. zou het zeker nog even nazoeken als ik jou was
Jammer, maar natuurlijk begrijpelijk. Kan het altijd verzenden he En natuurlijk bedankt voor de tip, ik kijk er morgen even naar hoe en wat. Heb zelf nooit MP aangezet, maar wie weet wat Rockstar erin gesloopt heeft.
pi_79233445
Mass Effect en Bioshock voor 30 incl.
pi_79234164
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Mass Effect en Bioshock voor 30 incl.
Voor ¤35 incl hebben we een deal!
pi_79237181
Oke dat is goed! Als je even je bankgegevens pm't dan zal ik mijn adres geven en dan handelen we het verder zo af lijkt me .
pi_79247043
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 00:01 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Oke dat is goed! Als je even je bankgegevens pm't dan zal ik mijn adres geven en dan handelen we het verder zo af lijkt me .
Je hebt PM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')