Jij ook ervaring?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is de concentratie van zwangerschapshormonen in ochtendurine wel het hoogst, ja. Maar of dat nu echt uitmaakt voor de test weet ik niet.
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is de concentratie van zwangerschapshormonen in ochtendurine wel het hoogst, ja. Maar of dat nu echt uitmaakt voor de test weet ik niet.
Zwangerschapstesten smaken doorgaans niet zo lekker. Zeker niet ná gebruik.quote:
ooit geprobeerd dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zwangerschapstesten smaken doorgaans niet zo lekker. Zeker niet ná gebruik.
oeh hoe vaak heb je is een naar rotkind uitgedeeld?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Klaar!!![]()
Man wat is dat toch een rotwerkje rapporten schrijven.. moet allemaal netjes en er moet bij iedereen natuurlijk iets bij geschreven en soms weet ik niet echt iets.. maar goed, zit er weer op. Nog 1x dit jaar..
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:09 schreef cybermans het volgende:
[..]
oeh hoe vaak heb je is een naar rotkind uitgedeeld?
Oe wat een spanning.... Wel de juiste instelling natuurlijk bij het kopen van een huis. Gelukkig is het in mijn geval goed afgelopen, maar ik was echt veel te verliefd op het huis (waar we nu ook nog steeds wonen) om het aan mijn neus voorbij te laten gaan.........quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:13 schreef MissHobje het volgende:
Ben ik weer!
Nou dit huis gaat hem denk ik niet worden, blijft enorm hoog zitten wij hebben coulant gedaan om te verhogen ( again) en erbij gezegd dat we nog andere huizen ook hebben lopen gezien we het idee hebben dat ze niet gaan zakken.
Begon de makelaar over de woz waarde, ik antwoorde terug.. ja dag das peildatum 1 januarie 2009! onzin geneuzel dus.
Maargoed nu lekker afwachten enne we donderdag gaan we 2e keer kijken bij ander leuk huisje
Hij is vooral heel grappigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:06 schreef Tezz het volgende:
Oh! En het filmpje van Florian, wow! Wat een stuk!
Die handen! Geweldig om te zien.... lekker op ontdekkingstocht!quote:
Jammer dat het er naar uitziet dat het deze niet gaat worden, maar heel verstandig.dat jullie je vooral bij dit soort grote beslissingen niet laat opjagen of opjutten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:13 schreef MissHobje het volgende:
Ben ik weer!
Nou dit huis gaat hem denk ik niet worden, blijft enorm hoog zitten wij hebben coulant gedaan om te verhogen ( again) en erbij gezegd dat we nog andere huizen ook hebben lopen gezien we het idee hebben dat ze niet gaan zakken.
Begon de makelaar over de woz waarde, ik antwoorde terug.. ja dag das peildatum 1 januarie 2009! onzin geneuzel dus.
Maargoed nu lekker afwachten enne we donderdag gaan we 2e keer kijken bij ander leuk huisje
Ja nou het liefst zouden we het doen hoor maar de prijs is gewoon teveel, dan staat ie lekker nog een jaar te koop, blijkbaar redden ze het wel met verhuren, want het staat inmiddels ook al bijna 2 jaar te koop.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe wat een spanning.... Wel de juiste instelling natuurlijk bij het kopen van een huis. Gelukkig is het in mijn geval goed afgelopen, maar ik was echt veel te verliefd op het huis (waar we nu ook nog steeds wonen) om het aan mijn neus voorbij te laten gaan.........
Oh? Zijn dat haar taalknobbels?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:40 schreef Duderella het volgende:
Bluezz heeft dan ook enorme taalknobbels hè?![]()
watvoor weirde twittersquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:40 schreef Duderella het volgende:
Bluezz heeft dan ook enorme taalknobbels hè?Die hoeft nooit te stampen, behalve in de pan.
![]()
Kom alleen even langs om Hobsala te waarschuwen voor weirde twitters: ik laat morgen weer een tankauto ontploffen voor de studenten, dus Mverhulst is weer actief en jij bent nog altijd follower zag ik.
Ik doe mee met een DE-presentje CF! Ik hoor graag even via PM hoe en wat.
Adios!
Ja wie weet happen toch toequote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Wel jammer Hob, maar goed dat jullie gewoon lekker verder gaan zoeken!
Toch jammer hoor! Maar wie weet is er een nog veel mooier huisje dat op jullie wachtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:40 schreef MissHobje het volgende:
Ja nou het liefst zouden we het doen hoor maar de prijs is gewoon teveel, dan staat ie lekker nog een jaar te koop, blijkbaar redden ze het wel met verhuren, want het staat inmiddels ook al bijna 2 jaar te koop.
Wij gaan in iedergeval niet op de manier zoals zij hopen, toehappen hehe.
Nee, nee, vorig jaar ben jij mijn alterego gaan volgen, tijdens die opdracht die ik voor studenten had gebouwd. Ontplofte tankauto en paniek in een buurtschap nabij Zwolle. Mijn alterego gaat al die ellende morgen wéér meemaken en zal daarover twitteren. Die onzin krijg jij dan ook weer door natuurlijk. Je bent gewaarschuwd. Het is fake.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
watvoor weirde twitters![]()
Is er weer gedoe in twitterland?
spannend !quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:13 schreef MissHobje het volgende:
Ben ik weer!
Mwah, als CF diabetes heeft... lekker zoetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zwangerschapstesten smaken doorgaans niet zo lekker. Zeker niet ná gebruik.
Ohhhhhhhhh ik snapquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee, nee, vorig jaar ben jij mijn alterego gaan volgen, tijdens die opdracht die ik voor studenten had gebouwd. Ontplofte tankauto en paniek in een buurtschap nabij Zwolle. Mijn alterego gaat al die ellende morgen wéér meemaken en zal daarover twitteren. Die onzin krijg jij dan ook weer door natuurlijk. Je bent gewaarschuwd. Het is fake.
En jammer van het huis! Maar dan was het niet de ware! Tot nu toe pakten alle gemiste kansen bij ons alsnog beter uit in een volgende bezichtigingsronde. Succes!
Sneler achter aan, voor het ontsnapt !quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhh ik snapdenk al waar heb je het over
Het huis loopt nog
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mwah, als CF diabetes heeft... lekker zoet
ik wil ook wel een PM!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga daar vanavond even over PM'en!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |