Ik zou willen zeggen 'scheer je weg!' maar met een zundapp zit wegscheren er niet echt inquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:56 schreef T42 het volgende:
ik heb een zundapp moet ik nu thuis blijven?
jammergenoeg zijn er ook zundapp motoren...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen 'scheer je weg!' maar met een zundapp zit wegscheren er niet echt in
t is maar net waar je de grens trekt eh...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:23 schreef T42 het volgende:
[..]
jammergenoeg zijn er ook zundapp motoren...
Ah van op de fiets zitten wordt'ie niet vies.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:31 schreef ikookhier het volgende:
Er komt prachtig weer aanWo en Do zit IOH op de fiets
quote:
Als je eerste versnelling tot 80 km/u gaat niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:56 schreef T42 het volgende:
ik heb een zundapp moet ik nu thuis blijven?
En dat gaat nog maar net....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef cageon2 het volgende:
gelukkig heb ik nog een blade...
nou, met de nieuwe gearing zou t idd krap kunnen wordenquote:
Lochenquote:
Moet m weer eens lekker poetsenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah van op de fiets zitten wordt'ie niet vies.
D8 dat ik zelfs een GS500 had meegerekend.quote:
hey, interestingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
D8 dat ik zelfs een GS500 had meegerekend.![]()
Nul tot 120 wordt nu wel eenzaam.![]()
Dowloaden met 3 MB per seconde, nu nog naar het kaartje copieren.![]()
![]()
[ afbeelding ]
En nu nog even op zoek naar een mail programma, zit niet meer in Windows.![]()
Kan ik eindelijk mijn eigen doorgestuurde route binnenhalen.
Zoiets als Megaupload?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef cageon2 het volgende:
misschien dropbox.com wat voor je WB?
Ipv dat gemail heen en weer.
Deze is ook alweer van ergens in 2009.. nooit gebruikt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef bvvt het volgende:
hey, interesting
maps van europa
die van mij zijn iets of wat verouderd
nope, beter, tooltje installeer je, kun je een dir er aan toevoegenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zoiets als Megaupload?![]()
Was meer omdat de compie boven al zes weken buiten dienst was.![]()
quote:[..]
Deze is ook alweer van ergens in 2009.. nooit gebruikt.
Had daarvoor met enige moeite 'kaart 2009' .. wordt uitgebracht door Garmin in 2008.![]()
Testen over zeven minuten @ past bedtime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |