Deze quoten we even voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:32 schreef Captain_Ghost het volgende:
Neem oldtimer en stop G3 installatie in.
Hoppa..
Vooral als het gas dan blijft hangenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef Zooootje het volgende:
't is inderdaad een lelijk ding, maar wel nice dat ie zichzelf in kan parkeren
En dat werkt me toch perfectquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef Zooootje het volgende:
Dat inparkeren werkt inderdaad perfect, heb het al ontzettend vaak meegemaakt en 't is nog nooit fout gegaan. Kortom; ze kunnen er bij jullie niet mee omgaan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En dat werkt me toch perfect
Hier staat er ook een voor de deur. Trekt op als een natte krant. Je bent sneller weg dan degene naast je, omdat je niet hoeft te schakelen, maar 10 meter verderop word je alweer ingehaald
.
Nee dat is nieuwe baanbrekende technologiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef Zooootje het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Vooral als het gas dan blijft hangen![]()
[ afbeelding ]
Ow en die twee andere auto's waren al verongelukt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Vooral als het gas dan blijft hangen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je over de klimaat gedoe. is G3 juist de milieu vriendelijkste En je kan zelfs biobrandstof ook in doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Deze quoten we even voor het nageslacht.
Precies.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:47 schreef Neuralnet het volgende:
De meeste van die Priushaters hebben zelf geen rijbewijs / auto.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:47 schreef Neuralnet het volgende:
1. je bent geen vrouwquote:Op woensdag 17 maart 2010 02:18 schreef Dennis_enzo het volgende:
Lekker belangrijk in welke auto iemand rijd
Zo lijkt hij ineens erg op een NFS autoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:35 schreef Esbeliben het volgende:
Lauwe shit pappie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Kewl, ik val eens niet in de geijkte categoriequote:Op woensdag 17 maart 2010 00:47 schreef Neuralnet het volgende:
Ik meende anders laatst wel een Accord te hebben gezien met hybride motor...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:02 schreef ebke het volgende:
[..]
Een accord hybride bestaat nog geeneens![]()
Maar inderdaad de civic
[ afbeelding ]
Dus dwing je vader maar om deze te kopen, als hij dan toch zo graag een hybride wil.
Sta je toch een stuk minder voor schut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |