Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk 15 delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF' te behouden.
- Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
[ Bericht 0% gewijzigd door bambino op 16-03-2010 10:56:06 ]Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
je hebt 38 euro op je bank rightquote:
<= hierquote:
whehe idd, waarom zo moeilijk ja ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:51 schreef bambino het volgende:
[..]
je hebt 38 euro op je bank right
dan vraag je of je 38 kan pinnen, en 2 euro los betaald
Dat kan normaal altijd
En als ze daarover moeilijk doen betaal ik de 40, en maak jij me 38 over
naja als ik nu weg ga.. de 1e bus gaat pas 11.50quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:51 schreef bambino het volgende:
[..]
je hebt 38 euro op je bank right
dan vraag je of je 38 kan pinnen, en 2 euro los betaald
Dat kan normaal altijd
En als ze daarover moeilijk doen betaal ik de 40, en maak jij me 38 over
Ik bedoelde dat ik jou zon wasquote:
Woon je in enschede dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
naja als ik nu weg ga.. de 1e bus gaat pas 11.50dan ben ik er ook 12.30
dus ik wacht wel even en ga met bus van 12.50 dan ben ik er 13.30
Fleringenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Woon je in enschede dan?
Kan je wel ophalen als dat het geval is
Hahaha, ik kan geen avatars op de BB zien, ik dacht dat je een zonnetje als Ava hadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik jou zon was
*Sjoerd faalt en rent weg
Holy crapquote:
Nee haha, met <= bedoelde ik mezelf xDquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, ik kan geen avatars op de BB zien, ik dacht dat je een zonnetje als Ava had
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:59 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee haha, met <= bedoelde ik mezelf xD
Ik snap hem niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:01 schreef bambino het volgende:
Btw ik kan je wel terugbrengen naar het station na de tijd, dat scheelt je misschien net ween aansluiting ofzo.
Vind die bus naar stadion maar kut
(maar goed het is ook wel weer 6 jaar geleden dat ik met de bus ging)
Lady GaGa - Pokerface?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:03 schreef Samzz het volgende:
Russian roulette is not the same without a gun.
Moet ik eem langskomen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:02 schreef haakon het volgende:
Robin, ga je naar het stadion straks ?
ben je dicht bij mn stage
Ja i know, maar ik denk dat ik iets sneller ben dan die busquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik snap hem niet?Er is toch ook station bij het stadion.
je hebt er ooit al eens 1 (of meerdere geschreven)?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:04 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar weer eens een R&P klassieker ga schrijven.
Naar welk station wou je mij rijden dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:04 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja i know, maar ik denk dat ik iets sneller ben dan die bus
En je moet zowiezo naar station toch? (neem niet aan dat ze van stadion naar fleringen rijden)
faalhaasquote:
CS lolquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Naar welk station wou je mij rijden dan?
Tientallen. ...meisje van 14...dilemma.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
je hebt er ooit al eens 1 (of meerdere geschreven)?
ik denk dat Robin bedoelt dat de trein ook bij het stadion stoptquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:04 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja i know, maar ik denk dat ik iets sneller ben dan die bus
En je moet zowiezo naar station toch? (neem niet aan dat ze van stadion naar fleringen rijden)
OI! watch your tone misterquote:
Ja maar ik ga met de trein naar almelo héquote:
Gaat die met de treinquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk dat Robin bedoelt dat de trein ook bij het stadion stoptstation Drienerlo...
Juist!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja maar ik ga met de trein naar almelo héDan is het handiger om gewoon op te stappen bij drienerlo haha.
bus naar almelo en dan trein naar drienerloquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:06 schreef bambino het volgende:
[..]
Gaat die met de trein![]()
Dan vat ik em niet meer
Ik dacht die die helemaal met de bus ging (fleringen -> dorp 1 - dorp 2 - dorp 3 - stad )
zoiets
quote:
Ik kan je vanaf almelo wel naar enschede rijden, moet zelf almelo heel ff in en moet toch naar eanskequote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja maar ik ga met de trein naar almelo héDan is het handiger om gewoon op te stappen bij drienerlo haha.
Echtquote:
faalhaasquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:08 schreef bambino het volgende:
[..]
Echt![]()
lol
ik dacht echt dat dat bad romance was
jaja nu weten we het welquote:
ik was je held bij dezequote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dankje San, nu is mijn hele dag weer goed![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:04 schreef Kreator het volgende:
TGND, hou je van LOTR?
dat klopt, ik ben je ook dankbaar daarvoorquote:
13.35 geloof ik. De trein die er rond 13.35 is moet je maar kijken of je mij zietquote:
Nee hoor denk het niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mooi op tijd, ik moet ook kaarten halen vanmiddag, zou snel uitverkocht ofzo zijn?
Nee, heb er zelfs een afschuw van.quote:
Nee, vandaag moeten de bomen geborsteld worden.. Geen tijd dus om vissen te melken!quote:
oh vergeten vanmorgen ! kutzooi.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:47 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, vandaag moeten de bomen geborsteld worden.. Geen tijd dus om vissen te melken!
Oh okay. planquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, heb er zelfs een afschuw van.
die heb ik ook nog ergens thuisquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:49 schreef bambino het volgende:
Ik ga ff battlefield 2 verder proberen
tot later allemaal
@robin, tot over 1,5 uur +/-
Je hebt de dakgoten toch wel gevoerd neem ik aan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:49 schreef haakon het volgende:
[..]
oh vergeten vanmorgen ! kutzooi.
k heb vanmorgen m'n aquarium nog wel uitgelaten, denk dat ik daardoor de suiker onder de mat heb laten liggen
jup, de cavia's hangen ook al aan de waslijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je hebt de dakgoten toch wel gevoerd neem ik aan?
dan moet ik proberen of ik vanmiddag eerder wegkan, zodat ik voor 5-en bij de Fanshop ben!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef Robinhoo het volgende:
Remco ze zeggen op het twente forum dat het erg stormloopt... donderdagmorgen is wel erg risicovol denk ik.
Oké top! Ga ik nog even de paarden in bad doen,quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef haakon het volgende:
[..]
jup, de cavia's hangen ook al aan de waslijn
Er was een idee om LOTR Extended (12 uur footage) op 1 dag te gaan kijken. En toen moest ik aan jou denken.quote:
Kan je geen geld naar Robin overmaken zodat die er een haalt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet ik proberen of ik vanmiddag eerder wegkan, zodat ik voor 5-en bij de Fanshop ben!!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:55 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oké top! Ga ik nog even de paarden in bad doen,
en dan ben ik weer klaar voor vandaag!
ik moet nog een nieuwe Twente-sjaal halen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:57 schreef Fems het volgende:
[..]
Kan je geen geld naar Robin overmaken zodat die er een haalt?
Ik ga naar college!
Dat had gekunt als je geen kaart nodig had bij het ophalen van de kaartenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:57 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ga naar college!
kan Robin wel mijn CC-nummer, maar heb hier zo geen Rabobank-ding bij de handquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:57 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ga naar college!
Het is mijn idee, jij... Jij... Ideeen pikkerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er was een idee om LOTR Extended (12 uur footage) op 1 dag te gaan kijken. En toen moest ik aan jou denken.. Maar daar moet je wel 'fan' voor zijn, anders wordt het een lange zit.
Is CC-nummer genoeg danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan Robin wel mijn CC-nummer, maar heb hier zo geen Rabobank-ding bij de handdan zou bambino het geld even voor moeten schieten
Robin zou het kunnen proberen, als ik hem mijn CC-nummer + personalia geefquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Is CC-nummer genoeg dan+ persoons gegevens neem ik aan?
Ik zei toch ook: 'er was een idee'.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:01 schreef Samzz het volgende:
Het is mijn idee, jij... Jij... Ideeen pikker
Moet je ook even geld fixxenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Robin zou het kunnen proberen, als ik hem mijn CC-nummer + personalia geefniet geschoten sia tlijd mis, anders ga ik eind van de middag zelf maar
ik heb deel 1, 2 en 3 in cinestar achter elkaar gezienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er was een idee om LOTR Extended (12 uur footage) op 1 dag te gaan kijken. En toen moest ik aan jou denken.. Maar daar moet je wel 'fan' voor zijn, anders wordt het een lange zit.
Op de vorige pagina stond toch echt ' goed idee van mij he'. En ik begon er gisteren nog overquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zei toch ook: 'er was een idee'..
En misschien heb ik dat idee al wel jaren..
Een Saw marathon dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je deel 6 gezien?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:11 schreef haakon het volgende:
[..]
uitgemolken zooideel 1 was echt vet, de rest niet
Ik zit vol goede ideeen. En dat is natuurlijk ook zo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:07 schreef Samzz het volgende:
Op de vorige pagina stond toch echt ' goed idee van mij he'. En ik begon er gisteren nog overdus je bent een ideeen pikker
Ja, heb alles gezien, alles in hd ook nogquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je deel 6 gezien?
Vind ze allemaal iets hebben, allemaal super gruwelijk
doeiiquote:
Nee, bordeelquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:17 schreef Oksel het volgende:
Gaan we na het bowlen naar een goede stripclub trouwens?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:24 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ook wel es in een bordeel gewerkt. Ze deden ook webcamsexdingen en dat lag eruit.
Wist van niets overigens, ging gewoon m'n neef helpen 'bij een vriend'. Kwam ik daar boven, was het eerste wat ik zag een SM kamer en daarnaast een vrouw die haar ingewanden op de webcam showde.
Kreeg nog wel achteraf vd eigenaar een 'vrouw naar keuze' cadeau.. Toch maar afgeslagen.
Wat saai van jequote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:24 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ook wel es in een bordeel gewerkt. Ze deden ook webcamsexdingen en dat lag eruit.
Wist van niets overigens, ging gewoon m'n neef helpen 'bij een vriend'. Kwam ik daar boven, was het eerste wat ik zag een SM kamer en daarnaast een vrouw die haar ingewanden op de webcam showde.
Kreeg nog wel achteraf vd eigenaar een 'vrouw naar keuze' cadeau.. Toch maar afgeslagen.
quote:
Oh, knap is een voorwaardequote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het waren niet de meest aantrekkelijke vrouwen..
quote:
ik luister er af en toe naar via YT, moet nog een keer wat albums binnenhalenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik luister er nu naar... Op sommige momenten kan ik wel janken, wat een ontroerende muziek
Toch nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
het 'hoer' gedeelte sprak me ook niet zo aan..
De vrouwen begrijp ik wel. De mannen niet zo. Ben wel es op de wallen geweest en vond het wel interessant hoor, maar niet echt de behoefte om zo'n afwerkhokje in te gaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:31 schreef Samzz het volgende:
Ach, wat is er mis mee. Het schijnt goed te verdienen, dus waarom niet. Als je er als vrouw gelukkig van word.
Oh, dan. Sja, de wallen is ook niet mijn dingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
De vrouwen begrijp ik wel. De mannen niet zo. Ben wel es op de wallen geweest en vond het wel interessant hoor, maar niet echt de behoefte om zo'n afwerkhokje in te gaan..
Kijk, als je normaal niet aan sex kunt komen en je wil het toch en je staat al 3 jaar droog, ach. So be it. MAar dat probleem heb ik niet..
scheelt dat PSV dat ook niet gaat doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
FC Twente brengt donderdag een kampioenslied uit
Terwijl Twente het kats niet gaat redden
Een kampioenslied uitbrengen, terwijl er nog 7 wedstrijden moeten komen en er nog niks zeker is, is gewoon slecht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
scheelt dat PSV dat ook niet gaat doen
dat ben ik met je eens! beetje veel arrogantie...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een kampioenslied uitbrengen, terwijl er nog 7 wedstrijden moeten komen en er nog niks zeker is, is gewoon slecht.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens! beetje veel arrogantie...
Mja, Twente moet niet hetzelfde imago gaan krijgen als Ajax natuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens! beetje veel arrogantie...
Het gaat misschien allemaal wel wat makkelijker, aangezien je niet dr eerste bentquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
het 'hoer' gedeelte sprak me ook niet zo aan..
gelukkig zijn er genoeg 'nuchtere' supporters, dus dat gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, Twente moet niet hetzelfde imago gaan krijgen als Ajax natuurlijk
Ben je vanmorgen misgelopen. Was kwart over 10 ong thuis, zou evt morn mee kunne naar fitnixquote:
Ik was om half 11 ofzo daar. Maar jij zou toch helemaal niet gaan vandaag?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ben je vanmorgen misgelopen. Was kwart over 10 ong thuis, zou evt morn mee kunne naar fitnix
had niet verwacht er zo vroeg weer te zijn. normaal werk ik meer dan dezae 5.5uquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik was om half 11 ofzo daar. Maar jij zou toch helemaal niet gaan vandaag?
2 milfsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Morgen ga ik weer. Ben wel met een vriendin daar. Kijk maar of je komt.
Maak er maar 3 of 4 van. Ligt eraan wie er morgen wel komt opdagen. Vrouwen...quote:
gore kutbeestenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:01 schreef Samzz het volgende:
Ik bekijk vogelspinnen. Ik wil er zo graag eentje hebbenDenk dat ik wil beginnen met een B. Smithi of een G. Cala.
wat kost zo'n ding dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:01 schreef Samzz het volgende:
Ik bekijk vogelspinnen. Ik wil er zo graag eentje hebbenDenk dat ik wil beginnen met een B. Smithi of een G. Cala.
Afhankelijk van de soort en leeftijd. En ook nog eens afhankelijk van waar je ze koopt. B. Smithi om en nabij 30 euro, G. Cala weet ik niet, die heb ik nog nergens gezien.quote:
Dat valt opzich nog mee.. Verzorging zal wel lastig zijn? Levende dingen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van de soort en leeftijd. En ook nog eens afhankelijk van waar je ze koopt. B. Smithi om en nabij 30 euro, G. Cala weet ik niet, die heb ik nog nergens gezien.
Ik vind het ontzettend fascinerende diertjesquote:
en dan heb je nog de kosten voor de verblijfplaats van dat beestjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van de soort en leeftijd. En ook nog eens afhankelijk van waar je ze koopt. B. Smithi om en nabij 30 euro, G. Cala weet ik niet, die heb ik nog nergens gezien.
Ik kom niet bij je over de vloer als je zo'n beest hebtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ontzettend fascinerende diertjes
Valt mee. Je moet je erin verdiepen, maar als je je goed inleest en een bekende hebt die ook in de terrariumwereld zit, is het redelijk eenvoudig. Het is ook afhankelijk van wat je houdt. Arachniden zijn makkelijker te houden dan reptielen en een Kameleon is weer veel moeilijker te verzorgen dan een rattenslangquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Dat valt opzich nog mee.. Verzorging zal wel lastig zijn? Levende dingen?
Jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan heb je nog de kosten voor de verblijfplaats van dat beestje
komen er daardoor nog veel kosten bij dan, of valt het mee?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaTerrarium, lampen en thermostaat. En alles water- en spindicht.
Wheeeeeequote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ontzettend fascinerende diertjes
Een dier goed verzorgen kost geld, dus ga er maar vanuit dat het veel kostquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
komen er daardoor nog veel kosten bij dan, of valt het mee?
kameraad houdt thuis samen met z'n pa ook best wel veel slangen en hebben in de schuur dozen met cavia's/hamsters, als voedselquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
pafipo
[ afbeelding ]
Die is toch heel wat leuker dan zo'n enge spin![]()
maar dat heb je er allemaal voor over?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een dier goed verzorgen kost geld, dus ga er maar vanuit dat het veel kost
En toch je, voel je daar niks vanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
WheeeeeeEnge monstertjes met van die vieze harige poten en veel te veel ogen.
*ril
pafipo
[ afbeelding ]
Die is toch heel wat leuker dan zo'n enge spin![]()
Dat wil ik helemaal niet weten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kameraad houdt thuis samen met z'n pa ook best wel veel slangen en hebben in de schuur dozen met cavia's/hamsters, als voedsel
Weet ik niet precies, iets van 6 kameraden ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had hem al ff aan de telefoon gehadmet wie gaat hij zaterdag dan?
nicequote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, iets van 6 kameraden ofzo
inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niceen jouw kameraad haakt waarschijnlijk af?
weet niet of ik met hun meega, maar ga er denk ik wel bijzitten in de trein... hun zitten ook trein 1 en zijn met z'n 4-enquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
inderdaadga jij met die collega's dan?
ja ik zal wel even kijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet niet of ik met hun meega, maar ga er denk ik wel bijzitten in de trein... hun zitten ook trein 1 en zijn met z'n 4-enfeel free to join us
Master of Puppets \m/quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:27 schreef haakon het volgende:
Master, Master ! \m/
welke pot zondag? de korfballers van FC Eindhoven?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:39 schreef haakon het volgende:
hoelaat begint die pot in eindhoven dan zondag ?
keejquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ja ik zal wel even kijkenEven vragen wat lamzak doet.
zeker welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:39 schreef Robinhoo het volgende:
Ga je trouwens ook naar Rotterdam volgende week Remco?
die begint zaterdagquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:39 schreef haakon het volgende:
hoelaat begint die pot in eindhoven dan zondag ?
lol, ik keek net nog op internet en stond er: De wedstrijd aanstaande zondag bla bla..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
keej
[..]
zeker weldaar gaat maar 1 trein heen ofniet? collega gaat dan ook met man of 6, kameraad wilde heel misschien nog kaartje halen...
[..]
die begint zaterdag![]()
om 19.45
Ik dacht ook 2 treinen maar ik kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
keej
[..]
zeker weldaar gaat maar 1 trein heen ofniet? collega gaat dan ook met man of 6, kameraad wilde heel misschien nog kaartje halen...
[..]
die begint zaterdag![]()
om 19.45
zou ook zomaar kunnen, maar boeit verder nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik dacht ook 2 treinen maar ik kan het mis hebben.
me2. wil geen uitwedstrijd meer missen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zou ook zomaar kunnen, maar boeit verder nietik ben erbij
moet nog maar ff zien wat ik na volgende week woensdag nog meepak aan wedstrijdenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
me2. wil geen uitwedstrijd meer missen.
ik ben meer dan Endymion en Nosferatuquote:
wat voor genre is het dan? heb geen geluid hier op m'n werkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nathalie![]()
Dit is pas een cool nummer![]()
Volumekop voluit zetten en de basspeaker op zn hardst.
Geluid heb ik wel hier, Flash en Java is hier uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor genre is het dan? heb geen geluid hier op m'n werk
housequote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Beetje dirty house (beetje veel )quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet naar de clip hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:14 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Geluid heb ik wel hier, Flash en Java is hier uitgeschakeld.
Kan geen YT kijken hier
hij bedoeld dat hij em helemaal niet kan afspelen volgens mijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beetje dirty house (beetje veel )
en volgens youtube:
electro electronic house techno bassline.![]()
[..]
Ik kijk ook niet naar de clip hoor.
quote:
ah keej, house-feestje pak ik af en toe mee. voor 1 avond in de zoveel weken kan het bestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beetje dirty house (beetje veel )
en volgens youtube:
electro electronic house techno bassline.![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:15 schreef haakon het volgende:
Nosferatu en Endymion zijn inderdaad ook erg goed ! ik was NS toevallig aan het luisteren, dus dacht ik post hem maar ff
hardcore moet ik niet de hele dag horen, ff binnenlopen bij een area of een uurtje afsluiten op een feest vind ik wel primaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:16 schreef haakon het volgende:
Ik vind Evil Activities en Tommyknocker bijvoorbeeld ook echt vet
nee, zonder Flash en Java doet YT het helemaal nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kun je zonder flash en java ook geen geluid afspelen dan?![]()
Stomme vraag misschien.
de filmpjes van youtube niet in ieder geval, en bij de meeste andere dingen ook niet eigenlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kun je zonder flash en java ook geen geluid afspelen dan?![]()
Stomme vraag misschien.
Wat een herriequote:
Eens, +1!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dit is pas een cool nummer![]()
Volumekop voluit zetten en de basspeaker op zn hardst.
wel lekker plaatje ja..quote:
Dansen en die muziek, ik heb altijd het idee dat niemand weet wat hij doet als er dat soort muziek 'op staat'quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:29 schreef haakon het volgende:
[..]
ik ga trouwens wel liever naar een hardstylefeest dan hardcore qua dansendie hou je makkelijk vol, maar hardcore niet
zou ook niet leuk zijn, dat iedereen van dezelfde muziek houdtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ooh daar hou ik dus echt niet van.
oh, ik weet precies wat ik dan aan het doen ben hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dansen en die muziek, ik heb altijd het idee dat niemand weet wat hij doet als er dat soort muziek 'op staat'.
Het zit niet bijzonder slecht in elkaar, maar de kwaliteit vd samples is wel wat minder moet ik zeggen. Dat haalt toch wat vd charme af.quote:
Knap, enigste wat ik doe als ik zo'n plaat hoor is heel hard rennenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
oh, ik weet precies wat ik dan aan het doen ben hoor
Vroegahhh was hardcore veel beter te pruimen dan nu. (en dan bedoel ik niet happyhardcorequote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zou ook niet leuk zijn, dat iedereen van dezelfde muziek houdt
mensen die niet van die muziek houden, zoals jij denk ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dansen en die muziek, ik heb altijd het idee dat niemand weet wat hij doet als er dat soort muziek 'op staat'.
dan luister jij de verkeerde platenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vroegahhh was hardcore veel beter te pruimen dan nu. (en dan bedoel ik niet happyhardcore)
Het is nu allemaal zulke industriele teringherrie.
Zal best, maar kan in de mensen die het wel leuk vinden ook niet echt een patroon vindenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:32 schreef haakon het volgende:
[..]
mensen die niet van die muziek houden, zoals jij denk ik, niet..
denk ik !
wat vind jij een tof hardstyle-nummertje dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Knap, enigste wat ik doe als ik zo'n plaat hoor is heel hard rennen, Beetje hardstyle op een avond kan ik hebben maar dan moet het wel ophouden qua snelheid enzo
.
ik vind ook alleen de 'mainstream'-nummers leuk hoor, de rest wordt ook al gauw herriequote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vroegahhh was hardcore veel beter te pruimen dan nu. (en dan bedoel ik niet happyhardcore)
Het is nu allemaal zulke industriele teringherrie.
Geen idee, ben zo slecht dat ik dan niet eens kan/wil onthoudenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat vind jij een tof hardstyle-nummertje dan?![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
(en dan bedoel ik niet happyhardcore)
Geef mij eens wat goeie tips waar ik wat leuke muziek (goeie hardcore) kan horen?quote:
+1quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geef mij eens wat goeie tips waar ik wat leuke muziek (goeie hardcore) kan horen?
www.lsdb.nl en daar de hardcore-setjes van bijvoorbeeld Qlimax zoekenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geef mij eens wat goeie tips waar ik wat leuke muziek (goeie hardcore) kan horen?
http://lsdb.nl/set/22246/(...)009__24-07-2009.html (L)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
http://lsdb.nl/set/32944/(...)eact_21-11-2009.html
http://lsdb.nl/set/7651/Z(...)008__22-11-2008.html
http://lsdb.nl/set/16260/(...)lete_25-04-2009.html
http://lsdb.nl/set/42706/(...)lete_25-04-2009.html
http://lsdb.nl/set/16248/(...)lete_25-04-2009.html
early hardcore:
http://lsdb.nl/set/42730/(...)lete_25-04-2009.html
Constant het zelfde qua beatquote:
Het is een track he, als het een setje is zit er wel variatie in natuurlijk.quote:
Psytrance is beter he?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hardstyle, hardcore en die troep die erop lijkt
ik ben ook zenuwachtig, maar is gezonde spanningquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:47 schreef Robinhoo het volgende:
Ben nu al zenuwachtig voor zaterdag
Remco, Lamzak zat in trein 2 dus ik schuif wel bij jullie aan?
wat vind jij leuke muziek dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hardstyle, hardcore en die troep die erop lijkt
moiquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:57 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal
Kaartjes voor PSV geregeld.
Als zowel remco als robin bij mij komen zitten, zijn we met 8 man sterkhaha
Primaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moinogmaals bedankt voor het regelen
ik kom denk ik wel bij jullie zitten, ipv bij collega
Dan vind jij psytrance ook wel mooi. Ik laat het je nog wel een keer horen, ooitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Elecktro, Drum'n Bass, Rock etc
Okequote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan vind jij psytrance ook wel mooi. Ik laat het je nog wel een keer horen, ooit
Helemaal mee eens, het eerste spel dat ik in jaren uit heb gespeeld, of dit kwam door de tijd die het duurt of de gameplay weet ik niet, maar geen 60 euro waardquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:57 schreef bambino het volgende:
Zonet btw Battlefield Bad Company 2 uitgespeeld.
Hij is best grappig en nice gemaakt, maar 50-60 euro voor totaal zon 6-10 speel uren, wtf
Ben blij dat ik em gedownload heb haha.
Doeiiiquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:05 schreef ReMcOrE het volgende:
huis
vanavond 20.00 weer wedstrijd spelen, heb er zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |