Om het nu alleen voor het mooie te doen...quote:Op zondag 2 mei 2010 21:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, overzichtelijker op bureau enz
Heb je mijn bureau wel eens gezien, zou het enige nette zijn op het hele bureauquote:Op zondag 2 mei 2010 21:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, overzichtelijker op bureau enz
Heb het na lang zoeken opgelostquote:Op zondag 2 mei 2010 19:32 schreef Moron het volgende:
Klein vraagje. Hoe sla je mms afbeeldingen op? Hij slaat ze op als bijlagen, ma kan ze nergens terugvinden. Iemand enig idee? Niet in albums en kan dr nergens iets over vinden.
En, waar dan? Heb het nooit nodig gehad, maar ben wel benieuwd, just in case zeg maar.quote:
Standaard stond hij in het eerste homescreen rechts van het midden. Verder zou hij gewoon in de programmalijst moeten staan.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:56 schreef Thorical het volgende:
Ik kan google maps nergens vinden op mijn Hero. Maar nu komt het gekke ik zie hem ook niet op Market.
Kijk ik ergens overheen of zoiets?
Bij Albums moet je op instellingen drukken en bij die instellingen staat bovenaan Standaardalbums. Daar worden 4 albums weergegeven en dan moet je Alle Downloads selecteren. Dan komt er een mapje Downloads bij je Albums te staan waar bijvoorbeeld de opgeslagen mms-afbeeldingen komen te staanquote:Op maandag 3 mei 2010 20:15 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
En, waar dan? Heb het nooit nodig gehad, maar ben wel benieuwd, just in case zeg maar.
Link doet het bij mij niet. En die update is toch gratis? Hoezo spreken ze dan over stores?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
HTC Hero Android 2.1 update to “be in all stores” this Friday
Het staat dan ook tussen accolades.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:57 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Link doet het bij mij niet. En die update is toch gratis? Hoezo spreken ze dan over stores?
Euh, deze dingen " " heten aanhalingstekens.quote:
Ja dat weet ik, maar verderquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:08 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Euh, deze dingen " " heten aanhalingstekens.
Deze dingen { } heten accolades.
Maar dit terzijde.
BuddyRunner werkt echt top! (Maar iPod icm Nike+ nog beter dus dat gebruik ik meestal). Ik heb zo'n klittebandzakje voor om mijn arm waar je een iPod of telefoon in kunt doen, werkt prima. Soms houd ik hem ook gewoon vast (om onderweg te kijken hoe hard ik ga).quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:53 schreef Rekkie het volgende:
Zijn er ook mensen die de Hero icm hardlopen gebruiken?
Zo ja welke apps gebruik je en hoe neem je de Hero mee?
Advanced taskiller is geen optie maar een app, die vind je dus als het goed is in de Market.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:27 schreef Dikke_Henk het volgende:
Nou heb ik sinds een week een HTC Hero.
alleen kan ik met een app instellen dat wanneer ik het scherm weer uitdoe hij het 3G ook uitdoet ?
Steven van Gamekings zei dat hij dat wel kom met advanced task killer maar kan die optie nergen vinden
BuddyRunner is niet meer te vinden in de MarketPlace en ik kan de *.apk ook nergens op internet vinden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:39 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
BuddyRunner werkt echt top! (Maar iPod icm Nike+ nog beter dus dat gebruik ik meestal). Ik heb zo'n klittebandzakje voor om mijn arm waar je een iPod of telefoon in kunt doen, werkt prima. Soms houd ik hem ook gewoon vast (om onderweg te kijken hoe hard ik ga).
Ik gebruik My Tracks. Ook een vrij fijne app. Mooie spreadsheat, mooie tabelletjes, mooie automatische google map. (en niks van die onzin dat je een account moet aanmaken zoals bij de meeste gps-apps in de market het geval lijkt te zijn)quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
BuddyRunner is niet meer te vinden in de MarketPlace en ik kan de *.apk ook nergens op internet vinden.
Misschien dat hier iemand mij er aan kan helpen?
Ik gebruik Cardiotrainer met veel plezier. Ik heb naast het gratis deel ook de twee koopmodules aangeschaft (race against yourself en weight-loss trainer). Dit is een hele fijne app, die in de meeste beschouwingen bovenaan eindigt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:53 schreef Rekkie het volgende:
Zijn er ook mensen die de Hero icm hardlopen gebruiken?
Zo ja welke apps gebruik je en hoe neem je de Hero mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |