Ja wij hebben aan de achterkant een afgesloten parkeerplaats met elektrisch hekquote:Op maandag 22 maart 2010 12:41 schreef Dichterbijer het volgende:
Spannend hoor! Ik en vriendin zijn ook aan het rondkijken geslagen naar een eigen koophuisje en als je dan zo'n proces volgt van een huis in aanbouw begint het gevoel naar een eigen stekkie echt wel te komen.
Lijkt mij een erg leuke wijk om te wonen, afgaande op de foto's.
Is er een gezamelijke parkeerplaats waar je alleen op kan komen als je een bewoner bent?
Woei luxequote:Op maandag 22 maart 2010 13:15 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ja wij hebben aan de achterkant een afgesloten parkeerplaats met elektrisch hek
OeiI Beterschap! Klinkt lekker allemaal bij jullie! Wij liepen zondag achter jullie woning langs maar volgens mij hadden jullie bezoek. En net toen ik bij jullie huis aankwam liep ik met mijn allstars een nogal diep gat met drap inquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:32 schreef Kaat_84 het volgende:
de benedenverdieping wordt as-we-speak driftig betegeld hier, en de badkamer ook dus dat tuft gestaag dus..ik geloof dat ze ook de vloeren komen injecteren vandaag, dus aan alle kanten bedrijvigheid.
zelf afgeschreven in een hoekje in bed door deze vriend http://nl.wikipedia.org/wiki/Norovirus waar mijn halve werk door geveld is, dus geen klusserij voor mij dezer dagen!
nog maar effekes bleu dan kunnen jullie ook los!
ja, ik ben er zelf ook heeel blij mee. Heb ook nog even contact met ze gehad omdat ik hem niet direct geleverd wilde hebben. En ze zijn ook super klantvriendelijk een snel met reagerenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:57 schreef Ml-etje het volgende:
Miss Bleu! Je hebt een heel goede badkamerwinkel uitgezocht voor die deurnergens zo goedkoop te vinden
Heb ze ook even gemaild of ze op zaterdag de 27ste maart open waren en had echt supersnel antwoord.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:13 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ja, ik ben er zelf ook heeel blij mee. Heb ook nog even contact met ze gehad omdat ik hem niet direct geleverd wilde hebben. En ze zijn ook super klantvriendelijk een snel met reageren
Heeej! Dan kom je echt heeel dichtbij wonen. Die paal staat in de EX woningen bij ons ook. Volgens mij valt het opzich wel mee, die uitbouw van glas is trouwens wel heel erg mooi.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:03 schreef amaranta het volgende:
Wij zijn net ook gaan kijiken op de open dag. WIj hebben misschien interesse in een contourwoning type bx1, met uitbouw dus.
Groot nadeel is wel dat er een paal in de woonkamer staat (vanwege die uitbouw).
Huizen zonder uitbouw zijn ook erg groot overigens!
Dus tvpje.
da's zeer fijn, maar ook nodig helaas. Onlangs hebben 'ze' voor de 2e keer in een jaar aan mijn auto gezeten, een paar straten verderopquote:Op maandag 22 maart 2010 13:15 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ja wij hebben aan de achterkant een afgesloten parkeerplaats met elektrisch hek
Gaat hard bij jullie. Moeten jullie boven ook nog aan de slag?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:18 schreef Kaat_84 het volgende:
uitbouw is echt vet idd, ik vind de paal idd ernstig in het midden staan, kan me wel voorstellen dat het veel plannen kan dwarsbomen. wel jammer vind ik ook dat de uitbouw etage 1 niet ook beslaat.
anyway, contourwoningen nog genoeg volgens mij!!
vandaag weer productieve dag gehad. verlaagde plafond met spotjes present, nepmuurtje voor om keukenkast present, plinten geschilderd, tegels afgevoegd beneden.. alle stopcontacten afgehaald
nu nog bruut morgen alle radiatoren eraf halen, en dan kan er gespoten worden vandeweek!
leve de ral 9003
Gaaf zeg!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:10 schreef miss_bleu het volgende:
Vloerspots zijn ook binnen
[ afbeelding ]
Kaat ik ben nu wel heel benieuwd naar jouw huis hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 21:08 schreef Kaat_84 het volgende:
vette vloerspots, had ik ook best in de tegels beneden gewild, was alleen lastig te realiseren!!
boven kunnen we komend weekend laminaat leggen en dan begint het echt ergens over te gaan..
morgen even op bezoek bij een houtboer die schuifdeuren op de slaapkamer voor de inloopkast gaat maken..yeah! http://www.houtmarktvanham.nl/html/schuifwandsystemen.html
alleen waarschijnlijk vet felrood, lekker heftig in onze verdere zwart wit huis!
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:08 schreef Kaat_84 het volgende:
vette vloerspots, had ik ook best in de tegels beneden gewild, was alleen lastig te realiseren!!
boven kunnen we komend weekend laminaat leggen en dan begint het echt ergens over te gaan..
morgen even op bezoek bij een houtboer die schuifdeuren op de slaapkamer voor de inloopkast gaat maken..yeah! http://www.houtmarktvanham.nl/html/schuifwandsystemen.html
alleen waarschijnlijk vet felrood, lekker heftig in onze verdere zwart wit huis!
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:46 schreef Kaat_84 het volgende:
ik zal wel eens wat foto's maken als vandeweek alles gespoten is..met voor en na foto's dan dus
vandaag 1000.000 plinten geschilderd en in de woonkamer zitten ze er alweer tegen aan op de tegels, spuiter heeft vandaag bruut geplakt en morgen gaat ie helemaal los..
nog maar 3 daagkes voor jullie!!
en dan maar hopen dat t geen 1 april grap isquote:Op donderdag 1 april 2010 07:51 schreef miss_bleu het volgende:
10.30 uur is het zoveeeeer. We moeten op het werk ook alleen nog even de nieuwe website live zetten (telfort.nl) Dubbel feeeest!
ej gefeliciteeerdquote:Op donderdag 1 april 2010 09:55 schreef KrnKje het volgende:
Alvast keiveel plezier!!
Wij hebben onze casa (onder voorbehoud van financiering) per 1 juli!
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:54 schreef miss_bleu het volgende:
sow de sleutels in handen. 2 hele kleine opleverpuntjes die meteen verholpen zijn. Rubbertje bij zolderraam zat dubbel en vensterbank buiten zar iets teveel speling in.
Ook bij ons zijn de vloeren op de eerste etage geinjecteerd omdat stukken los lagen.
Vraagt natuurlijk om foto's t.z.t.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:54 schreef miss_bleu het volgende:
sow de sleutels in handen. 2 hele kleine opleverpuntjes die meteen verholpen zijn. Rubbertje bij zolderraam zat dubbel en vensterbank buiten zar iets teveel speling in.
Ook bij ons zijn de vloeren op de eerste etage geinjecteerd omdat stukken los lagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |