Wiskunde D op vwo 5/6 niveau kan behoorlijk pittig zijn, ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:29 schreef Yreal het volgende:
mensen die moeite hebben met middelbare school wiskunde!!
dank jequote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:32 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Wiskunde D op vwo 5/6 niveau kan behoorlijk pittig zijn, ja.![]()
En ja hoor, je bent geweldig
Wiskunde D???quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:32 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Wiskunde D op vwo 5/6 niveau kan behoorlijk pittig zijn, ja.![]()
En ja hoor, je bent geweldig
Wiskunde D is voor een deel een verdieping van Wiskunde B: het centrale onderwerp van Wiskunde B is functies en hun grafieken, en bij Wiskunde D ga je daar nog dieper op in. Maar je maakt bij Wiskunde D ook kennis met een heel ander soort wiskunde. Zo komen bijvoorbeeld aan bod: meetkunde en op het vwo ook complexe getallen en dynamische systemen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:43 schreef Costerus het volgende:
[..]
Wiskunde D???
Ik vond het al onzin toen ze het opdeelde in wiskunde A en B
Ja maar dat kan je toch gewoon in 1 vak stoppen. Wiskunde? Ok de verdeling in A en B snap ik wel met betrekking tot differentiatie binnen het onderwijs voor Beta en Alpha studenten. Maar als je VWO volgt en gewoon een Beta pakket hebt, dan kan je toch het complete pakket wiskunde volgen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:47 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Wiskunde D is voor een deel een verdieping van Wiskunde B: het centrale onderwerp van Wiskunde B is functies en hun grafieken, en bij Wiskunde D ga je daar nog dieper op in. Maar je maakt bij Wiskunde D ook kennis met een heel ander soort wiskunde. Zo komen bijvoorbeeld aan bod: meetkunde en op het vwo ook complexe getallen en dynamische systemen.
(had geen zin om zelf te typen > gekopieerd van een site)
Er is zoals je zelf al zegt een verschil tussen A & B.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:50 schreef Costerus het volgende:
[..]
Ja maar dat kan je toch gewoon in 1 vak stoppen. Wiskunde? Ok de verdeling in A en B snap ik wel met betrekking tot differentiatie binnen het onderwijs voor Beta en Alpha studenten. Maar als je VWO volgt en gewoon een Beta pakket hebt, dan kan je toch het complete pakket wiskunde volgen?
Wiskunde B houd toch ook meetkunde en bewijzen in?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:47 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Wiskunde D is voor een deel een verdieping van Wiskunde B: het centrale onderwerp van Wiskunde B is functies en hun grafieken, en bij Wiskunde D ga je daar nog dieper op in. Maar je maakt bij Wiskunde D ook kennis met een heel ander soort wiskunde. Zo komen bijvoorbeeld aan bod: meetkunde en op het vwo ook complexe getallen en dynamische systemen.
(had geen zin om zelf te typen > gekopieerd van een site)
Ja, maar bij wiskunde D ga je er dieper op in.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:59 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Wiskunde B houd toch ook meetkunde en bewijzen in?
bij een bedrijf waar ik stage heb gelopen vroeg de werkgever altijd "wat is 2 in het kwadraat?" bij een sollicitatie.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:09 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
bij een bedrijf waar ik stage heb gelopen vroeg de werkgever altijd "wat is 2 in het kwadraat?" bij een sollicitatie.
Er bleken zat mensen te zijn die het nog fout hadden ook
Voor haar wiskundetoets....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |