vrouwen stalken is nooit goed..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:37 schreef onderjas het volgende:
[..]
Mooi. Jammer dat ik niet zo laag gezonken ben om mensen van het internet te stalken.
Zie wel dat je Brabants bent, kado's voor jou!
Dat gaat wel door voor Brabants.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
vrouwen stalken is nooit goed..
brabantse idd.. althans geboren in rotterdam en verhuisd toen ik 2 was naar brabant..
Ze hebben de hik en hopen te schrikken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:48 schreef onderjas het volgende:
[..]
Waarom kijken er zoveel nieuwe fokkers in mijn fotoboek?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ze hebben de hik en hopen te schrikken.
GEWELDIG!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:51 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
deadline: 22:00
inleveren bij : Dottey
Als dat van de leeftijd afhangt kan het zijn dat ik 'm wèl vat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:15 schreef ToT het volgende:Ach ik denk dat de mijne weer door niemand begrepen gaat worden!
Spookje in painten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:25 schreef Lysdexie het volgende:
Sjonge, ik zit al 10 minuten te staren naar dat plaatjewtf kun je daar nou mee?
Mijn photoshop is gecrashed xD dus ik gooi de handdoek in de ring.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Spookje in painten?
Sinterklaas?
Een futuristische robot?
Moeders met een snoeppot?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:32 schreef onderjas het volgende:
Ik ben altijd bang dat wanneer ToT ideeen voor iemand anders post dat de mijne voorbij komt.
Megatrip vanwege moederkoren in het brood of zo?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:34 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Mijn photoshop is gecrashed xD dus ik gooi de handdoek in de ring.
Wat ik had: Het plaatje veranderde steeds van kleur , steeds sneller , en de klok werd steeds groter en groter en dan een flits , een van die jongens die fluitketelop hun hoofd in een witte ruimte. haha
Slaat nergens op maar ik vond het wel geinig een keer een gifje te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |