Ah, je hebt het filmpje wat net is gepost ook bekeken, zie ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:08 schreef rijsttafel het volgende:
Prius is belastender voor het milieu dan menig ander auto. Door die zure zooi in de accu's en omdat ze in 10 verschillende landen in elkaar worden gezet, dus veel transport nodig hebben.
Zeg dat maar tegen je vader. En dan kan je weer rustig slapen.
Lukt het niet dan is de enige oplossing verhuizen.
Trots! Zo zouden we er meer moeten hebben!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:41 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
ECHTE MANNEN KOPEN EEN AUTO'S, BOOMKNUFFELENDE HIPPIES KOPEN EEN PRIUS!!!!!
Dat dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:06 schreef Marco001 het volgende:
prius, gadver..
Koop dan een civic of Accord hybrid..
ongetwijfeld?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:14 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ah, je hebt het filmpje wat net is gepost ook bekeken, zie ik
Naast wat ze in het top-gear stuk zeggen, zijn ze ook niet zo heel zuinig. Als je normaal rijdt, en niet als een boomknuffelaar 80 op de snelweg, dan haal je een verbruik van 6,5~7,5 op de 100km. Een gemiddelde diesel is zuniger.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:08 schreef rijsttafel het volgende:
Prius is belastender voor het milieu dan menig ander auto. Door die zure zooi in de accu's en omdat ze in 10 verschillende landen in elkaar worden gezet, dus veel transport nodig hebben.
Zeg dat maar tegen je vader. En dan kan je weer rustig slapen.
Lukt het niet dan is de enige oplossing verhuizen.
Maar diesel is VIIIIIEEEEIEIES.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:44 schreef flipp. het volgende:
[..]
Naast wat ze in het top-gear stuk zeggen, zijn ze ook niet zo heel zuinig. Als je normaal rijdt, en niet als een boomknuffelaar 80 op de snelweg, dan haal je een verbruik van 6,5~7,5 op de 100km. Een gemiddelde diesel is zuniger.
Zuig je dat even uit je duim of waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:44 schreef flipp. het volgende:
[..]
Naast wat ze in het top-gear stuk zeggen, zijn ze ook niet zo heel zuinig. Als je normaal rijdt, en niet als een boomknuffelaar 80 op de snelweg, dan haal je een verbruik van 6,5~7,5 op de 100km. Een gemiddelde diesel is zuniger.
haal ik van mn boordcomputer van mijn autoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zuig je dat even uit je duim of waar haal je dat vandaan?
Met jouw rijstijl dus. Vriend van me heeft een gemiddeld verbruik van net geen 6 liter op 100 Km, op de dagteller en de liters benzine die hij tankt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:54 schreef flipp. het volgende:
[..]
haal ik van mn boordcomputer van mijn auto
dat klopt met mijn rijstijl. ik rij gemiddeld 100~120 km/h dus dat is ook niet bijzonder agressief of iets. Je kan lager halen (door bijvoorbeeld je max snelheid aan te passen of anders (trager) op te trekken) alleen hecht ik ook nog waarde aan de doorstroming van het verkeer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met jouw rijstijl dus. Vriend van me heeft een gemiddeld verbruik van net geen 6 liter op 100 Km, op de dagteller en de liters benzine die hij tankt.
Een accord hybride bestaat nog geeneensquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:06 schreef Marco001 het volgende:
prius, gadver..
Koop dan een civic of Accord hybrid..
Bovendien heb je dan een redelijk unieke auto, de importeur gaat er 1000 naar Nederland halen:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:35 schreef Hard_Feesten het volgende:
Als hij nou toch een hybride haalt kan hij beter een Kia Forte kopen:
[ afbeelding ]
Is niet alleen hybride, maar kan ook nog eens op LPG rijden. En niet lelijk, in tegenstelling tot de Prius en de Civic Hybrid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |