abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 maart 2010 @ 17:04:03 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79217058
Het vorige deel: Slank #982 - nu met broccoli- én spinaziepromotor

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_79217085
FiPo
pi_79217088
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 16:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, maar onderwijl eet je zo weinig dat je met een beetje pech allerlei tekorten opbouwt Ik vind het niet zo'n snuggere redenering.
Ik was ook niet helemaal serieus
De meeste dagen lukt het me nu wel om rond de 1500kcal te zitten (met gezonde dingen), dus dat zou goed moeten zijn
Vind op het moment ook veel belangrijker om gewoon gezond te leven ipv af te vallen
pi_79217107
TriPo
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 17:08:04 #5
229513 Blurred86
Live Positive
pi_79217194
tvp!

Ik heb ook jarenlang mijn haar geverfd (allerlei rood en bruintinten) maar heb nu al weer een jaar of 5 mijn eigen kleur (bruin). Ik verfde trouwens gewoon zelf mijn haar, ging altijd prima hoor
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_79217217
Aan mijn lijf geen polonaise!

Zo, hebben we dat cliché ook weer gehad.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 17:09:06 #7
229513 Blurred86
Live Positive
pi_79217228
Ben wel benieuwd trouwens wat voor tatoeages je dan hebt Viking?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_79217235
O: Beker Hero-fruitontbijt
T: Mueslireep
L: Drie boterhammen met choladepasta
T: Cup a soup
D: 200 gram groenten, aardappeltjes en vlees.
T: Twee kiwi's.

Goed?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 16 maart 2010 @ 17:09:43 #9
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79217248
Ik wist niet dat jij tatoeages had Viking! Waar/wat voor?
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79217263
TVP
  dinsdag 16 maart 2010 @ 17:11:58 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79217329
Rebelse periode Vik

Heb wel een tattoo, komt er nog 1 en dus 1 x mijn haar gekleurspoeld maar dat zijn allemaal vol bewuste keuzes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 16 maart 2010 @ 17:12:37 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79217347
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 17:10 schreef conleche het volgende:
TVP
tattoo vind post?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 16 maart 2010 @ 17:12:57 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79217363
Ik heb een Chinees teken op m'n linkerschouder en een ster ( ) op m'n rechteronderarm. Met dat Chinese teken heb ik weinig problemen, want die zie je zelden, maar die ster is écht niet handig en daar heb ik niet goed over nagedacht toen ik hem liet zetten. Straks is het zomer en moet ik op school met lange mouwen rondlopen want een lerares met zichtbare tattoos, dat kan natuurlijk niet . Op de plek van de ster zat eerst het ying-yangteken, maar dat was niet helemaal gelukt, dus koos ik voor een cover-up. Maar als ik het allemaal over had mogen doen, had ik het nooit gedaan. 18 jaar, rebels en zulks .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 17:13:00 #14
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79217364
Mijn haar wordt niet gekleurd! Vind mijn natuurlijke kleuren veel te mooi... Mijn vriendje ging mij een blondpakket kopen voor mijn verjaardag, gewoon om het feit te ontkennen dat hij nu eenmaal op brunettes valt . En tatoo's .
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_79217500
Daag Ik heb een kroket gegeten net. Maar het kon wel, kcals gewijs
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79217646
tvp!
pi_79217682
Ik verf mijn haren al jaren, van rood tot uberblond tot heel donkerbruin en dus een keer knalroze. Wat ik nu heb is wel redelijk mijn eigen kleur. Moet er weer eens een nieuw kleurtje in doen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 17:24:20 #18
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79217724
Tvp ik ga zometeen weer oppassen

Alleen nog een beetje opruimen hier.... ik moet écht eens leren mn troep meteen op te ruimen!
pi_79217793
TVP! Nu snel naar buiten voor het donker is...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_79217889
Ergens tussen 'Oeh, ik ben mooi op tijd, ik kan wel wat eerder naar de sportschool gaan!' en 'Kut, ik ga te laat zijn!' is het misgegaan. . Tot vanavond!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79217932
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
Tvp ik ga zometeen weer oppassen

Alleen nog een beetje opruimen hier.... ik moet écht eens leren mn troep meteen op te ruimen!
Moet ik ook leren! Er zit in elk geval een was in, maar ik vrees dat dat mijn goede daad wordt voor vandaag.
En nu, zolang de lucht nog blauw is, er fier en al een flinke lap op geven met Evy!
pi_79217957
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 17:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik verf mijn haren al jaren, van rood tot uberblond tot heel donkerbruin en dus een keer knalroze. Wat ik nu heb is wel redelijk mijn eigen kleur. Moet er weer eens een nieuw kleurtje in doen
Ikke ook.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 16 maart 2010 @ 17:32:18 #23
236335 neen
schone schijn
pi_79217979
Hoe lang moet broccoli koken?
het lijkt niet wat het is
pi_79218060
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 17:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een Chinees teken op m'n linkerschouder en een ster ( ) op m'n rechteronderarm. Met dat Chinese teken heb ik weinig problemen, want die zie je zelden, maar die ster is écht niet handig en daar heb ik niet goed over nagedacht toen ik hem liet zetten. Straks is het zomer en moet ik op school met lange mouwen rondlopen want een lerares met zichtbare tattoos, dat kan natuurlijk niet . Op de plek van de ster zat eerst het ying-yangteken, maar dat was niet helemaal gelukt, dus koos ik voor een cover-up. Maar als ik het allemaal over had mogen doen, had ik het nooit gedaan. 18 jaar, rebels en zulks .
Oei ja, dat lijkt me inderdaad vervelend, als je spijt krijgt van je tattoos Waarom een yin&yang trouwens? Ik ken jou echt helemaal niet als een yoga-spirituele-balans-zweeftype

Maar op school moet dat toch niet zo'n enorm probleem zijn? Mag dat echt niet?
pi_79218079
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 17:32 schreef neen het volgende:
Hoe lang moet broccoli koken?
Niet te lang; het wordt snel soppig. Gewoon met een vork in prikken om te checken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')