abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80679835
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:36 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dat wordt een goeie rib uit je lijf denk ik .
Wel een gaaf model maar ietsjes te boven mijn budget .
ik heb het er wel voor over.. en die rib uit me lijf? eerder een nier

lego verkoopt em sinds kort niet meer , behalve in US en CA (maar je kan dus niet daar bestellen en dan shippen naar NL ) en wordt nu 3x aangeboden (waarvan ik zeker ben dat ze nog niet zijn verkocht)
1x ebay US, met alleen verzending in US (grrrr.. anders had ik em goedkoper)
1x ebay duitsland, met alleen verzending in duitsland (grrrr.. anders had ik em goedkoper)
1x marktplaats.. a 550 euro (die ik dus ga halen)

ik heb wel veeeeeel ruimte nodig om em inelkaar te zetten:

klik

[ Bericht 5% gewijzigd door mschol op 24-04-2010 22:49:32 ]
  zaterdag 24 april 2010 @ 22:51:59 #202
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_80680216
Lego verkocht em toch ook voor 550 euro?
Als je em voor die prijs MISB kan krijgen heb je een heel nette deal .
Die exclusives gaan hard omhoog nadat Lego ze uit het assortiment heeft gehaald.
pi_80680344
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:51 schreef bleiblei het volgende:
Lego verkocht em toch ook voor 550 euro?
Als je em voor die prijs MISB kan krijgen heb je een heel nette deal .
Die exclusives gaan hard omhoog nadat Lego ze uit het assortiment heeft gehaald.
volgens de advertentie issie ongeopend in doos, 1ste druk met certificaat met uniek nummer...

550 is een hoop geld maar ach... tis toch al een dure hobby geworden dat lego de laatste 2 maanden (grocery, fire dept., cafe corner, marketstreet)

lego zelf was volgens mij wat goedkoper (480 oid?)
pi_80681552
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:30 schreef mschol het volgende:
imho, als ik de plaatjes zie, is dat DE kraanwagen...

morgen ga ik DE Millenium falcon kopen... (10179)
Dat is hem inderdaad
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_80692527
Jap, ben nu net de stuurinrichting klaar. Wat een techniek al meteen in de eerste 30 stappen. Je maakt het begin van de de techniek voor de stempels en het ingenieuze systeem voor het sturen van meerdere assen. Tot nu toe nog geen moment spijt van deze aanschaf. Ga denk ik zo maar eens verder

Heb hem aangeschaft via marktplaats voor 135 euro zonder doos, maar met bouwbeschrijvingen. Vind dat een zeer nette prijs aangezien de verkoper ook een liefhebber was maar hij had er 2 en deze niet meer nodig. Hij vertelde me dat ik waarschijnlijk een hoop grijze balken over had omdat hij geen zin had gehad om die nog te sorteren, dus hij garandeerde me dat ik eerder dingen over had dan tekort

Kortom, ik kon hem voor 135 echt niet laten gaan aangezien hij ook nog eens 2 dorpen verder op op te halen was

[ Bericht 48% gewijzigd door Niveath op 25-04-2010 13:30:52 ]
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_80703350
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:22 schreef Niveath het volgende:
Jap, ben nu net de stuurinrichting klaar. Wat een techniek al meteen in de eerste 30 stappen. Je maakt het begin van de de techniek voor de stempels en het ingenieuze systeem voor het sturen van meerdere assen. Tot nu toe nog geen moment spijt van deze aanschaf. Ga denk ik zo maar eens verder

Heb hem aangeschaft via marktplaats voor 135 euro zonder doos, maar met bouwbeschrijvingen. Vind dat een zeer nette prijs aangezien de verkoper ook een liefhebber was maar hij had er 2 en deze niet meer nodig. Hij vertelde me dat ik waarschijnlijk een hoop grijze balken over had omdat hij geen zin had gehad om die nog te sorteren, dus hij garandeerde me dat ik eerder dingen over had dan tekort

Kortom, ik kon hem voor 135 echt niet laten gaan aangezien hij ook nog eens 2 dorpen verder op op te halen was
* Arjen is blij voor Niveath maar hoopt wel dat Niveath heeft gezien wat voor mooi weer het buiten was vandaag en nog ff naar buiten is gegaan...
pi_80707320
ik ben even naar buiten geweest..
voor een MISB 1ste druk, met certificate of authenticate Millenium falcon

klik voor plaatje

[ Bericht 31% gewijzigd door mschol op 25-04-2010 22:40:29 ]
pi_80707945
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:22 schreef Niveath het volgende:

* Crazy-M is jaloers
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_80715132
Haha ben echt wel buiten geweest hoor, kom net van het terras. Ga van de week wel weer eens verder met bouwen
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_80747123
net 77 zakjes met lego uit de doos gehaald
pi_80748394
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:47 schreef mschol het volgende:
net 77 zakjes met lego uit de doos gehaald
hoeveel elementen heeft dat ding eigenlijk?
pi_80749074
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:07 schreef mschol het volgende:
ik ben even naar buiten geweest..
voor een MISB 1ste druk, met certificate of authenticate Millenium falcon

klik voor plaatje
Sweet
Have fun...
pi_80750061
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:07 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

hoeveel elementen heeft dat ding eigenlijk?
5195

-edit-

ik ben amper begonnen met uitpakken of ik kom er al achter dat ik eigenlijk 3x zoveel ruimte wil hebben om het echt allemaal uit te kunnen pakken (helaas geen genummerde zakjes )
pi_80750253
En hoeveel nummers heeft de bouwinstructie eigenlijk? 100 ofzo?
  maandag 26 april 2010 @ 23:40:03 #215
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80750319
mschol, als je iets wilt laten verzenden uit de US kan ik je daar misschien bij helpen. Ik woon in de US namelijk. Stuur maar een PM als je interesse hebt, dan leg ik het wel uit
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_80750387
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:40 schreef Barcaconia het volgende:
mschol, als je iets wilt laten verzenden uit de US kan ik je daar misschien bij helpen. Ik woon in de US namelijk. Stuur maar een PM als je interesse hebt, dan leg ik het wel uit
ik zal er aan denken thnx iig
pi_80750510
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
En hoeveel nummers heeft de bouwinstructie eigenlijk? 100 ofzo?
zover ik net eff heb gezien:
96 + nog een paar losse instructies..
319 pagina's in totaal
normale bouw model: 4 plaatjes per pagina (dubbelzijdig afgedrukt)
alle "losse" modellen om tot het geheel te komen heb ik geen idee van
pi_80753603
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:43 schreef mschol het volgende:

[..]

zover ik net eff heb gezien:
96 + nog een paar losse instructies..
319 pagina's in totaal
normale bouw model: 4 plaatjes per pagina (dubbelzijdig afgedrukt)
alle "losse" modellen om tot het geheel te komen heb ik geen idee van
Foto's
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_80754031
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 02:38 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Foto's
ik zal wel eens kijken of ik em in kan scannen
pi_80754104
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 03:11 schreef yssesn het volgende:
Waarom heb je juist dat grote spul gesorteerd?
Dat krijg je doorgaans wel gevonden in een grote bak.
Dat kleine grut is een crime om terug te vinden .
tegen wie heb je het?
pi_80852064
plaatjes van mijn begin aan de millenium falcon, inclusief m'n werkblad en stukjes-deponeer-blad ( )

http://ks35570.kimsufi.com/lego_10179/lego/

zie de mapjes als een soort van dag scheidingen, de data kloppen wel niet misschien maar zo komt het wel het best overeen..

ow en een filmpje (meet m'n foto camera gemaakt, vandaar de kut kwaliteit)
pi_80934072
niemand die nog post hier?
  zondag 2 mei 2010 @ 17:03:49 #223
135434 Crazy-M
Just Me
pi_80937924
is rustig hier jah
Ik luister NL-Talig
pi_80941785
Ik heb vandaag de hele dag aan mijn robot gewerkt (regen hoeft niet altijd erg te zijn ). Inmiddels heb ik een printplaat gemaakt (de groene) met daarop de spanningsregelaars, motor-aansturing, ingangversterkers voor de afstandsdetectie en nog wat andere dingetjes. Wegens te weinig aansluitingen op mijn controller is o.a. het LCD-display nog niet aangesloten (vandaar de losse draden )

Ik ben nu op het punt aangekomen om de software te gaan ontwikkelen. Zodra hij wat kan zal ik wel een filmpje posten

Een accu zit er ook nog niet op (ook weinig ruimte voor ), de robot krijgt nu nog zijn energie via een kabel die kan worden aangesloten op het kroonsteentje achterop (12V)
pi_80952661
Wat gaat het zo doen?
Have fun...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')