SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekerquote:
Mooi manquote:
Dat was vast deze:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef Copycat het volgende:
Grandmaster Flash & the Furious Five ... mijn eerste kennismaking met hiphop en toen was ik hooked.
Rapper's Delight GMF??? Sugar Hill Gang afaik. Volgens mij hing het erom, qua tijd.quote:
Ja nu al, ik doe geen fuckquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi man![]()
En vanavond lekker leeg, want 't vreet energie!
Toch nog maar even een pedagogische aantekening halen?
Het is in het begin doodeng, al die koppen die naar je zitten te staren. Heb je een powerpoint en mag ik hem bekijken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja nu al, ik doe geen fuck. En vannacht totaal ruk geslapen, wat ik wel suf vond
.
Ow ja, je hebt gelijk, denk ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rapper's Delight GMF??? Sugar Hill Gang afaik. Volgens mij hing het erom, qua tijd.
Ik ken deze hele versie niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
Rapper's Delight GMF??? Sugar Hill Gang afaik. Volgens mij hing het erom, qua tijd.
Nee, staat teveel bedrijfsinfo e.d. inquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is in het begin doodeng, al die koppen die naar je zitten te staren. Heb je een powerpoint en mag ik hem bekijken?
Waarom ben je in jezusnaam mod van SEX geworden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welnee, ik probeer er alleen een beetje leven in te krijgen daar
Ja, meer politiekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:33 schreef Copycat het volgende:
Toch was The Message cooler dan Rapper's Delight. Meer zeggingskracht.
Jammerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, staat teveel bedrijfsinfo e.d. in.
Precies om die reden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom ben je in jezusnaam mod van SEX geworden?![]()
Omdat je de RLS mod-opening voor mij vrij wou laten?
Ik ben blij voor je, babequote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies om die reden.
En omdat het toevallig te sprake kwam en het mij hartstikke leuk leek.
In de context zoals Teun 't schrijftquote:
Aantekeningen ophalen, als in: naar iemand gaan zitten luisteren en gedeeltes opschrijven van wat hij zegt? Pjotr, kom op man.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de context zoals Teun 't schrijft?
Daar valt toch niks aan te "halen", het klinkt als een diploma.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Aantekeningen ophalen, als in: naar iemand gaan zitten luisteren en gedeeltes opschrijven van wat hij zegt? Pjotr, kom op man.
Volgens mij werd er iets anders bedoeld. Wat weet ik niet, maar dit niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Aantekeningen ophalen, als in: naar iemand gaan zitten luisteren en gedeeltes opschrijven van wat hij zegt? Pjotr, kom op man.
Jawel!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar valt toch niks aan te "halen", het klinkt als een diploma.
Ook al ga je nooit les geven, je leert heel erg goed wat voor middelen je moet inzetten, hoe je ze moet inzetten, je houding, spreektechniek, de opbouw van één en ander, etc.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is een aantekening?
Doet Teun het hip en trendy zeggen, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar valt toch niks aan te "halen", het klinkt als een diploma.
Volgens mij werd er een "aantekening" bedoelt die bewijst dat je die "opleiding" of cursus of hoe je het wil noemen hebt gevolgdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij werd er iets anders bedoeld. Wat weet ik niet, maar dit niet.
Bovendien kan hij dan hele mooie notes schrijvenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stelde een heule normale vraag, en Ian begon tequote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
Het gaat dus niet over "aantekeningen" die je maakt bij een college ofzo, ik begreep het ook verkeerd
En toen moest je luisteren en dingen opschrijven, maar later toch weer niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik stelde een heule normale vraag, en Ian begon teen.
Maar voorlopig heeft ie wel college gegeven en dat neemt niemand hem afquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen moest je luisteren en dingen opschrijven, maar later toch weer niet.
AHAHAHA! ALGEHELE CHAOS EN VERWARRING!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik stelde een heule normale vraag, en Ian begon teen.
Piet is The Man vandaag! Ian niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar voorlopig heeft ie wel college gegeven en dat neemt niemand hem af![]()
Die ligt vannacht nog te woelen in bed met een big smile
Ian moet eerst wat andere dingetjes regelen en voor het meiske zorgenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens, een maand of wat geleden wilde Ian ook docent worden. Daar hoor ik niets meer van
Zeg hela, als je mij er naast zet ziet zelfs Lotusss d'r geweldig uitquote:
* buigt voor den enige deutsche ubermensch im topique.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
AHAHAHA! ALGEHELE CHAOS EN VERWARRING!
BUIG VOOR ME, DIENAARS! BUIG!!!1!1
Sterker nog, meestal alleen voor mij zelfquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom maak ik toch altijd topiques die maar voor één of twee mensen leuk zijn
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
AHAHAHA! ALGEHELE CHAOS EN VERWARRING!
BUIG VOOR ME, DIENAARS! BUIG!!!1!1
Maak je niet ongerust. Op een basisschool zitten leerlingen verplicht en heb je een klas volquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom maak ik toch altijd topiques die maar voor één of twee mensen leuk zijn
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ian moet eerst wat andere dingetjes regelen en voor het meiske zorgen
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Alsof ze niet zonder jou ouder dan 20 is geworden
In het échte welkom Liesje topic, burger.quote:
quote:
Oh, jullie hebben zo'n lelijk aftreksel achter de schermen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
In het échte welkom Liesje topic, burger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |