Lekker dan, die kan ik ook niet ontvangenquote:

Precies hetzelfde gevoel. Het bellen aan de deur en dan verdwenen zijn houdt me ook steeds bezig trouwensquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:22 schreef shmoopy het volgende:
Als er nieuws is, dan zijn de ouders nu al op de hoogte.
*nog steeds hoopt tegen beter weten in*

dat zegt niksquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja goed, ik denk dat iedereen wel kan raden wat het nieuws is als er tig zenders extra nieuws voor inlassen

Met Ziggo zul je ook wel moeten raden...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja goed, ik denk dat iedereen wel kan raden wat het nieuws is als er tig zenders extra nieuws voor inlassen

Als het NFI er inderdaad is, is het het slechtste nieuws denkbaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:

ja... En ik denk dat als ze levend gevonden was ze dwars door alle programma's jubel-nieuws lieten zien...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:

dood en verderf....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:

Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja... En ik denk dat als ze levend gevonden was ze dwars door alle programma's jubel-nieuws lieten zien...

mms://vogelzang.nijmegen.internl.net/radiorijnmondquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Lekker dan, die kan ik ook niet ontvangen

zelfs dan niet hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:20 schreef Hukkie het volgende:
Die zenders werken alleen met Ziggo internet.

Neem dubbel glasquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef BrandX het volgende:
heb hier gewoon koude rillingen over mijn rug lopen. Vreselijk dit

Als het, naar het nu lijkt, een buurman betreft dan zal ze misschien vrijwillig meegegaan zijn naar zijn huis, waar de narigheid begonnen is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Precies hetzelfde gevoel. Het bellen aan de deur en dan verdwenen zijn houdt me ook steeds bezig trouwens

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |