Nope, maar je kan wel een prive bericht sturenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:21 schreef RikkertBiemans het volgende:
[..]
Jij bent ermee bevriend? ik kan de hyves niet zien
Als je het met je eigen hyves hebt gedaan ben jij mijn held van de dag!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:23 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nope, maar je kan wel een prive bericht sturen
Het lijkt steeds meer een wijf, volgens mij is-'t d'r zelf. "Veel plezier hooorrr, beters krijg je toch niet" - typisch vrouwenretoriek als je 't mij vraagt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:35 schreef alsdedondererafhalen het volgende:
wat een ziele¨poten heb me afgetrokken op je dochters hyves je kan zeker niet iets anders krijgen heb nog nooi zon stelletje zielepoten bij elkaar gezien op 1 site echt niet veel plezier met de fotos want iets echter krijg je toch niet
mirrorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:40 schreef LasTeR het volgende:
En terwijl ze gewoon haar hyves foto's kan verwijderen, zijn ze hier ook wel weg.
Nee, met die van een vriend van mequote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:27 schreef RikkertBiemans het volgende:
[..]
Als je het met je eigen hyves hebt gedaan ben jij mijn held van de dag!
Eens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:37 schreef superworm het volgende:
[..]
Het lijkt steeds meer een wijf, volgens mij is-'t d'r zelf. "Veel plezier hooorrr, beters krijg je toch niet" - typisch vrouwenretoriek als je 't mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |