Doe eens niet zo afschuwelijk vrolijk.quote:
Zo ben ik gewoon.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo afschuwelijk vrolijk.
En ik de zijnequote:
Er is niks openbaarderders dan hyves, meneer Teun.quote:
quote:
Coos kan er niet mee omgaanquote:
Ik ook niet hoor Piet. Ik vind het echt weerzinwekkend belachelijk. Ook erg triest voor d'r zelfquote:
O ja was even vergeten dat de grootste roddelaars hier zitten, dom domquote:
Nee de vraag wanneer MarkvanRinsum mod wordt kan ik niet meer uit m'n hoofd krijgen nu.quote:
Of LekkerSimpel.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee de vraag wanneer MarkvanRinsum mod wordt kan ik niet meer uit m'n hoofd krijgen nu.
Misschien moet je 't niet zo serieus nemen, het is maar zo'n klein ideetje.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor Piet. Ik vind het echt weerzinwekkend belachelijk. Ook erg triest voor d'r zelf
Ok, je kan te ver gaan.quote:
Ik waardeer je medeleven, maar ik heb er zelf niet zo'n moeite mee hoor.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor Piet. Ik vind het echt weerzinwekkend belachelijk. Ook erg triest voor d'r zelf
Krijg ik nu een noot?quote:
Proostquote:Op maandag 15 maart 2010 22:21 schreef Coos het volgende:
Krijg ik nu een noot?![]()
weet je wat, doe maar een heel zakje dan pak ik er even een biertje bij.
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja was even vergeten dat de grootste roddelaars hier zitten, dom dom
ik ben niet zwanger hoor Pietje!quote:
Gaan we bijdehand doen. Welk bier?quote:
Grolschquote:Op maandag 15 maart 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaan we bijdehand doen. Welk bier?
Als de wekker gaatquote:Op maandag 15 maart 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Don't mention it
![]()
Hoe laat ga je morgen op trouwens, weer zo takkevroeg?
Ik weet niet wat er achter bij en van users wordt bijgehouden. Mocht het een fractie meer zijn dan de lengte van m'n hoektand, dan maak ik mij wel degelijk zorgen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moet je 't niet zo serieus nemen, het is maar zo'n klein ideetje.
Ja waarom eigenlijk, geen ideequote:Op maandag 15 maart 2010 22:24 schreef Coos het volgende:
Grolsch
hoezo eik? heb ik een kratje gewonnen?![]()
Alleen jij hebt een apart topic, voor de rest valt 't wel mee eigenlijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet niet wat er achter bij en van users wordt bijgehouden. Mocht het een fractie meer zijn dan de lengte van m'n hoektand, dan maak ik mij wel degelijk zorgen.
Ja, doe maar lolligquote:Op maandag 15 maart 2010 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen jij hebt een apart topic, voor de rest valt 't wel mee eigenlijk.
'quote:Op maandag 15 maart 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er achter bij en van users wordt bijgehouden. Mocht het een fractie meer zijn dan de lengte van m'n hoektand, dan maak ik mij wel degelijk zorgen.
Nu je mod bent scroll je zeker niet meer over mij heenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
'
Je moest eens weten, topics vol over jou.
Hoiquote:Op maandag 15 maart 2010 22:29 schreef CarOnline het volgende:
Hoi bitches! Cheers noecaro
Caro vond avatst kut rndatis deze foom pol
Lies dat blauw vloekt met je avaquote:Op maandag 15 maart 2010 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
Spuit 11.
Trusten, sweet dreamsquote:Op maandag 15 maart 2010 22:32 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog even lezen en dan slapen, slaap lekker voor straks
Ja, welterustenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:32 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog even lezen en dan slapen, slaap lekker voor straks
Tijd Voor Pindakaas?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fann denkt "Ik kan maar beter duidelijk zijn"
Je weet het nooit met 'r. Ze heeft altijd weer wat anders.quote:
Tja, vrouwen hequote:Op maandag 15 maart 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je weet het nooit met 'r. Ze heeft altijd weer wat anders.
Lente?quote:Maar morgen begint alvast wel de lente, we komen in de dubbele cijfers qua temp
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Krijg ik nu een noot?![]()
weet je wat, doe maar een heel zakje dan pak ik er even een biertje bij.
Zit je bij te lezen, lesbiennequote:
Pak 'm Soury, pak 'm maar aanquote:Op maandag 15 maart 2010 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je bij te lezen, lesbienne.
DVD'tje te fikken en nu weer, maar waar haal je dat vandaanquote:Op maandag 15 maart 2010 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je bij te lezen, lesbienne.
Nu de rest van de VVD nog.quote:
Kleinste man ter wereld overledenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:06 schreef FANN het volgende:
http://www.ekudos.nl/artikel/4905/de_kleinste_man_ter_wereld
Ff denken.......goh ineens is het slaaptijdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had andere dingen aan je hoofd?
Stommerd!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ff denken.......goh ineens is het slaaptijd
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stommerd!![]()
Nu krijg je een note.![]()
Geintje, slaap lekker.![]()
Jullie zijn echt wel verliefd.
Ja!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:13 schreef Laysa het volgende:
Liesjeeeeeeeeeeeeeeeeee je bent blaaaaaaaaaauwwwwwwwwwwwwww.....gewoon herstikke blauw ben je
En ik dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:19 schreef Laysa het volgende:
nah...lekker mn bedje in![]()
Trusten Fanneke en Liesl![]()
slaap lekker Laysaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:19 schreef Laysa het volgende:
nah...lekker mn bedje in![]()
Trusten Fanneke en Liesl![]()
Stoer! Je moet af en toe wel even een update geven. Dat is Ccool!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had ik dat al verteld?![]()
Ja, begint aardig vorm te krijgen. Moet vanavond even een slimme offerte maken voor een Italiaans reclamebureau, maar ziet er naar uit alsof ik een goede klant erbij heb waar ik op regelmatige basis werk weg kan trekken, voor boeiende klanten en met lekker snel sloganwerk.
Alleen een baan van 24-28 uur vinden is nog een te overwinnen struikelblok, maar ik moet ook niet alles in één keer willen.
M-m-m-m-aar die is zonder c-c-c-c-lip!quote:Op maandag 15 maart 2010 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
k-k-k-kinda b-b-busy
Noek heeft me aangestoken.
Nou, ze is enorm hip in de sc. Op FOK! helemaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja? Gaga is hip in de SC?
Helemaal leuk?
Oh, hoe is het gegaan met je huis? Dat was toch gisteravond?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Feli Liesje![]()
Ik zag je naam ineens staan toen ik de index zat uit te pluizen
Had je laatst mijn voorproefje gezien, met Gaga blikjes in het haar?quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, hoe is het gegaan met je huis? Dat was toch gisteravond?
Niet?quote:
Nee maar volgens mij is dat die clip. Daar heeft ze ook blikjes in het haar. In een gevangenis.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had je laatst mijn voorproefje gezien, met Gaga blikjes in het haar?
Kay! Offerte is de deur uit, compleet met verantwoording (quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:28 schreef Noek het volgende:
Stoer! Je moet af en toe wel even een update geven. Dat is Ccool!
Nee, een voorstukje en dat had ik hier voor jou gepost. In de gevangenis idd, met blikjes in heur haar en een bikinihesje dat ze agressief aan den wereld toont.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:12 schreef Noek het volgende:
Nee maar volgens mij is dat die clip. Daar heeft ze ook blikjes in het haar. In een gevangenis.
Heb je hem al gezien?
*fingers crossedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kay! Offerte is de deur uit, compleet met verantwoording () , nu hopen dat ze akkoord gaan.
Ja geweldig he, die bril rooktquote:
Ik heb een topic geopend in WGR en ook daar zien ze er geen brood in.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo, ik was naar bed gegaan met mijn kleren nog aan en mijn lenzen nog in, de tv en aan lampen aan. Prima spul![]()
Net wakker, maar ik ga zo meteen nog wel even slapen.quote:
Maar ze kunnen je toch niet zomaar op straat gooien? Of denk ik nu te naďef?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb een topic geopend in WGR en ook daar zien ze er geen brood in.
Met een opzegtermijn van 3 maanden kunnen ze een hoop, denk ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ze kunnen je toch niet zomaar op straat gooien? Of denk ik nu te naďef?
En die is nu ingegaan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Met een opzegtermijn van 3 maanden kunnen ze een hoop, denk ik.
Nee, nog niet. Er is om 'contact' verzocht, niemand is nog aan het pushen oid.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die is nu ingegaan?
Hoe ruim woont Ian in Germanië?
Men wat kut...maar misschien valt het alsnog mee als je met ze gaat praten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Er is om 'contact' verzocht, niemand is nog aan het pushen oid.
Ik praat met niemand, zolang daar niet heel erg dringend om wordt verzochtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Men wat kut...maar misschien valt het alsnog mee als je met ze gaat praten?
x2quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
Jeetje Mera, dat klinkt niet zo goed.![]()
Goedemorgen.
Meen je dat nou? Ik zou wel contact opnemen met iemand om te kijken hoe dit op te lossen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik praat met niemand, zolang daar niet heel erg dringend om wordt verzocht![]()
Elke dag is er weer 1 dat ik mag blijven
Dat denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:22 schreef Noek het volgende:
Meen je dat nou? Ik zou wel contact opnemen met iemand om te kijken hoe dit op te lossen.
Vooral op de manier van:' Hoe gaan we dit oplossen?' Je bent geen huurder, je bent een niets en zolang je er geen gezicht aan geeft, maak je het ze alleen maar makkelijk. Lijkt mij hoor.
Valt mee, als je het leest zonder Mera lief te vinden zijn de reacties te verwachten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een belachelijke reacties in dat topic van je Mera.
Ja ok, je hebt wel gelijk, ik vind het stom want Mera.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Valt mee, als je het leest zonder Mera lief te vinden zijn de reacties te verwachten.
De focus ligt erg op het feit dat er een paar regeltjes creatief verbogen zijn en daar zijn ze natuurlijk op tegen.
Ooooh!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die ervaring hebben met een soortgelijke situatie
Bedankt!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Had kunnen weten dat het op z'n Foks zou gaan![]()
Ik weet niet of KutVocht de situatie hier had kunnen reddenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik, persoonlijk, had het met een kloontje gedaan.
Kom maar op SEX hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Whatever, harm's already done.
Ik heb sowieso al nooit begrepen wat ik hier eigenlijk doe, ik hoor hier zó niet thuis
Het is dat ik hier in RLS leuke mensen tegenkom![]()
MaargoedAlles is toch al kut enzo
Want ik heb uiteraard maar één kloonquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of KutVocht de situatie hier had kunnen redden
Moet ik ze voor je bellen? Serieus!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Whatever, harm's already done.
Ik heb sowieso al nooit begrepen wat ik hier eigenlijk doe, ik hoor hier zó niet thuis
Het is dat ik hier in RLS leuke mensen tegenkom![]()
MaargoedAlles is toch al kut enzo
Valt mee hč?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die reacties in dat topic best meevallen, FOK!wise.
Maak een afspraak en ga langs!
Maar je harde L is minder overtuigend?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:58 schreef Noek het volgende:
Ik kan nl heeeel goed een zachte G naspelen.
Serieus?quote:
Oh God, het is blauw en denkt meteen een beetje commentaar te moeten leverenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?
Dat lijkt me niet handig, dat is net als je moeder je werk laten bellen als je niet kan werken omdat je ziek bent.
Ik verwacht eerder een reactie, conform de regels bent u niet degene die het als eerste het recht heeft en regels zijn regels.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Valt mee hč?
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat ze zeggen: Nee, wij willen niet iemand die al anderhalf jaar daar woont en gewoon normaal de huur betaald, nooit zeikt en geen rare omstandigheden heeft! Wij gaan liever op zoek naar een NIEUWE huurder!
Misschien dat het niet helemaal rechtmatig wonen valt onder de "rare omstandigheden"?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Valt mee hč?
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat ze zeggen: Nee, wij willen niet iemand die al anderhalf jaar daar woont en gewoon normaal de huur betaald, nooit zeikt en geen rare omstandigheden heeft! Wij gaan liever op zoek naar een NIEUWE huurder!
Die reactie verwacht ik eerder als Mera het maar laat gaan en zichzelf geen gezicht geeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik verwacht eerder een reactie, conform de regels bent u niet degene die het als eerste het recht heeft en regels zijn regels.
Ja ik ben opeens een nieuw mens gewordenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh God, het is blauw en denkt meteen een beetje commentaar te moeten leveren![]()
Toen jij "Ik ben blauw van sex" smssde dacht ik overigens iets HEEL anders.
Ja hoi, ik ben Mera oet Klundert.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?
Dat lijkt me niet handig, dat is net als je moeder je werk laten bellen als je niet kan werken omdat je ziek bent.
Er is geen sprake van niet helemaal rechtmatig wonen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien dat het niet helemaal rechtmatig wonen valt onder de "rare omstandigheden"?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is geen sprake van niet helemaal rechtmatig wonen.
Mera heeft daar tot nu samen met die gast zitten wonen. Die gast wil zich uitschrijven en Mera hoofdhuurder maken, nu lopen ze echter aan tegen het feit dat Meer daar een paar maandjes te kort woont om de huur zo over te mogen nemen.
Dát, mijn lieve mensen, is het probleem.
Ik snap het, ik dacht dat je meer: ja hoi met Noek, ik ken Mera en..... bedoeldequote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ben Mera oet Klundert.
Zoiets, snap je. Kijk, NLP basis: les 1.
Zit je liever in de bus en zie je wel waar die je heen brengt of pak je het stuur beet en bepaal je zelf welke kant je opgaat.
Als je niks doet, weet je zeker dat het een eindreis is. Maak er iig dan nog a hell of a ride van.
Oh?quote:Datzelfde geldt wanneer mensen ongehuwd samenwonen. Als zij de samenwoning willen beëindigen, kan ieder van de (mede)huurders de kantonrechter vragen te bepalen dat de ander de huurovereenkomst niet langer mag voortzetten. De rechter weegt de belangen van beide partijen af. Het resultaat kan zijn dat de medehuurder in de woning blijft, en dat de huurovereenkomst met de huurder niet meer voortgezet wordt.
Een uitkeringquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Met niets doen krijg je sowieso niets.
En dat is vrijwel niets!quote:
quote:Als zij de samenwoning willen beëindigen, kan ieder van de (mede)huurders de kantonrechter vragen te bepalen dat de ander de huurovereenkomst niet langer mag voortzetten. De rechter weegt de belangen van beide partijen af. Het resultaat kan zijn dat de medehuurder in de woning blijft, en dat de huurovereenkomst met de huurder niet meer voortgezet wordt.
Vaginale infectie.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:18 schreef Copycat het volgende:
Geef mij eens een goede smoes om vanmiddag vrij te nemen!
Maar die ex woont toch al een tijd niet meer en dat is nu uitgekomen. Toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus als ik het correct begrijp kan Mera samen met ex naar de kantonrechter stappen om aan te vragen of Mera hoofdhuurder kan worden gemaakt ook al zit ze er nog niet lang genoeg in?
Die heb ik al een keer gebruikt.quote:
Neen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
toch al een tijd niet meer en dat is nu uitgekomen. Toch?
Mijn oud-oom Balthasar is ernstig ziek en krijgt die dag de ziekenzalving.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:18 schreef Copycat het volgende:
Geef mij eens een goede smoes om vanmiddag vrij te nemen!
Dit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is geen sprake van niet helemaal rechtmatig wonen.
Mera heeft daar tot nu samen met die gast zitten wonen. Die gast wil zich uitschrijven en Mera hoofdhuurder maken, nu lopen ze echter aan tegen het feit dat Meer daar een paar maandjes te kort woont om de huur zo over te mogen nemen.
Dát, mijn lieve mensen, is het probleem.
Er was opeens wat weg. Gelukkig niet alles.quote:
quote:Mera heeft daar tot nu samen met die gast zitten wonen. Die gast wil zich uitschrijven en Mera hoofdhuurder maken, nu lopen ze echter aan tegen het feit dat Meer daar een paar maandjes te kort woont om de huur zo over te mogen nemen.
Ben ik de enige die hier een vrij positieve kans ziet?quote:Als zij de samenwoning willen beëindigen, kan ieder van de (mede)huurders de kantonrechter vragen te bepalen dat de ander de huurovereenkomst niet langer mag voortzetten. De rechter weegt de belangen van beide partijen af. Het resultaat kan zijn dat de medehuurder in de woning blijft, en dat de huurovereenkomst met de huurder niet meer voortgezet wordt.
U moet minder drinken, mijn waarde Cc.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er was opeens wat weg. Gelukkig niet alles.
Tenminste houdbaar tot? Dan zou het toch gewoon moeten smaken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:42 schreef Copycat het volgende:
Oh Liesje!
Die varkensmedaillons in paprikasaus ... vooral links laten liggen. Gisteren was de tht datum, maar heb met lange tanden gegeten.
Vanavond niet naar mijn moeder, maar thuis werken. Op een bedje van patat.
Niet als het sowieso niet te vreten is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tenminste houdbaar tot? Dan zou het toch gewoon moeten smaken?
Niet per se. Als het gewoon gore meuk is, dan smaakt het niet. En het hing erg tegen gore meukschap aan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tenminste houdbaar tot? Dan zou het toch gewoon moeten smaken?
Hoeha! Ik was sneller!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet per se. Als het gewoon gore meuk is, dan smaakt het niet. En het hing erg tegen gore meukschap aan.
Ja, als ze gore meuk in de verpakking doen dan smaakt het tot de THT datum gegarandeerd als gore meuk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet per se. Als het gewoon gore meuk is, dan smaakt het niet. En het hing erg tegen gore meukschap aan.
Een kinderhand ...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoeha! Ik was sneller!
A glorious day, indeed!
daar weten ze in de Kerk wel raad mee?quote:
Maar daar moet je dan proefondervindelijk achter komen. En die lijdensweg wil ik Liesje besparen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, als ze gore meuk in de verpakking doen dan smaakt het tot de THT datum gegarandeerd als gore meuk.
Oh jammer, dat was nou 1 van de weinige soorten die er wel lekker uit zag.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:42 schreef Copycat het volgende:
Oh Liesje!
Die varkensmedaillons in paprikasaus ... vooral links laten liggen. Gisteren was de tht datum, maar heb met lange tanden gegeten.
Vanavond niet naar mijn moeder, maar thuis werken. Op een bedje van patat.
Hoeha! Ook mijn pedo grap was sneller dan het licht!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
daar weten ze in de Kerk wel raad mee?
Nee, die pasta carbonare met bospaddenstoelen als ik het goed heb, was ook al niet te vreten. Ze hebben het 'zonder smaakstoffen' net iets te letterlijk genomen, ben ik bang.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:47 schreef liesje1979 het volgende:
Oh jammer, dat was nou 1 van de weinige soorten die er wel lekker uit zag.
En de pasta was ook niets he? Hebben we alleen de mozzarella nog over, proef ik die wel een keer voor ons(ja er was nog iets met vis, maar ik houd niet van vis).
Bedankt.
Als ik je niet meer spreek voor die tijd, succes morgen en goede reis.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeha! Ook mijn pedo grap was sneller dan het licht!
Helaasch moet ik jullie kort verlaten, maar niet gevreeschdt SC-bewoners!
Ik zal terugkeren! Sneller en harder dan ooit tevoor!
Ik proeste mijn drinkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hebben het 'zonder smaakstoffen' net iets te letterlijk genomen, ben ik bang.
Als je hier in de kantine eet dan tref je het als het geen smaakstoffen heeft!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die pasta carbonare met bospaddenstoelen als ik het goed heb, was ook al niet te vreten. Ze hebben het 'zonder smaakstoffen' net iets te letterlijk genomen, ben ik bang.
Niet zo dramatisch, Liesl.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik je niet meer spreek voor die tijd, succes morgen en goede reis.
Ian, staat die andere pief nog steeds ingeschreven op het adres van Mera en is hij nog steeds bekend als hoofdbewoner?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Vet, kijk mij internet bankieren.
Net nu ik zeg dat ik naar bed gaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:54 schreef Laysa het volgende:
Zo....stuiterballenfeest weer voorbij voor vandaag en dan nu bij mams ff klieren
Ex staat nog ingeschreven als hoofdhuurder, omdat ze dat pas willen veranderen als de kwestie is opgelost, zo ziet het eruit. Maar ze hebben er blijkbaar niet echt haast mee ofzo, het is dat ex aan de bel trok dat de huur nog van zijn rekening af gaat (omdat hij toen nog niet wist dat dit probleem zich zou voordoen, ex is zéér vriendelijke gast) anders hadden ze nog niets laten horen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ian, staat die andere pief nog steeds ingeschreven op het adres van Mera en is hij nog steeds bekend als hoofdbewoner?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Net nu ik zeg dat ik naar bed ga
Iemand deed gisteren denk ik wat in mijn glas.quote:
Zolang hij de woning nog huurt is hij huurder. Zolang ze niet controleren of hij er daadwerkelijk nog woont, dan woont hij daar. In dat geval moet die gast aangeven dat hij wil blijven wonen of dat hij er nog woont. Dan kan in december Mera medehuurderschap aanvragenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ex staat nog ingeschreven als hoofdhuurder, omdat ze dat pas willen veranderen als de kwestie is opgelost, zo ziet het eruit. Maar ze hebben er blijkbaar niet echt haast mee ofzo, het is dat ex aan de bel trok dat de huur nog van zijn rekening af gaat (omdat hij toen nog niet wist dat dit probleem zich zou voordoen, ex is zéér vriendelijke gast) anders hadden ze nog niets laten horen.
quote:Medehuurder worden
Bent u geen echtgenoot, geregistreerd partner of contractuele
medehuurder, dan kunt u onder voorwaarden
medehuurder worden. U kunt samen met de huurder
een verzoek indienen bij Mitros.
Om de rechtspositie van medehuurder te verkrijgen,
moet u aan de volgende regels voldoen:
• U heeft tenminste gedurende twee jaren uw hoofdverblijf
in de woning en u voert met de huurder een
duurzame gemeenschappelijke huishouding.
• U heeft voldoende inkomen om aan de huurverplichtingen
te voldoen, zoals de huurbetaling.
U vraagt het medehuurderschap niet aan met als doel
op korte termijn huurder te worden van de woning.
Juist, zo zie ik het ook. Het enige is dan dus dat hij wel al een nieuw adres heeft, zorgt dat niet voor problemen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zolang hij de woning nog huurt is hij huurder. Zolang ze niet controleren of hij er daadwerkelijk nog woont, dan woont hij daar. In dat geval moet die gast aangeven dat hij wil blijven wonen of dat hij er nog woont. Dan kan in december Mera medehuurderschap aanvragen
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iemand deed gisteren denk ik wat in mijn glas.
Net zeg je dat hij officieel nog geen nieuw adres heeft. Waar heeft hij dat nieuwe adres doorgegeven, aan de woningbouw of aan de Burgerlijke Stand van K? En sinds wanneer?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist, zo zie ik het ook. Het enige is dan dus dat hij wel al een nieuw adres heeft, zorgt dat niet voor problemen?
D'r staat dus al 7 jaar iemand op papier die er heul niet meer woont en zelf gewoon ergens anders ingeschreven staat e.d. en daar komen ze nu pas achter nu ex zich wil uitschrijven. Lijkt mij dat ex dan ook gewoon lekker op papier kan blijven staan?
Ex heeft toch al opgezegd?quote:Nu, ruim een jaar later, heeft hij een nieuw plekje gevonden. De Woningbouwstichting is geďnformeerd (verhuisbericht/adreswijziging) en verzocht om het huurcontract voort te zetten op mijn naam. Voor zover zij weten is onze relatie nu over en is hij vertrokken en ik blijven zitten.
De ene fout rechtvaardigt de andere niet, natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:02 schreef Ian_Nick het volgende:
D'r staat dus al 7 jaar iemand op papier die er heul niet meer woont en zelf gewoon ergens anders ingeschreven staat e.d. en daar komen ze nu pas achter nu ex zich wil uitschrijven. Lijkt mij dat ex dan ook gewoon lekker op papier kan blijven staan?
Nope, maar daar kun je eventueel wel gebruik van maken door als het passend is en wanneer het kan aan te geven dat Mera er al veel langer woont. Dat ze hun administratie niet op orde hebbenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
De ene fout rechtvaardigt de andere niet, natuurlijk.
Zou eventueel kunnen. Ik denk dat Mera er nu iig het verstandigst aan doet haar case een gezicht te geven en een persoonlijke afspraak te maken (evt. met ex erbij).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nope, maar daar kun je eventueel wel gebruik van maken door als het passend is en wanneer het kan aan te geven dat Mera er al veel langer woont. Dat ze hun administratie niet op orde hebben
Ja, maar alleen als die verhuizing van ex onomkeerbaar is. Anders zou ik formeer nog proberen recht te zetten en hem weer als huurder bombarderen. Zit je alleen nog met die muts die er al zeven jaar niet meer woont. Maar dat is simpelweg een fout van de WBquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou eventueel kunnen. Ik denk dat Mera er nu iig het verstandigst aan doet haar case een gezicht te geven en een persoonlijke afspraak te maken (evt. met ex erbij).
Kun je goed een mouw aanpassen. Enorme ruzie, uit elkaar willen gaan, goedmaakseks, klaar is Kees. Privé omstandigheden gaan de WB geen moer aan. Als je dat een beetje dichttimmert, moet dat wel lukken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat het wel erg doorzichtig is als ex opeens op zijn schreden terugkeert van zijn verhuizing. Ik denk altijd: kun je beter clean komen ipv je nog verder in leugentjes storten.
Ook al is het een leugen, formeel kunnen ze er niets tegen doen (mits de ex van Mera niet al maanden geleden officieel heeft aangegeven verhuisd te zijn). Zoiets (scenario wat ik schetste) kan zich binnen een paar weken afspelen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, ik betwijfel het en ik betwijfel het nog meer of zo'n leugentje nu echt in je voordeel werkt.
Stort maar een bedrag op mijn rekening. Ik kijk wel en geef aan wanneer het er is. Stort het natuurlijk gelijk terugquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik krijg heel erg zin om heel erg geld van de ene rekening naar de andere te slingeren
Hoe lang duurt het voordat zoiets is overgemaakt eigenlijk? Van mijn ene rekening op mijn andere?
Hier zijn de nieuwe standen gewoon ge-update, betekend dat dat ik het technisch gezien gewoon zou kunnen pinnen nu?
Nee, gewoon van mijn ene ABN naar mijn andere ABN rekeningquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:32 schreef Copycat het volgende:
Zelfde banken? Dan is het direct. Zie jij het op de ene rekening verschijnen, dan kun je het pinnen, voor zover ik weet.
Maar zijn het rekeningen van verschillende banken, dan gaan er wat dagen overheen.
Zo heb ik me ook een avondje vermaakt met het overmaken van spaar- naar lopende rekening en vice versa en vice vice versa en vice vice versa versa.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, gewoon van mijn ene ABN naar mijn andere ABN rekening
Yay! Ik ben rijk!
ABNquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, gewoon van mijn ene ABN naar mijn andere ABN rekening
Yay! Ik ben rijk!
Leuk hč?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo heb ik me ook een avondje vermaakt met het overmaken van spaar- naar lopende rekening en vice versa en vice vice versa en vice vice versa versa.
Ik doe mn best om niet mee te stuiterenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had minder RedBull moeten halen.
*stuiter, stuiter
Ik ben volgens mij binnenkort ook ABN, als Fortisklant, toch?quote:
Weet ik niet, maar zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij binnenkort ook ABN, als Fortisklant, toch?
God, je begint een echt menneke te wordenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vanmiddag m'n gastcollege en 't ging erg goed. 2x 40 minuten helemaal plat geluld en de reacties waren erg positief. Goeie vragen, en de andere colleges in de reeks waren allemaal van docenten (het was dus per definitie interessanter). Prof. vond dat ik 't erg goed deed, het was een 'verplicht college' dus er zat een kleine 40 man in de zaal. Begin een beetje onrustig, maar na paar minuten ging 't prima.
Zie nou wel dat je het kunt....toppie pietelkequote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vanmiddag m'n gastcollege en 't ging erg goed. 2x 40 minuten helemaal plat geluld en de reacties waren erg positief. Goeie vragen, en de andere colleges in de reeks waren allemaal van docenten (het was dus per definitie interessanter). Prof. vond dat ik 't erg goed deed, het was een 'verplicht college' dus er zat een kleine 40 man in de zaal. Begin een beetje onrustig, maar na paar minuten ging 't prima.
ja maar ABNquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
dom dat je bij de ABN nooit een spaarrekening kan opzeggen. Ik heb nu meer spaarrekeningen dan geld.
dat denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ook al is het een leugen, formeel kunnen ze er niets tegen doen (mits de ex van Mera niet al maanden geleden officieel heeft aangegeven verhuisd te zijn). Zoiets (scenario wat ik schetste) kan zich binnen een paar weken afspelen.
Als het één en ander allemaal al gedateerd is, dan heeft ze simpelweg geen enkele kans om te mogen blijven wonen en kan ze enkel op d'r knieën bedelen om een oplossing. En dan geef ik haar eigenlijk ook weinig kans, want instanties, ook WB verenigingen, zijn veelal aardig formeel.
Goed man!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is kutmuziek. En op dat gegrunt (?) is het niet lekker dansen.quote:
Je moet ook dansen op de muziek, mensch!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is kutmuziek. En op dat gegrunt (?) is het niet lekker dansen.
Voor Liesje en mijzelf!
All hail me! The Good, the Bad, the Ugly!
x2quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed man!
Ik zou het je niet nadoen, bij lange na niet.
Muziek met een rochel eroverheen. Ik geloof niet dat onze smaken echt overeen komen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Je moet ook dansen op de muziek, mensch!
*klikt linkje
Scheldende negerts die over andere negerts en bitches praten is niet helemáál mijn ding, nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Muziek met een rochel eroverheen. Ik geloof niet dat onze smaken echt overeen komen.
Er is meer dan dat, zelfs bij Method Man. En het danst een stuk lekkerder dan die omgewassen langharig tuig muziek.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Scheldende negerts die over andere negerts en bitches praten is niet helemáál mijn ding, nee.
Devin is kaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is meer dan dat, zelfs bij Method Man. En het danst een stuk lekkerder dan die omgewassen langharig tuig muziek.
Omdat ie zijn lange haar te lang niet had gewassen.quote:
Wil je een plakje kaas om onder te schuilen?quote:
Kicken hč, als het loopt!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Scheldende negerts die over andere negerts en bitches praten is niet helemáál mijn ding, nee.
Wehehe, mijn lange haar is ruig en sexay.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ie zijn lange haar te lang niet had gewassen.
[..]
Wil je een plakje kaas om onder te schuilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |