Ja doei. Tis een lekker wijf. Die gaat nergens heenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:13 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oh, shit.
Maar ik wel d'r wel hebben hoor.
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:15 schreef nokwanda het volgende:Die Apple
![]()
en die tietjes van haar. Geweldig.
[..]
Ja doei. Tis een lekker wijf. Die gaat nergens heen
Da's wat anders dan Microsoft.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwak die dikke Apple dr nog es in voor Maes
tssssssquote:Op maandag 15 maart 2010 22:41 schreef Enfermera het volgende:
GoeienaaffIk lurk al de hele tijd mee maar post niks
Ben te lui
Ja en Puk ligt nu te knorren op schoot dus typen gaat wat moeilijkerquote:
je typt toch niet met je schoot?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja en Puk ligt nu te knorren op schoot dus typen gaat wat moeilijker![]()
Nee, maar laptop staat op de rand van de bank, moet dan half overeind komen, Puk zit al met z'n nagels in mn been, moeilijk etc.quote:
Ik ken je probleem.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, maar laptop staat op de rand van de bank, moet dan half overeind komen, Puk zit al met z'n nagels in mn been, moeilijk etc.![]()
das juist makkelijk, dan blijft hij zitten als je opstaatquote:Op maandag 15 maart 2010 22:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, maar laptop staat op de rand van de bank, moet dan half overeind komen, Puk zit al met z'n nagels in mn been, moeilijk etc.![]()
Ga je es gauw schamenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:41 schreef Enfermera het volgende:
GoeienaaffIk lurk al de hele tijd mee maar post niks
Ben te lui
bijkomend voordeel, ik weet nu dat een boa mij niet staatquote:Op maandag 15 maart 2010 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
overigens had ik dat probleem vanmiddag ook, en heb het creatief opgelost door de desbetreffende kat in mijn nek te leggen
Stikte poes niet onder je krullen?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bijkomend voordeel, ik weet nu dat een boa mij niet staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |