Ow wat leuk dat je hem hebt nagemaakt!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:47 schreef DeltaCephei het volgende:
En mijn manicure van gisteren die niet zo mooi is als van SamSuus
[ afbeelding ]
*Jaloers*quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef Sjeen het volgende:
Sterkte Kleintje![]()
Ik heb gisteren nog een TD bestelling gedaan![]()
Wel de laatste voorlopig want ik heb echt goed moeten zoeken wat ik (en vriendje, want die financierde deze ook) mooi vonden
Ik heb niet zelf besteld, dus ik heb nu even het lijstje niet bij de hand. Maar uit mijn hoofd was het:
CG Bad Kitty CG Strawberry Fields Orly Pink Chocolate OPI DS Pasion OPI La Paz-itively Hot Matte OPI Ate Berries in the Canaries OPI Louvre Me Louvre Me Not OPI Text Me Text You (holographic micro)
Ik mis er eentje, maar ik kan echt niet meer op de naam komenHet was volgens mij iets paars
![]()
Prachtigquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:59 schreef Daph_ het volgende:
Post voor het slapengaan
[ afbeelding ]
Met Konad
[ afbeelding ]
I know I failed at this Konad
Nighty!
Nou, inderdaad, want die plates zijn net te kort voor mijn nagels. Ziet er nogal suf uit eigenlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:22 schreef Linnie20v het volgende:
@ Daph, het wordt tijd dat ze grote plates uitbrengn....net als die fauxnads...
Wel erg mooi hoor !!
nooooo, en nog een blogger ook!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef Daph_ het volgende:
Ladies die DS Glamour hebben besteld op eBay maar niet ontvangen:
http://blog.ainnir.net/2010/03/word-of-warning.html
Ja echt schandaligquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
nooooo, en nog een blogger ook!
Daar komt die van mij niet vandaan gelukkig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef Daph_ het volgende:
Ladies die DS Glamour hebben besteld op eBay maar niet ontvangen:
http://blog.ainnir.net/2010/03/word-of-warning.html
Wat zou je ervoor terug willen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef RenRen- het volgende:
# OPI La Paz-itively Hot Matte.
Als iemand die wil ruilen met mij als ik hem binnen heb, ben ik blai.
De mijne gelukkig ook niet *klopt af*quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Daar komt die van mij niet vandaan gelukkig.
Ik hou helemaal niet van rood, maar wauw! wat is dit mooi zo!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef Loqi het volgende:
Ik vond m'n rood nog te mooi om af te halen dus heb ik haar maar gepimped![]()
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Millennium konad met Matte about you
Jij had 'm bij dezelfde als ik besteld toch??quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
De mijne gelukkig ook niet *klopt af*
je hebt hem nog niet binnen maar je wil m al wel ruilenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef RenRen- het volgende:
# OPI La Paz-itively Hot Matte.
Als iemand die wil ruilen met mij als ik hem binnen heb, ben ik blai.
Jepquote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt hem nog niet binnen maar je wil m al wel ruilen
Omdat ik al zo een roze heb, en matte topcoat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:24 schreef Linnie20v het volgende:
@ Ren, hoe weet je nu al dat die kleur weg moet?
Euh. Wel een OPIquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |