Hoezo heeft JAG het verprutst? Ik vond het juist goed dat ze tot het einde ermee gewacht hebben. Ook omdat het maar secundair is. Zowel JAG als NCIS gaan helemaal niet over lovestories.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:39 schreef Etcetera het volgende:
JAG heeft het verprutstEn ik hoop nog steeds dat het bij NCIS beter zal gaan, maar echt snel gaat het niet
Nah, ik zat niet zo op een huwelijks ep te wachten hoor. Maar misschien ben ik daar te jongetje voorquote:Op woensdag 7 april 2010 12:45 schreef Etcetera het volgende:
In de allerlaatste aflevering de fans zo afschepen als bij JAG vind ik echt te erg hoorHet is dan wel secundair maar het had zoveel beter gekund
NCIS is by far mijn lievelingsserieZe zijn in de loop der jaren zo ontzettend gegroeid, schitterend
En niet voor niets zijn ze nu een top-serie in de US
Maar daar was het de serie niet voorquote:Op woensdag 7 april 2010 12:57 schreef Etcetera het volgende:
Een huwelijk hoeft ook niet per se, maar een keertje voortgang in een relatie zien is toch wel leukInclusief de moeilijkheden in zo'n relatie
Zolang je dat niet van NCIS zegt hoor je mij niet klagenquote:
Precies, zij hebben geen stijlquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond alleen het jurkje van Lux errug kort, maar goed dat is amerikaans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |