SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekerquote:
Mooi manquote:
Dat was vast deze:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef Copycat het volgende:
Grandmaster Flash & the Furious Five ... mijn eerste kennismaking met hiphop en toen was ik hooked.
Rapper's Delight GMF??? Sugar Hill Gang afaik. Volgens mij hing het erom, qua tijd.quote:
Ja nu al, ik doe geen fuckquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi man![]()
En vanavond lekker leeg, want 't vreet energie!
Toch nog maar even een pedagogische aantekening halen?
Het is in het begin doodeng, al die koppen die naar je zitten te staren. Heb je een powerpoint en mag ik hem bekijken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja nu al, ik doe geen fuck. En vannacht totaal ruk geslapen, wat ik wel suf vond
.
Ow ja, je hebt gelijk, denk ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rapper's Delight GMF??? Sugar Hill Gang afaik. Volgens mij hing het erom, qua tijd.
Ik ken deze hele versie niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
Rapper's Delight GMF??? Sugar Hill Gang afaik. Volgens mij hing het erom, qua tijd.
Nee, staat teveel bedrijfsinfo e.d. inquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is in het begin doodeng, al die koppen die naar je zitten te staren. Heb je een powerpoint en mag ik hem bekijken?
Waarom ben je in jezusnaam mod van SEX geworden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welnee, ik probeer er alleen een beetje leven in te krijgen daar
Ja, meer politiekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:33 schreef Copycat het volgende:
Toch was The Message cooler dan Rapper's Delight. Meer zeggingskracht.
Jammerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, staat teveel bedrijfsinfo e.d. in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |