In de Volkskrant las ik dat hij zich weer zo fit voelde als in zijn beste jaren.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:41 schreef lubje25 het volgende:
freire wint m denk/hoop ik.
Hmja, maar het is ook het verlies - hoe zuur ook - dat de sport zo mooi maakt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:26 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb daar een beetje gemengde gevoelens bij. Het was geweldige sport, maar ik vind het nog steeds erg sneu voor Haussler.
14.50 als ik het goed heb. En voor MSR is dat niet zo heel erg vind ik, is toch pas het laatste half uur echt interessant.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:16 schreef Sautor het volgende:
Sporza begon pas om 15u he? Normaal was dat toch altijd veel eerder
Hoe groot is het verschil tussen beide groepen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:24 schreef Ambrosius het volgende:
Peloton in 2-en, Cav in het tweede deel.
Ruim 8 minuten nog over voor de 3.
Ja klopt, maar het is altijd de eerste echte eendagswedstrijd van het jaar, maakt het altijd iets leukerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
14.50 als ik het goed heb. En voor MSR is dat niet zo heel erg vind ik, is toch pas het laatste half uur echt interessant.
Sporza radio meldt net een 'goede minuut'.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe groot is het verschil tussen beide groepen?
Peloton 1 nu op 5'30" en peloton 2 op 6'30". Peloton 1 zou 81 renners groot zijn met alle grote namen op Cavendish, Van Avermaet en Cunego na.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:24 schreef Ambrosius het volgende:
Peloton in 2-en, Cav in het tweede deel.
Ruim 8 minuten nog over voor de 3.
Op Cavendish moest je op voorhand al niet rekenen. Ik zei gisteren nog grappend dat ik me alleen afvraag hoé vroeg hij lost vandaag.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:37 schreef Szura het volgende:
Voor mij al een teken om niet meer op Cavendish te rekenen. Als hij goed was zat ie wel in het eerste deel. Of hij moet net lek hebben gereden ofzo.
Arme Michel Wuyts naast Mart.quote:
Als winnaar had ik zeker niet op hem gerekend maar had hem wel als verrassing in de top 5 in m'n achterhoofd. Het blijft een klasbak.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op Cavendish moest je op voorhand al niet rekenen. Ik zei gisteren nog grappend dat ik me alleen afvraag hoé vroeg hij lost vandaag.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:39 schreef ErikT het volgende:
[..]
Arme Michel Wuyts Maarten naast Mart.
Volgens mij in het 1e peloton nu. Die zat in een groepje die op Le Manie net wat achterop was geraakt.quote:
Nog steeds werkzaamhedenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:15 schreef Littlecreep het volgende:
Waarom eindigen de renners dit jaar weer aan de boulevard en niet op de Via Roma? Weet wel dat er vorige twee jaren werkzaamheden waren aan de Via Roma, maar nu voor de derde jaar achtereen?
Het blijft natuurlijk Italië, maar toch.
Zal wel erg mooi worden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:15 schreef Littlecreep het volgende:
Waarom eindigen de renners dit jaar weer aan de boulevard en niet op de Via Roma? Weet wel dat er vorige twee jaren werkzaamheden waren aan de Via Roma, maar nu voor de derde jaar achtereen?
Het blijft natuurlijk Italië, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |