Ja doei. Tis een lekker wijf. Die gaat nergens heenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:13 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oh, shit.
Maar ik wel d'r wel hebben hoor.
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:15 schreef nokwanda het volgende:Die Apple
![]()
en die tietjes van haar. Geweldig.
[..]
Ja doei. Tis een lekker wijf. Die gaat nergens heen
Da's wat anders dan Microsoft.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwak die dikke Apple dr nog es in voor Maes
tssssssquote:Op maandag 15 maart 2010 22:41 schreef Enfermera het volgende:
GoeienaaffIk lurk al de hele tijd mee maar post niks
Ben te lui
Ja en Puk ligt nu te knorren op schoot dus typen gaat wat moeilijkerquote:
je typt toch niet met je schoot?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja en Puk ligt nu te knorren op schoot dus typen gaat wat moeilijker![]()
Nee, maar laptop staat op de rand van de bank, moet dan half overeind komen, Puk zit al met z'n nagels in mn been, moeilijk etc.quote:
Ik ken je probleem.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, maar laptop staat op de rand van de bank, moet dan half overeind komen, Puk zit al met z'n nagels in mn been, moeilijk etc.![]()
das juist makkelijk, dan blijft hij zitten als je opstaatquote:Op maandag 15 maart 2010 22:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, maar laptop staat op de rand van de bank, moet dan half overeind komen, Puk zit al met z'n nagels in mn been, moeilijk etc.![]()
Ga je es gauw schamenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:41 schreef Enfermera het volgende:
GoeienaaffIk lurk al de hele tijd mee maar post niks
Ben te lui
bijkomend voordeel, ik weet nu dat een boa mij niet staatquote:Op maandag 15 maart 2010 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
overigens had ik dat probleem vanmiddag ook, en heb het creatief opgelost door de desbetreffende kat in mijn nek te leggen
Stikte poes niet onder je krullen?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bijkomend voordeel, ik weet nu dat een boa mij niet staat
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das juist makkelijk, dan blijft hij zitten als je opstaat
quote:
Ooooohquote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Actiefoto als bewijs:
[ afbeelding ]
Hij is nou weer opgestapt trouwens,
Ja. Check.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Actiefoto als bewijs:
[ afbeelding ]
Die foto had ik al gezien.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Actiefoto als bewijs:
[ afbeelding ]
Eh, nope.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das juist makkelijk, dan blijft hij zitten als je opstaat
quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
overigens had ik dat probleem vanmiddag ook, en heb het creatief opgelost door de desbetreffende kat in mijn nek te leggen
Jaa, lief hequote:
Ja, gezien, ga zo ff reply-enquote:Op maandag 15 maart 2010 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja. Check.![]()
Had je mijn PM trouwens gezien?
Nietes, toen stond mijn gezicht erop, nu een ander gedeelte van mijn goddelijke lichaam jaquote:
*mompel mompel, kan je poes zien, mompel mompel*quote:Op maandag 15 maart 2010 23:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nietes, toen stond mijn gezicht erop, nu een ander gedeelte van mijn goddelijke lichaam jadus
![]()
Ik bedoel maarquote:Op maandag 15 maart 2010 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*mompel mompel, kan je poes zien, mompel mompel*
Nee joh!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa, lief he
[..]
Ja, gezien, ga zo ff reply-en![]()
[..]
Nietes, toen stond mijn gezicht erop, nu een ander gedeelte van mijn goddelijke lichaam jadus
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
mijn stroom werkt op stroom...
[ afbeelding ]
quote:
Die van mij zegt ploeink, en ik krijg een popup en daar klikte ik op.quote:
quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Huuuuuuu!
Heer Naard wilde een avondwandelingetje maken. Hoor ik opeens BONK tegen de kamerdeur, ik doe open, staat daar een kater met een muis in zijn bek!En daar wilde hij wel de woonkamer mee inwandelen.
![]()
![]()
Ik heb hem van de deur weggeschoven en naar beneden gedirigeerd met zijn buit. En in de kattekamer is nu een kater heel gelukkig aan het spelen met zijn zelf bewegende speeltje.![]()
Ik zal het lijkje straks of morgenvroeg wel vinden.
JJH, your short-term memory appears to be malfunctioning...quote:Op maandag 15 maart 2010 23:20 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Die van mij zegt ploeink, en ik krijg een popup en daar klikte ik op.
Dus zodoende.
[..]
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
JJH, your short-term memory appears to be malfunctioning...
To: Cat22quote:Op maandag 15 maart 2010 23:22 schreef Enfermera het volgende:
Vond je mn grapje niet leuk Cat, in mn PM naar je?Ik had er zo mn best op gedaan..
![]()
Was dat een grapje?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:22 schreef Enfermera het volgende:
Vond je mn grapje niet leuk Cat, in mn PM naar je?Ik had er zo mn best op gedaan..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |