heeerlijke dag. Vooral die 0 opleverpunten waren super. Ze hebben bij ons de vloeren ook al geinjecteerd omdat ze los lagen op sommige punten.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:51 schreef PrinsFloris het volgende:
Van harte gefeli met de sleutels buurvrouw+1! Fijne dag gehad? :-)
Oe laat even weten of je geslaagd ben danquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:21 schreef Ml-etje het volgende:
We gaan morgen naar de badkamerzaak van je linkje Miss_bleu, ben erg benieuwd
Ga nu eerst even informeren of ze open zijn, denk niet dan manlief me het in dank afneemt voor niks ruim een uur te tuffenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:00 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Oe laat even weten of je geslaagd ben dan
quote:
Wij hadden bij deze parkwoning de optie om daar een wc te laten plaatsen. Een tweede wc sowieso een optie in de woningen. Deze wc is de standaard hangende wc die BAM aanbied. BIj ons was dit allemaal nog mogelijk omdat wij 2 jaar geleden hebben getekend voor de woning. Ik weet niet of het nu nog kan omdat ze al zover zijn met de bouw. Als je dat echt wilt weten zal je even contact op moeten nemen met BAM of Woonbedrijf.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:43 schreef amaranta het volgende:
MissB. Van harte. WIj twijfelen nog steeds.
Mag ik je iets vragen.Die foto van die plee in de OP. HEbben jullie dat toilet laten plaatsen op de 1e verdieping in dat 'opberghok'? Want dat vroeg mijn man zich dus af, of dat dat mogelijk was.
Ik weet trouwens niet of elk huis zo'n opberghok heeft op de 1e verdieping.
als we er voor gaan, voor zo'n woning, dan gaan we proberen om er een flink bedrag af te pingen, de zoon van mijn collega heeft 25.000 van een parkwoning af weten te lullen
De makelaar zei dat het wel kon, maar mijn man zat meer met het leidingwerk te denken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:05 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Wij hadden bij deze parkwoning de optie om daar een wc te laten plaatsen. Een tweede wc sowieso een optie in de woningen. Deze wc is de standaard hangende wc die BAM aanbied. BIj ons was dit allemaal nog mogelijk omdat wij 2 jaar geleden hebben getekend voor de woning. Ik weet niet of het nu nog kan omdat ze al zover zijn met de bouw. Als je dat echt wilt weten zal je even contact op moeten nemen met BAM of Woonbedrijf.
Als jullie trouwens door een parkwoning willen wandelen zijn jullie van harte welkom hoor om te komen kijken.
Het was oorspronkelijk in de eerste tekeningen 2 jaar geleden ook een wc geen opbergkast. Bij de tweede technische tekening hebben ze er pas een kast van gemaakt. Wij waren het daar toen niet mee eens en hebben er weer een wc van laten maken. Leiding technisch kan het wel. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat de verdeler van de verwarming die dus in de kast geplaatst zou worden dan in de slaapkamer daarnaast komt te staan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
De makelaar zei dat het wel kon, maar mijn man zat meer met het leidingwerk te denken.
Wie weet komen we wel een kijkje nemen ja
Bedankt voor je antwoord in ieder geval.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:18 schreef amaranta het volgende:
Oke. Ik zal het topic ff naar mijn man ffwden.
Dan kan hij er eens naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |