Laat rokers met rust, dan heb je geen last van ze.
quote:
op 03-11-2000 om 12:03 PM schreef Danny het volgende:
Het aantal rokers in Nederland is een paar jaar geleden wat teruggelopen, maar inmiddels rookt weer meer dan 50% van de bevolking en momenteel stijgt het aantal rokers zelfs weer.?
quote:
Laat me raden.
Je hebt ook geen hond.
V
- Jarno
En nee, ik heb geen hond. Mijn pa is allergisch voor die beesten
- Jarno
TOCH ?
Stel dat ik eens effe lekker heb zitten schijten in z'n trein-wc en ik trek diezelfde roker effe van z'n stoel af en dwing hem om met z'n kop boven die -niet doorgetrokken- pot te gaan hangen ... krijg je ongeveer hetzelfde effect
Laten elkaar nou gewoon niet tot last zijn ok ?
[Dit bericht is gewijzigd door §erum (Datum 14 Maart 2000).]
quote:
op 03-13-2000 om 11:48 AM schreef §erum het volgende:
Een treinwagon is niet echt groot, dwz dat als je er gaat zitten roken, je een niet-roker dus DWINGT die rotzooi die jij uit ademt weer in te ademen ... dat is behoorlijk ASOCIAAL toch ?
Nee. Ik heb 't over een compleet andere wagon, niet over een coupe in een deel van een wagon zoals nu het geval is. Gewoon een compleet treinstel voor rokers. Niet-rokers hoeven daar dus absoluut niet doorheen te banjeren.
quote:
op 03-14-2000 om 12:15 PM schreef G&O het volgende:
Het vreemde is dat na lange tijd een van ons allergisch werd voor tabaksrook. Onophoudelijk niezen en een opgeblazen gevoel in je hoofd. Sindsdien vragen we ons af waar die claim om te kunnen roken waar je maar bent vandaan komt. Roken is niet alleen iets dat je zelf kwaad doet, maar anderen hebben er soms buitensporig veel last van. Dus roken is best, maar niet in binnenruimtes waar anderen bij zijn.
Dus omdat er mensen zijn die er allergisch voor zijn moet er maar niet gerookt worden ?
Dat is dus het punt dat ik al eerder maakte. Er zijn mensen met allergieen voor de meest uiteenlopende zaken, maar al die dingen worden toch ook niet verboden ? Wat is nou eigenlijk het verschil ?
En waarom mag er zelfs in aparte 'rokersruimten' niet gerookt worden dan of waarom zou niet eens overwogen moeten worden of die er zouden moeten komen ?
Wat is het toch met mensen ? Waarom is het altijd ja of nee en wordt er nauwelijks gekeken naar de gulden middenweg waar iedereen zich in kan vinden ??
quote:
Even over die treinwagons enzo waar jullie het over hebben.
Een treinwagon is niet echt groot, dwz dat als je er gaat zitten roken, je een niet-roker dus DWINGT die rotzooi die jij uit ademt weer in te ademen ... dat is behoorlijk ASOCIAAL toch ?
rokers die in een nietroker coupe gaan zitten roken zijn asociaal. Maar als het een rookcoupe is moet je als niet roker NIET gaan zitten zeuren. dan ga je maar een coupe verder zitten
quote:
op 03-14-2000 om 05:48 PM schreef speedcore het volgende:
rokers die in een nietroker coupe gaan zitten roken zijn asociaal. Maar als het een rookcoupe is moet je als niet roker NIET gaan zitten zeuren. dan ga je maar een coupe verder zitten
* Schanulleke moet de laatste dagen erg glimlachen om Speedcore's reacties.... Chapeau!!!.
quote:
op 03-14-2000 om 05:48 PM schreef speedcore het volgende:
Ok, leuk dat je IETS zegt maar hou het wel nuttig ok ?
In dit geval, zeg niks !
quote:
Sorry, ik word een beetje moe van dit topic, wat denk je van een topic over hoe geur ik de dag dat en de dag nadat ik veel knoflook gegeten heb?
V
Het bovenstaande werd geschreven door Ayla1.
Ik neem het integraal over als ook exact mijn eigen mening zijnde.
C`est bien de se voire ensemble.
[Dit bericht is gewijzigd door SANCTAsimplicissimus (Datum 16 Maart 2000).]
Toch vind ik dat men beter kan stoppen met roken dan proberen om het minder schadelijk te maken.. Maarja, je komt nou eenmaal niet 1-2-3 van een verslaving af...
quote:
op 03-10-2000 om 10:37 AM schreef Zusje het volgende:
Ik zou zeggen leven en laten leven. Van mij mag alles zolang een ander er maar geen last van heeft. Ik ben zelf ook zo'n domme roker ( want danny... rokers zijn gewoon dom) en ik houd altijd rekening met mijn omgeving. Ik vraag altijd op iemand bezwaar heeft dat ik rook. Zo ja, dan rook ik ergens anders of helemaal niet.
Je haalt me de woorden uit m'n toetsenbord Zusje! Gisteren weer een vergadering overleefd met een hele stapel niet-rokers. Nota bene m'n eigen huis uitgegaan om op het stoepje (en in het zonnetje ) even m'n nicotine-shot te halen.
Waarom moet het allemaal zo moeilijk? Nee, ik neem niet automatisch aan dat ik overal maar kan gaan staan paffen. En als ik het per ongeluk niet in de gaten heb wanneer ik iemand met m'n "uitlaatgassen" lastig val, stel ik het ook op prijs wanneer me dat op een normale toon duidelijk gemaakt wordt. Ik denk dat niet-rokers daar recht op hebben, net zoals ik er recht op heb niet-rokers een andere coupe aan te raden als ik in een rokerscoupe een sigaret wil opsteken.....
Overigens, over oplossingen gesproken: op het vliegveld in Beijing zijn sinds kort rokersruimtes die worden gesponsord door, dacht ik, Philip Morris. Uitstekende oplossing, want behalve de staat heeft toch ook de tabaksindustrie er baat bij dat rokers en niet-rokers het een beetje met elkaar uithouden......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |