SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Is ook leukquote:
Ik ben alleen maar blij als ik straks wekelijk de aflevering kan besprekenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Pilot was leuk, probeer de rest ook wel denk ikThanks Tegan
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:45 schreef Yesse het volgende:
Geweldige serie!!
Vind vooral Baze en Math heel leuk, naast Lux natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar blij als ik straks wekelijk de aflevering kan bespreken.
[..]Dan moet je opschietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het seizoen bestaat maar uit 13 afleveringen en aflevering 9 was gisteren op de buis.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Ik moet 9 nog kijken, vandaag geen tijd voor gehadquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:15 schreef Tegan het volgende:
Weet ik, de rest moet opschieten, ik heb alles al gezien.
Tja, volgens mij is de actrice net zo oud als jij dus dat snap ik welquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:39 schreef Tegan het volgende:
Ik vind zowel Jones als Bug irritant, en ik denk omdat ik Lux mee zie als een van de volwassenen, en hun zich maar als kindjes gedragen.
Hier ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:22 schreef Qwea het volgende:
ep 1 wordt binnen gehaald. Zal mij benieuwen.
Watching as we speakquote:
Hoezo heeft JAG het verprutst? Ik vond het juist goed dat ze tot het einde ermee gewacht hebben. Ook omdat het maar secundair is. Zowel JAG als NCIS gaan helemaal niet over lovestories.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:39 schreef Etcetera het volgende:
JAG heeft het verprutstEn ik hoop nog steeds dat het bij NCIS beter zal gaan, maar echt snel gaat het niet
Nah, ik zat niet zo op een huwelijks ep te wachten hoor. Maar misschien ben ik daar te jongetje voorquote:Op woensdag 7 april 2010 12:45 schreef Etcetera het volgende:
In de allerlaatste aflevering de fans zo afschepen als bij JAG vind ik echt te erg hoorHet is dan wel secundair maar het had zoveel beter gekund
NCIS is by far mijn lievelingsserieZe zijn in de loop der jaren zo ontzettend gegroeid, schitterend
En niet voor niets zijn ze nu een top-serie in de US
Maar daar was het de serie niet voorquote:Op woensdag 7 april 2010 12:57 schreef Etcetera het volgende:
Een huwelijk hoeft ook niet per se, maar een keertje voortgang in een relatie zien is toch wel leukInclusief de moeilijkheden in zo'n relatie
Zolang je dat niet van NCIS zegt hoor je mij niet klagenquote:
Precies, zij hebben geen stijlquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond alleen het jurkje van Lux errug kort, maar goed dat is amerikaans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof seizoen gaat dit worden
spoilers voor de mensen die het nog niet gezien hebben, dag na uitzending mag dat nog welIt's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Nou, je ziet het te vaak moet ik zeggenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Watzijzegt
Vind alleen erg apart truitje wat lux zo op het eind aan had.. ik liep meestal niet met mijn bh te koop @ middelbare school
Niet gemist, wel héél blij dat het er weer isquote:Op maandag 13 september 2010 21:08 schreef Tazmaniac het volgende:
als ik nou iets niet gemist heb..
ben benieuwd hoe het verder zal gaan
quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:11 schreef kenwel het volgende:
Ik heb inmiddels twee afleveringen van Seizoen 2 gezien en ja het gevoel van de serie is terug bij mij.
Het blijft een leuke serie ben benieuwd hoe het gaat lopen met veranderen die ze hebben gemaakt.
Dat gaat ook niet gebeuren aangezien ze Hailey nooit ontmoet hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Het was inderdaad best leuk om Mia en Haley te zien maar als er ooit iets tijdens LU gebeurd dat direct van invloed is op OTH stop ik onmiddellijk met kijken.. moet er niet aan denken dat Nathan al zijn geld gaat beleggen bij Baise en dat dit weer terugkoppelt tijdens OTH... ugh!
Voor de rest was het wel een goeie episode, sterke verhaallijnen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:02 schreef Etcetera het volgende:
Euh... was dit een cross overWat is OTH dan precies
Weet je wel hoeveel series ik volg momenteelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
![]()
![]()
verbannen zouden ze je moeten
Niet weten wat OTH is?
![]()
Maar het betreft ' One Tree Hill ' . De serie dit vóór Life Unexpected word uitgezonden op de CW op dinsdagavonden. Zit inmiddels al het in het 8e seizoenDie Mia en Haley James Scott kwamen dus van OTH af
Klopt, dikke faal overigens.. kijkcijfers vielen erg tegen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Tegan het volgende:
Gebeurd toch niet. Dit is alleen om LUX meer kijkers te geven (die van OTH).
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel series ik volg momenteel
En ik sluit me ook aan bij deze!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk trouwens dat ik binnenkort weer eens de eerste seizoenen ga bekijken.. Heb daar steeds meer zin in door alle verwijzingen naar vroegah, en vooral door de plaatjes in de intro
Kut dit is het Life Unexpected topicIk zit ook overal met dezelfde mensen
Herken je haar misschien nog als Lindsay uit Gilmore girls, Ze heeft namelijk een behoorlijke plofkop gekregenquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En ik sluit me ook aan bij deze!
Ik vind LUX een leuke, vermakelijke serie met wel een originele opzet. Alleen die Paige, wat heeft die een rotkop zeg. Er is iets mis met haar gezicht maar ik kan er maar niet achter komen wat het is. Er klopt iets niet en ze is echt vervelend.
Die moeder van Cate, die kom ik overal tegen. Dead Like Me, Men in Trees, L Word, Grey's Anatomy, Ally McBeal, etc. Wel een leuke actrice, ze speelt altijd een beetje maffe rollen.
Ik herkende haar ergens van, op IMDB zag ik vandaag inderdaad dat ze die vrouw van Dean was in GG. Ik begin het idee te krijgen dat ik zo onderhand iedere Amerikaanse acteur wel ergens van ken, ik kijk echt teveel tv...quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Herken je haar misschien nog als Lindsay uit Gilmore girls, Ze heeft namelijk een behoorlijke plofkop gekregen
herkenbaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik herkende haar ergens van, op IMDB zag ik vandaag inderdaad dat ze die vrouw van Dean was in GG. Ik begin het idee te krijgen dat ik zo onderhand iedere Amerikaanse acteur wel ergens van ken, ik kijk echt teveel tv...
quote:Did The CW Just Cancel Life Unexpected?
There aren't many stories on television right now that are better than Life Unexpected. It's the "little show that could," the heart-warming drama that has no business being on the air in this age of slutty teen shows, reality garbage, and attempts at cashing in on whatever the networks think is cool.
Sadly, it looks as though the fairy tale is closing without the happy ending. The CW has decided not to order the back nine episodes of Life Unexpected, meaning its 13 scheduled episodes are all that will air this season. The network has not made a final decision on the series, so there's still hope that it could return next year.
Life Unexpected dodged a bullet last season when the CW did what I'll call a "faith pickup," renewing the show for a new season even though the numbers didn't really warrant it. The brass is high on the show, but the program wasn't able to hold onto a large audience.
Last month, the CW gave out full-season pickups for all its new shows and One Tree Hill, leaving Life Unexpected as the only CW series not to earn a back nine. Today, the network made the 13-episode season official.
If I had to take a guess on the show's future, I'd say fans better prepare for a series finale this season.
Het was mij niet eerder ter oren gekomen, het was geen topper maar het is wel jammer natuurlijk!!quote:On December 3, 2010 Warner Bros. has decided to release the show's two seasons on DVD as a "Complete Series" set, confirming that the series will end at the completion of the second season. However, writers were given enough notice to at least wrap up most of the show's ongoing storylines for the series finale.
Dit dus. Het is vermakelijk maar we overleven het best zonder LUX.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wel jammer, maar zolang het einde nog te doen is, is het voor mij geen al te groot verdriet.
Glee, Parenthood, V, Melissa And Joey.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:06 schreef zquing het volgende:
Ach ja, jammer. Maar ik overleef 't wel, heb ik alleen wel een nieuwe woensdagserie nodig
Schijnbaar dus toch niet officieel dat de show al gecancelled is!!!quote:The DVD box set of the first and second seasons of the show will be released on April 5th.
While the set was originally supposed to be called “The Complete Series,” it was changed to “The First and Second Seasons,” which gives hope for another season.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Vanavond dus laatste episodes zoals Lucky_Strike vorige week al zei.
Maar dit vind ik eigenlijk wel vreemd!:
[..]
Schijnbaar dus toch niet officieel dat de show al gecancelled is!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat belooft dus niet veel goeds voor een herstart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit, spoiler just in case
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:29 schreef Etcetera het volgende:
Sommige dingen waren inderdaaden sommige dingen waren echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit, spoiler just in caseWeer 10 jaar wachten op een nieuwe serie met ShiriSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel jammer aangezien ik 90210 en Gossip Girl maar 3 a 4 keer per jaar kan toleren en dan alle afleveringen bekijk, The Vampire Diaries kan ik nog geen 10 minuten uithouden...
Ik zal Sophia Bush missen![]()
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
Heb me er net maar toe gebracht om te gaan kijken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef Tegan het volgende:
Iemand al gekeken? Ik stel het steeds uit want.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |