Scheer je weg!quote:Op zondag 25 april 2010 17:01 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb geen Hero, maar een Touch Pro 2Maar heb wel een vraagje, wellicht dat iemand hier het antwoord heeft. Als ik muziek luister [via Nitrogen] dan kan ik geen liedjes opzoeken, nou ja dat gaat niet zo handig. Alle liedjes zijn wel ID3 getagged, maar niet in hun bestandsnaam. En als ik de muzieklijst open, zie ik alleen maar die bestandsnaam en niet de ID3 naam. Dit is super irritant want zo kan ik niet het gewenste nummer opzoeken. Weet iemand misschien hoe je dat kan veranderen? [Als dat kan]. Ik had hiervoor Nokia N95 en daar was het veel handiger, de liedjes stonden gewoon op hun ID3 naam, en als ik een nummer zocht kon ik gewoon de eerste paar letters van het nummer intypen en dan kwam het tevoorschijn. Echt stom dat het bij deze niet lukt
ben van een htc touch hd naar een hero (nu legend) gegaan, heb nog nooit opgemerkt dat het scherm te klein zou zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 18:32 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de legend en de desire, jullie werken al een tijdje met een 3.2" scherm, als jullie nu mochten kiezen koos je dan weer voor een 3.2" scherm of ging je toch echt voor een 3.7" scherm?
En het beeld van de Touch HD is zelfs 3.8 inch.quote:Op zondag 25 april 2010 20:17 schreef skittelman het volgende:
[..]
ben van een htc touch hd naar een hero (nu legend) gegaan, heb nog nooit opgemerkt dat het scherm te klein zou zijn.
Moet zeggen dat dit ze wel weer siert, heb nog nooit een sorry van Microsoft over Vista gehoord, terwijl het intern het grootste debacle uit hun geschiedenis word genoemd.quote:Op maandag 26 april 2010 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
HTC Says “Sorry” to Hero Owners for 2.1 Delays
En terecht... maar hebben we natuurlijk niks aanquote:Op maandag 26 april 2010 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
HTC Says “Sorry” to Hero Owners for 2.1 Delays
Nee inderdaad...quote:Op woensdag 28 april 2010 13:18 schreef iFries het volgende:
[..]
En terecht... maar hebben we natuurlijk niks aan![]()
ja! Die is er ... maar moet ff zoekenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:59 schreef Slickk het volgende:
Weet iemand welke app ik kan downloaden die lijkt op Swype? (smsen in de vorm je vinger van letter naar letter slepen tot je een woord hebt)
Swype zelf kan ik niet vinden en vroeg mij dus af of er een alternatief is...
Geen, alleen usb-kabeltje, zie het nut van een dock niet echt.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:09 schreef Leinonlein het volgende:
Wat voor Docking Station gebruiken jullie? Vind er vrij weinig online...
Ik ook. Geen docking station nodig gehad, zou niet weten waarvoor eigenlijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef Karstman het volgende:
[..]
Geen, alleen usb-kabeltje, zie het nut van een dock niet echt.
Jaquote:Op zondag 2 mei 2010 14:48 schreef Andyy het volgende:
Mijn Hero reageert de laatste weken extreem traag, soms duurt het een paar seconden voor de unlockscherm verschijnt, hij is uit zichzelf een paar keer opnieuw opgestart (moest de pin opnieuw invoeren)
Resets ed helpen niet.
Meer mensen met hetzelfde probleem?
Misschien tijd voor een reset ofzo?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:48 schreef Andyy het volgende:
Mijn Hero reageert de laatste weken extreem traag, soms duurt het een paar seconden voor de unlockscherm verschijnt, hij is uit zichzelf een paar keer opnieuw opgestart (moest de pin opnieuw invoeren)
Resets ed helpen niet.
Meer mensen met hetzelfde probleem?
Ziet er mooi uit, overzichtelijker op bureau enzquote:Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef Karstman het volgende:
[..]
Geen, alleen usb-kabeltje, zie het nut van een dock niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |