Ik denk dat het een kloon is die wil rellen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar wat deed pa nou in het breezer topic !
Ik vind het nog steeds leuk. Dus sorry maar nee sorryquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:02 schreef NoahsKwark het volgende:
Nou is het niet leuk mee he?
als de donder eraf halen nu!!
In het vorige topic heeft een user al een linkje naar dit topic gestuurdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:04 schreef Lavrock het volgende:
Wie heeft haar Hyves al?
Ik deed het via Tineye.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ffs, haal die foto's eens door hyverzoeken.nl.
nee jijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:06 schreef NoahsKwark het volgende:
Jullie blijven gewoon als de donder uit haar hyvesprofiel ok?!
Kun je niet terug naar PUB of B&H?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:06 schreef NoahsKwark het volgende:
Ik heb de pagina even offline opgeslagen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:06 schreef NoahsKwark het volgende:
Volgens mij is dat een van de redenen waarom mensen dit doen denk je niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:16 schreef Iuc het volgende:
Hebben jullie wel in de gaten hoeveel problemen die chicka gaat krijgen met d'r pa?
Die mag nooit meer op internet
Net alsof dat eckt haar fatti is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:16 schreef Iuc het volgende:
Hebben jullie wel in de gaten hoeveel problemen die chicka gaat krijgen met d'r pa?
Leuk toch.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:16 schreef Iuc het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:19 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Log jij eens ff heel snel als de donder uit ja
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:10 schreef Song_Bilong het volgende:
Wat zitten hier smeerlappen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |