abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 maart 2010 @ 23:00:12 #101
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_79430612
quote:
Op zondag 21 maart 2010 22:15 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik heb zelf te weinig ervaring met de middeling, dus daar kan ik je niks over zeggen. Zul je even moeten wachten op reactie van MaW of Nizno.
Want? Tano_Stargazers heeft het antwoord al gegeven: je kunt middelen binnen 36 maanden nadat de aanslag van het laatste jaar vast staat.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  zondag 21 maart 2010 @ 23:03:27 #102
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_79430824
quote:
Op zondag 21 maart 2010 21:56 schreef knuppelhout het volgende:

[..]

hoe vind ik uit of en hoeveel resterende PGA ik nog heb dan? ik neem aan dat die belastingmeneer het zover als mogelijk heeft opgevoerd afgelopen jaar. wat ik dit jaar krijg = de PGA posten die ik zelf kan bedenken over 2009 neem ik aan...
Wat Maharbal al zegt: dit bedrag wordt bij beschikking vastgesteld en moet staan op de definitieve aanslag van het vorige jaar.
pi_79430994
quote:
Op zondag 21 maart 2010 23:00 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Want? Tano_Stargazers heeft het antwoord al gegeven: je kunt middelen binnen 36 maanden nadat de aanslag van het laatste jaar vast staat.
Ik had die vraag niet goed gelezen en had helemaal over de vraag "wanneer het moet" heen gelezen .

Het antwoord was inderdaad al gegeven.
  zondag 21 maart 2010 @ 23:08:12 #104
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_79431125
quote:
Op zondag 21 maart 2010 23:06 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik had die vraag niet goed gelezen en had helemaal over de vraag "wanneer het moet" heen gelezen .

Het antwoord was inderdaad al gegeven.
Tsja, hier doen we niet aan samenvattingen.
pi_79431847
quote:
Op zondag 21 maart 2010 23:08 schreef ManAtWork het volgende:

[..]