Mijn eigen SC, die ik van voor tot achter zelf mag vullen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:20 schreef murp het volgende:
meer mensen die een aparte SC willen? Alles mag!!!!
verstuurdquote:
Van jou?quote:
Ik wil ze van Poostemaquote:
Die wil alleen Remlof, als goedmakertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die van mij ligt er al joh...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:27 schreef Jotcha het volgende:
Ik wil ze van jullie allemaal, morgen om 8 uur op mijn bureau.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:27 schreef Glcx het volgende:
Waarom zou je dat vrijwillig doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Ik wil graag een Myraela SCquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:20 schreef murp het volgende:
meer mensen die een aparte SC willen? Alles mag!!!!
Heul niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:27 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Die wil alleen Remlof, als goedmakertje
laat zien!quote:
Selectieprocedure?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh, vergeten, in drievoud. Voor de verdere selectieprocedure
voor jou zijn ze gratisquote:
De rest van de kandidaten schiet niet opquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:28 schreef Poostema het volgende:
[..]
Selectieprocedure?
Je wilt mij, man!
Heulquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:27 schreef Glcx het volgende:
Hoi zSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Omdat ik het zeg!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
De rest van de kandidaten schiet niet opWaarom ben jij het meest geschikt voor deze specifieke functie?
Dan vragen we het hem toch zelf?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |