Jullie vragen er zelf omquote:
Hoe post je dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:17 schreef Glumac het volgende:
Heb geen telefoon, internet, geen digitale en anologe televisie op dit moment in Zwolle.
Hiep hoi voor alles in 1 van Ziggo!!!!!!
Heb ook alles in 1, maar alleen digitale televisie en radio werken hier niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:17 schreef Glumac het volgende:
Heb geen telefoon, internet, geen digitale en anologe televisie op dit moment in Zwolle.
Hiep hoi voor alles in 1 van Ziggo!!!!!!
Telefoon hier ook niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb ook alles in 1, maar alleen digitale televisie en radio werken hier niet.
Nee UPC staat bol van de stabiliteitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:17 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Jullie vragen er zelf om
Ziggo
Misschien tijd om over te stappen op upc
Via web and walk van T-Mobile met mijn Iphone. Waar heb je anders een telefoon voor ;-)!!!quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:17 schreef Glumac het volgende:
Hiep hoi voor alles in 1 keer plat van Ziggo!!!!!!
Dank je wel, dankzij mijn stabiele Ziggo internet heb ik weer een mooie kleurplaat voor de kinderen in de familie.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de faalhazen die Ziggo hebben.
Veel plezier en wel binnen de lijntjes jongens en meisjes
Het schijnt dat je met een telefoon kan bellen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:20 schreef Glumac het volgende:
[..]
Via web and walk van T-Mobile met mijn Iphone. Waar heb je anders een telefoon voor ;-)!!!
Heb je een iets makkelijkere?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de faalhazen die Ziggo hebben.
Veel plezier en wel binnen de lijntjes jongens en meisjes
* Flappekz kijkt ondertussen gewoon verder tv met Ziggo Digitale Televisiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
* SuperrrTuxxx kijkt ondertussen gewoon verder tv met Digitenne.
Ik heb alleen tv via Ziggo dus daar ligt het niet aan...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:18 schreef Flappekz het volgende:
Misschien is dat het wel, ik heb geen alles-in-1 van Ziggo, maar tv en internet los. Daarom doet ie t dus gewoon
Dan zou ik er voor kiezen om een boek te gaan lezen, ondanks dat ik een bloedhekel heb aan lezen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
NIet er langs lopen, dan stoort het.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Had je internet er maar bij moeten nemenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb alleen tv via Ziggo dus daar ligt het niet aan...
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef yosander het volgende:
Zwollywood ligt d'r ook uit.
Als ze maar weer terug zijn zodra My Name is Earl erop komt!
Zolang jij niet langs rijdt op je brommert heb ik geen storing.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
NIet er langs lopen, dan stoort het.
Bellen is maar een bijzaak. Bellen op je mobiele is zo eind jaren 90.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het schijnt dat je met een telefoon kan bellen.
Dan had ik nu niet kunnen Fokken... da's ook vervelendquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had je internet er maar bij moeten nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |