quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:04 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Desondanks is het verboden,lees de privacyregels van hyves maar ff naar!
Het meisje zelf is naief dat is wel duidelijk, maar om daar dan misbruik van te maken..triest!
Hij bestaat nu ook in et echt niet meer alleen als legopoppetjequote:
Ik was dan ook ere lid, jammer dat ze ermee gestopt zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:13 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
dude word lid van de pedo partij ofzo!
Mensen kunnen mijn FoBo nu ook zien en erop reageren. En verder werd er weinig aandacht besteed aan haar foto's in dat topic, zo bijzonder waren ze niet als je het vergelijkt met de rest van dat topic. Ze zorgt er nu zelf voor dat ze in de belangstelling komen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:12 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
zal ik eens een topic over jouw openen, met picas;)?kijken of je het dan ook zo leuk vind..
en je bent zelf ook naief als je niet beseft dat dat niet haar pa is maar dat meisje zelf
Heb je helemaal gelijk in, maar haar keuze is gewoon naïef, en soms is het de harde manier die de beste leerschool blijkt. Nogmaals, 700+ mensen dergelijk materiaal toevertrouwen is niets meer dan zeer naïef, en al helemaal op Hyves, waar je nog steeds redelijk eenvoudig een behoorlijk anoniem account kan opzetten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:04 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Het meisje zelf is naief dat is wel duidelijk, maar om daar dan misbruik van te maken..triest!
Done. Ik houd jullie up to date.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:42 schreef teamlead het volgende:
zeg ts.. pm die "vader" even terug met een linkje naar dit topic
Wat?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Doe een Apebeer en zet die foto op de homepage van Hyves.
in de privacy policy, in de tips voor veilig hyven en de faq zie ik niet staan dat het niet zou mogen...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:04 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
bronquote:Op internet kun je het copy-pasten van foto's nooit volledig voorkomen. Je kunt jouw foto's op verschillende manieren toch een beetje beschermen tegen kopiëren. Je kunt de zichtbaarheid van je foto's wijzigen, zodat bijvoorbeeld alleen je vrienden de foto's kunnen zien. Ook kun je zorgen dat niemand je foto's kunt bestellen, door de albums zo in te stellen.
Als je de zichtbaarheid van je album wilt aanpassen, of wilt aangeven of anderen je foto's mogen afdrukken dan doe je dat als volgt:
Ga naar Mijn profiel > Foto's > Wijzigen & sorteren. Als je de muis op het album houdt waarvan je de zichtbaarheid wilt aanpas sen, dan verschijnt naast de naam van het album een potlood-icoon . Als je hier op klikt kun je onder Opties een en ander wijzigen. Bij de mappen Vrienden, Vrienden van vrienden en Iedereen is de zichtbaarheid niet te wijzigen. Hier zul je de foto's naar een andere map moeten verplaatsen.
Of je hyves kan hacken en dan die foto kan posten met een link naar dit topicquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Of je hyves kan hacken en dan die foto kan posten met een link naar dit topic
Niet om rot te doen, maar was jij niet gebanned?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |