Ik vind jou heerlijk negatiefquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:28 schreef DeLuna het volgende:
Ze hadden hem gewoon niet moeten heropenen.
Jamaar er staat iets over gesloten groep en kliekjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:31 schreef DeLuna het volgende:
Er is niks veranderd.Er zijn een paar mensen bij maar nu nog maar afwachten of die ook blijven.
Zou ik wel zwak vinden..quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben bang dat ze de TT dan gewoon aanpassen
Er heerst hier een groot ons-kent-ons gehalte.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jamaar er staat iets over gesloten groep en kliekjes
Maar dat wisten ze ook eigenlijk al wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou ik wel zwak vinden..
Trouwens, die TT doet ze wel met de neus op de feiten drukken. Wij werden bejegend van kliekjesvorming, maar wat doen de andere SC's als wij 'uitgekotst worden' dan?
Nooit iets van gemerktquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er heerst hier een groot ons-kent-ons gehalte.
Ze deden heel lief tegen mij toen ik hier net wasquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef ToT het volgende:
Ah jongens, gewoon gezellig chatten hier.Hier komt de club vandaan en hier kan iedereen ook weer gewoon terecht, zolang we ook maar een beetje lief doen tegen n00bs!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef ToT het volgende:
Ah jongens, gewoon gezellig chatten hier.Hier komt de club vandaan en hier kan iedereen ook weer gewoon terecht, zolang we ook maar een beetje lief doen tegen n00bs!
Maar UDOWU is wel een beetje een trieste benamingquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef ToT het volgende:
Je kon de ONZ SC overal van betichten, maar iedereen was welkom bij onsquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef ToT het volgende:
De 'vorige' ging dicht omdat ze vonden dat wij aan kliekjesvorming deden, en het dus eigenlijk een soort van verkapt MSN topic werd. Terwijl vlak voor de sluiting nog een paar users mee kwamen posten, en zonder problemen geaccepteerd door ons als je het mij vraagt. Correct me if I'm wrong, maar daar was jij er volgens mij nog een vanquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jamaar er staat iets over gesloten groep en kliekjes
Ik zat er al een paar SCs lang voordat ze eruit gegooid werdenquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De 'vorige' ging dicht omdat ze vonden dat wij aan kliekjesvorming deden, en het dus eigenlijk een soort van verkapt MSN topic werd. Terwijl vlak voor de sluiting nog een paar users mee kwamen posten, en zonder problemen geaccepteerd door ons als je het mij vraagt. Correct me if I'm wrong, maar daar was jij er volgens mij nog een van
Heus welquote:
* Xaryna aait over bolletjequote:
Jullie namen ze massaal over, da's wat anders dan in je eentje een sc binnenkomenquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou ik wel zwak vinden..
Trouwens, die TT doet ze wel met de neus op de feiten drukken. Wij werden bejegend van kliekjesvorming, maar wat doen de andere SC's als wij 'uitgekotst worden' dan?
Dat was niet mijn bedoelingquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie namen ze massaal over, da's wat anders dan in je eentje een sc binnenkomen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie namen ze massaal over, da's wat anders dan in je eentje een sc binnenkomen
Ez en ik hadden in het topic gepost en dan krijg je crew die zo reageert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |