quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
HTC stelt Hero-update uit vanwege Google-goedkeuring
Geen idee hoe je een harde reset moet doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Helpt ee harde reset niet, of het verwijderen van de data van je agenda oid? Ik heb in het begin dat soort problemen gehad, ik kon toen ook niet goed synchroniseren in de cloud, maar na een harde reset liep het weer als een zonnetje.
Maar één manier om erachter te komenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
Zag vanavond dat er ook een standaard Twitter app in zit? Is dat wat?
HOAX!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:19 schreef DancePlaza het volgende:
damngisteren bezig geweest om me g2 te rooten en vervolgens 2.1 geinstalleert
damn batterij gaat wel snel op zeg
quote:@HTC: Android 2.1 for the @Sprint Hero is now ready for download from our website. Thank you for your patience! Enjoy! http://ht.ly/1N8I0
Ik hoop het, ik loop sinds deze week met mijn favoriete app opeens tegen 1.5 problemen aan.quote:
nah ik heb behero rom geinstalleerd op me hero. wow het ging wel super snelquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:34 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik wil 2.1, ik wil 2.1, ik wil 2.1!!! Ik wacht al maanden met smart en ben het nu echt een beetje zat aan het worden. Daarom had ik 2.1 gedownload en geïnstalleerd, maar helaas mocht dat niet baten... iemand waarbij het wel is gelukt? Werkt 2.1 echt veel sneller en beter dan 1.5?
Driver los?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:19 schreef mamaisboos. het volgende:
Sinds een paar dagen heb ik het gevoel dat de speaker van de telefoon bij mn oor (dus niet het luidsprekertje achterop)opgeblazen. Een verschrikkelijk schel geluid alsof de driver los zit oid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |