Hoiii!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
Ik kwam eigenlijk maar even gedag zeggen, maar had de LAPO te pakken ... i'm being framed![]()
hoi
Helemaal goed, en met jou?quote:
Mooi zo!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Helemaal goed, en met jou?leuke UI heb je
Oh spannendquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi zo!Leuk dat je je weer ff laat zien hier
Haha thanks![]()
Ja, met mij ook goed! Heb maandag een kennismakingsgesprek bij een eventuele volgende werkgever, precies op de afdeling waar ik heeeeel graag zou willen werken, dus...... duimennnn![]()
![]()
Ja, en wat denk je dat schuldsanering gaat zeggen over 11 honden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:43 schreef DanseMacabre het volgende:![]()
@strega, enerzijds voelt hij zich ontzettend genaaid door haar maar anderzijds mist ie haar ook ontzettend. Er is nu gewoon echt een ontzettende beerput open getrokken.
Verpleegkundige op de afdeling geriatrie (ouderenzorg dus), want ik ben als het goed is eind juli klaarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh spannendga voor je duimen! wat is het voor een job?
Daar moet je toch niet aan denkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, en wat denk je dat schuldsanering gaat zeggen over 11 honden?![]()
Alleen de titel al is verre van grappig, t zal je maar gebeurenquote:
ik vraag me dan af. hoe iemand daarop komtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen de titel al is verre van grappig, t zal je maar gebeuren
Genoeg zuipen, dan komt het allemaal voor mekaarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vraag me dan af. hoe iemand daarop komt
Inderdaad, Muisquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:21 schreef Morretje het volgende:
Muis en MrS!![]()
voor de rest
![]()
Enfermera, goed gedaan dus je brief toendertijd!![]()
DM, wat een prutzooi!
Strega: ja, we hebben een leuke dag gehad, zaterdag feestje was helemaal top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |