En koud dat het is, koud!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:34 schreef Jian het volgende:
Ow, mensen wat spannend, hij zag een schaduw voorbij schieten, ik zit er helemaal in![]()
Oooew, hij zag een vlekje
das dus twee keerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:34 schreef Disana het volgende:
http://streams.selfip.com/sv.asp
http://www.studiovlemmix.tv/livetv.html
Nou ja, beter dan géén keerquote:
Kom op manquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:37 schreef Jian het volgende:
Hij nam de energie van die ene mevrouw (of man) over en ze ging helemaal shaken, want het is zo koud![]()
Man, man, dit is spannend zeg![]()
Zien jullie nou wel , ongelovigen
Hoe heet zo'n spook ook alweer dat vrouwen in hun slaap neemt... een succubus? Iets anders zal ze niet kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kom op man![]()
Dit is gewoon een list van die zeug om ook eens een kerel op haar slaapkamer te krijgen. Ze had alleen vast niet verwacht dat er ook nog anderen zouden meekomen.
Done.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ships, 116 onderweg verloren, kan iemand het even veranderen zoals het hoort?
The Entity, gave filmquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n spook ook alweer dat vrouwen in hun slaap neemt... een succubus? Iets anders zal ze niet kunnen krijgen.
Mijn god die stemmen.
Ja ja, spot er maar meequote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kom op man![]()
Dit is gewoon een list van die zeug om ook eens een kerel op haar slaapkamer te krijgen. Ze had alleen vast niet verwacht dat er ook nog anderen zouden meekomen.
Zou Casper komen kijken als ik zeg dat ik bliepjes onder m'n bed hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij kunt toch wel een kerel op je slaapkamer krijgen?
Die bliepjes komen van de pacemaker van Hansie, sufferd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou Casper komen kijken als ik zeg dat ik bliepjes onder m'n bed hoor
Incubus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:39 schreef Disana het volgende:
Hoe heet zo'n spook ook alweer dat vrouwen in hun slaap neemt... een succubus? Iets anders zal ze niet kunnen krijgen.
Mijn god die stemmen.
Ow, ....... die zijn gisterenavond opeens gestoptquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die bliepjes komen van de pacemaker van Hansie, sufferd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |