Volgend jaar maar Tom de Ridder sturen dan? Da's in ieder geval wel een doordouwer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:14 schreef Sersjee het volgende:
Ik denk dat Sieneke beter zal scoren dan deze Belgische vriend. Ik hoorde dat draaiorgelvehikel van het weekend bij ons in de kantine en het is wel zo allejezus catchy.
discriminatie van Ziggoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, thanks. Zie idd dat het aardig zwart is.
Gewoon niet meer gaan...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgend jaar maar Tom de Ridder sturen dan? Da's in ieder geval wel een doordouwer.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:19 schreef Cee het volgende:
Let Love Be Your Energy! Godmiljoen miljaar.
Of een deathmetalband sturen.quote:
Je vergeet gewoon een uur. The Cave werd om 20.15 uur al gedraaid.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:19 schreef Captain_Slow het volgende:
Zij Michiel net: "Net gedraaid in dit programma, The Cave van Mumford en Sons. Hoe heet de nieuwe single van Mumford en Sons? A....."?
Of begin ik doof te worden?
Terwijl bijna niemand in Nederland TV kan kijkenquote:coen3fm
RT @SiebeSietsma Om 21:30 extra uitzending RTL Nieuws ivm 'mogelijke doorbraak' zaak #Milly.
Ja, als inleiding.. Maar ik zat midden in celdeling, DNA en mutaties een uur geledenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je vergeet gewoon een uur. The Cave werd om 20.15 uur al gedraaid.
Of bedoel je dat 'ie dat zei als inleiding? Niet op gelet.
Las het op Twitter. Schijnt slecht nieuws te zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Terwijl bijna niemand in Nederland TV kan kijken
Nou dat !quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:24 schreef Brennel het volgende:
Padampam padampam padam padada pam padam pam pam padadadaeradeoendafadapamrampampam enz!
Helemaal niks doet het hier, ook geen analoog.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:27 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... wat is nou eigenlijk helemaal het probleem met Ziggo? Hier heb ik alleen dat NED1/2/3 HD het niet doen, maar de 'ouderwetse' digitale versies (op kanaal 71-72-73) werken wél gewoon hier, evenals analoog.
Na 24 uur wordt de kans om een kind levend terug te vinden ook erg klein..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Las het op Twitter. Schijnt slecht nieuws te zijn
Apart...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Helemaal niks doet het hier, ook geen analoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |