Dit vind ik dus ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 04:34 schreef Kiefler het volgende:
Lijkt stiekem op een verkapte: "Tjek mij die Liberg twee keer per maand op mijn werk zien"
Hij kan leuke dingen, maar na een half uurtje riedeltjes op zijn piano ben ik hem ook zat.
Idd, heel leuk, maar voor eventjes.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 04:34 schreef Kiefler het volgende:
Lijkt stiekem op een verkapte: "Tjek mij die Liberg twee keer per maand op mijn werk zien"
Hij kan leuke dingen, maar na een half uurtje riedeltjes op zijn piano ben ik hem ook zat.
Zo! Mocht je dat zomaar loeihard door de zaal roepen en maakte-d-ie toen een vrolijke buiging?quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:14 schreef Braddie het volgende:
ach, de 2 uur waren prima vol te houden hoor, Genoeg gelachen.
Hij reageerde zelfs serieus op mijn "BARCELONA VAN FREDDIE MERCURY & MONTSERRAT CABBALE" door een stukje te spelen. EN op mijn"GEEF MIJ DIE VLEUGEL MAAR".!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zo! Mocht je dat zomaar loeihard door de zaal roepen en maakte-d-ie toen een vrolijke buiging?
Heeft-ie nog hardgelopen?
Passé? Integendeel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:37 schreef Arjan4all het volgende:
Ik heb 'm 23 jaar geleden voor het eerst live gezien en dat was heel leuk: kleine zaal en iets nieuws, iemand die klassieke en populaire muziek speelt en dat met cabaret combineert. Super vond ik het, vernieuwend
Ik heb 'm 5 jaar geleden nogmaals gezien, grote zaal, publiek 50-plussers, en nog steeds voortbordurend op een klein stukje herkenbaar melodietje spelen en dan een stukje babbelen. Afschuwelijk vond ik het
Deze man is passé, alleen nog geschikt voor demente bejaarden
Pak dan een beetje een hipper stukje. Zoals deze bijvoorbeeld.quote:
Braddie/Braadslee/Bradley, grijp je kansquote:Op zondag 21 maart 2010 01:08 schreef charon17 het volgende:
Dus jij was dat die dat riep!
Ging ie inderdaad wel leuk op in,
ikwas dat meisje voorin,
die mee moest doen met de knoppen en die bloemen en dvd van hem kreeg,
meesterlijke show heb echt genoten!
Ook het eerst dat in mij opkwam, idd: nekschot voor deze matige cabaretier.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:39 schreef LostFormat het volgende:
Die man, die mag van mij neergeschoten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |