Ik las Noa's kwak.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:52 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Zoek jij maar als de donder iemand anders uit om mee te vechten
Goede samenvatting, ik weet genoeg.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zal schrikken zijn, kom je daar als ouwe lul naar wijven kijken die je dochter hadden kunnen zijn, blijken ze het ook écht te zijn.
Je PI verwoord goed mijn gevoel erbij.quote:
Dan moet je als de donder langs de specsavers gaanquote:
Moehahahahaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:28 schreef Fortitude het volgende:
Gozer het is die middelste niet de linker!!!!!!!!!!!!!!
Mongol.
Hoe ze met z'n vieren staan, the horror.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
Ik denk dat de beruchte vader is gespot!
[ afbeelding ]
Ik tel er 5 hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe ze met z'n vieren staan, the horror.
Ik vind die moeder nou niet echt een milfquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je 4 mensen met een hond op een fotoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
[ afbeelding ]
Die ouwe neemt zijn dochter er ff goed van langsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
[ afbeelding ]
Onzin. Dat is duidelijk met paint gedaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je 4 mensen met een hond op een foto
Of zijn hondquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:22 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Die ouwe neemt zijn dochter er ff goed van langs
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:24 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
[..]
Onzin. Dat is duidelijk met paint gedaan.
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:30 schreef thomaster het volgende:
[..]
Het was ook eigenlijk maar wachten op de eerste soep/paint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |