Juistquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zijn er nog meer pics? Tiete of zo kunnen hier ook wel worden gepost!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:45 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Als het om deze fotos gaan vind ik idd ook dat je deze moet weghalen. Zijn gewoon een groepje chicks en fotos van iemands hyve weghalen en dan op fok plaatsen die best "normaal"zijn zoals deze is gewoon triest.
TS is een loser
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:27 schreef TJDoornbos het volgende:
dochter vindt haar vader op het KPD forum
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:56 schreef de_boswachter het volgende:
Pa was zich ws. aan het rukken op dat topic, kwam
klaar toen hij net langs de pica van zijn dochter scrolde en heeft nu een schuldgevoel.
Masters of Failcore
Cheers.quote:
Want? Een Hyves profiel met 700+ vrienden. Geloof jij dat ze die stuk voor stuk zo goed kent dat ze die dergelijk materiaal ook kan toevertrouwen? Domme keuze van die griet. Sowieso dat soort materiaal op een Hyves profiel zetten... dat is er gewoon om vragen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:45 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Als het om deze fotos gaan vind ik idd ook dat je deze moet weghalen. Zijn gewoon een groepje chicks en fotos van iemands hyve weghalen en dan op fok plaatsen die best "normaal"zijn zoals deze is gewoon triest.
TS is een loser
Durf er zelfs ook bij gif op in tenemen dat ze toch niet eens dr profiel op prive heeft staan dus dat elke jood met een hyvesprofiel die fotos kan zienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:57 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Want? Een Hyves profiel met 700+ vrienden. Geloof jij dat ze die stuk voor stuk zo goed kent dat ze die dergelijk materiaal ook kan toevertrouwen? Domme keuze van die griet. Sowieso dat soort materiaal op een Hyves profiel zetten... dat is er gewoon om vragen.
Alleen d'r hoofdfoto is te zien dacht ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Durf er zelfs ook bij gif op in tenemen dat ze toch niet eens dr profiel op prive heeft staan dus dat elke jood met een hyvesprofiel die fotos kan zien
Ah, heb ook niet hele topic doorgelezenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen d'r hoofdfoto is te zien dacht ik.
Zoals al eerder gepost in dit topic: http://otti-lief.hyves.nl/
Geen idee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ah, heb ook niet hele topic doorgelezen![]()
Maar is dit voor of na et backfirede en ze doorhad dat ze op fok stond
Desondanks is het verboden,lees de privacyregels van hyves maar ff naar!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:57 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Want? Een Hyves profiel met 700+ vrienden. Geloof jij dat ze die stuk voor stuk zo goed kent dat ze die dergelijk materiaal ook kan toevertrouwen? Domme keuze van die griet. Sowieso dat soort materiaal op een Hyves profiel zetten... dat is er gewoon om vragen.
Ik gok ernaquote:
Privacyregels van hyves.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:04 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Desondanks is het verboden,lees de privacyregels van hyves maar ff naar!
Het meisje zelf is naief dat is wel duidelijk, maar om daar dan misbruik van te maken..triest!
Internet blijft internet. Als je ergens openbaar foto's neerplempt, kan een ander ermee doen wat ie wil. Als het eenmaal ergens staat kan hyves nog zo leuk die privacy regels hebben, maar dan krijg je het toch niet meer weg van het net. Eigen verantwoordelijkheid dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:04 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Het meisje zelf is naief dat is wel duidelijk, maar om daar dan misbruik van te maken..triest!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:04 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:04 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Internet blijft internet. Als je ergens openbaar foto's neerplempt, kan een ander ermee doen wat ie wil. Als het eenmaal ergens staat kan hyves nog zo leuk die privacy regels hebben, maar dan krijg je het toch niet meer weg van het net. Eigen verantwoordelijkheid dus.
En naief? Het zijn geen naaktfoto's of zo....big deal.Die vader zal het denk ik erger vinden dan zijzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |