We zijn thuis
Ik zal zo even de fotoreportage uploaden.
Ik ging dus naar Zwolle om DW op te halen, Op de heenweg ging mn olielapmje branden dus ik meteen bij een pomp gestopt om even olie bij te vullen.
Toen ik in Zwolle was ging het lampje weer branden. Bij mn vorige auto was dat omdat 1 liter absoluut niet genoeg was, dus ik in zwolle een goedkopere fles olie erbij gegooid.
Nadat DW in de auto vertelde dat Ezechielk haar mp3 had volgegooid met Die Antwoord (

) gaf mn auto de geest.
Ik snel de vluchtstrook op, en toen leek het wel alsof er iets afbrak onder mn auto. Dus ik gooi de motorkap open en kijk. Toen zag ik vlammen en heb ik DW snel de auto uitgestuurd.
Direct 112 gebeld maar al snel waren de vlammen weer weg.
Al vrij snel kwam er een motoragent met

smiley op zn helm en zwaailichten aan kijken hoe het ging, toen kwam de brandweer, voor jan lul, toen nog een motoragent en toen ben ik gaan FOK!ken en vooral veel lachen.
Ik mocht van die agent niet mn tieten vastpakken om ze warm te houden want hij wilde niet nog meer ongelukken
Enfin toen de sleepwagen in naar Steenwijk, daar gewacht op de taxi en nu thuis.
Morgen wordt George (zo heet de auto) thuisgebracht en ik heb geen idee hoe Psalms van Den Helder thuis moet komen
Als er iemand is die hem wil gaan ophalen voor me dan graag
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]
AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.